1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hij deed het gister ook bij een andere film, hij doet het niet als je de subs uitzet... Het is me een raadsel.

Overigens is het niet een heel denderende film. Leuke vermakelijke actie.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw wist niet dat zij er ook in zat!

Vrouwen niet vechten?? Ik denk dat je je daar aardig in kan vergissen.....

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je kijkt te veel films dan, zit al een paar jaar op MMA en bij onze gym trainen ook meisjes waaronder eentje die in de top 5 van nl zit tm 21 jaar en die kan voor een vrouw natuurlijk super goed vechten maar ze traint wel is met ons mee en dan zie je wel weer het verschil tussen mannen/vrouwen als het op dat gebied aankomt hoor:)

Laatst bewerkt: 18 jul 2011
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet je Salt is gaan kijken..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Million Dollar Baby.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje goede kwaliteit.

7. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
  8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ik kan me niet voorstellen dat dit de epic ending gaat worden , daarvoor had je toch echt betere villains moeten hebben.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het een gemis. Hoewel ik vertrouwen heb in de film, vind ik het erg jammer dat het hierna ophoudt met Nolan. Ik had zo graag nog zijn interpretatie van bijv. the Riddler gezien.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja precies, dat is een veel betere villain. Vroegah vond ik Bane en met name Catwoman al minder. Bane vind ik ook totaal niet passen in een realistische Batman film.

11. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Hoezo? Als ze Bane gebruiken als in de Knightfall story arc kan het juist heel interessant worden.

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is denk dat de combat nooit echt het meest interessante is geweest in de Batman films. Voor mij draaide het iig niet om de actie. Batman is een vigilante zonder speciale superkrachten en daarom werken al die vage figuren als the penguin, mr freeze, poison ivy e.d. niet lekker als villains. Harvey Dent, Joker en de maffia zijn vijanden die wat dichter bij de realiteit staan en dus imo beter werken in dat universum. Vandaar dat ik ook niet echt zit te wachten op een Bane.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Zelf ook niet, na wat ik gehoord heb. Geef mij imo ook maar realistischere vijanden. Als ik rare vijanden en helden wil ga ik wel Justice League kijken ofzo.

Imho voel ik mezelf te oud voor dat soort dingen en Batman zoals het onder Nolan is, is gewoon veel beter imo.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant en dus ook @ mezelf, heeft Nolan wel heel knap realiteit in toch wat vage karakters al weten te stoppen zoals scarecrow en in principe ook the joker. In de comics die ik van Batman gelezen heb zijn dat toch ook wel behoorlijk geflipte figuren. Nolan heeft ze toch wel wat meer in deze wereld gehaald zonder er afbreuk aan te doen, dus het is te hopen dat dat met Bane ook het geval is.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Dat vind ik wel het mooie aan Begins en TDK, de films geven toch een realistische verbeelding. En dat vind ik wel tof aan de films, als ik bijvoorbeeld de films vergelijk met de oude Batman's dan moet ik echt lachen. Die oude films kan ik echt niet serieus nemen, en dan vooral de vijanden niet.

Oh, en de teaser van Amazing Spiderman is gelekt. Niet perfecte kwaliteit, maar goed.

Haha, die FPS view van Spidey in de trailer. Mirror's Edge. _O_

Laatst bewerkt: 19 jul 2011
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213

Ik heb net The Treasure of the Sierra Madre (194[noparse]8)[/noparse] gezien. Vette western! Ik vind Westerns die zich afspelen in Mexico altijd vet. Wederom zonde dat ie nog in zwartwit is, deze film had mooie plaatjes opgeleverd in kleur. Ook meteen een update van mijn oudste film record, van 1952 naar 1948.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gister There Will Be Blood gezien. Heel aparte film, kon eerst niet geloven dat hij uit 2007 komt. Het heeft echt zo'n aparte klassieke feel over zich. Helaas konden de personages en het verhaal me niet echt boeien. De hoofdpersonage is wel geweldig neergezet moet ik zeggen, maar ik had geen band/affectie met hem of wat dan ook. Eigenlijk met niemand in de film.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Yeah, eindelijk Once Upon A Time In The West en 2001: A Space Odyssey op blu-ray binnen. De laatste heb ik nog nooit gezien en ga ik vanavond waarschijnlijk kijken. De blu-ray versie schijnt echt fenomenaal te zijn qua beeld en geluid, dus beter kan niet.

Wilde ik OUATITW even checken, ook echt geweldig strak beeld en geluid trouwens, ben ik ondertussen alweer 40 minuten verder. :lol:
    Blijft toch een meesterwerk. Draai hem nu met commentary, wat best tof is. Ik wist bijvoorbeeld niet hoeveel referenties naar andere westerns (waarvan veel Hollywood) er in de film zaten.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vette trailer zeg! Dat first-person stukje is wel een beetje raar eigenlijk, echt precies Mirror's Edge. :+ Verder ben ik erg benieuwd naar de film.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar wat is er nou anders aan Amazing dan de gewone Spiderman films?
    Hier groeit die ook op en wordt die gestoken door een spin etc. Dat hebben we toch al gezien of mis ik iets wat er anders is?

Btw Emma Stone is ook een pluspunt. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina