1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    SNATCH
    LOCK STOCK

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Crank
    Mean Machine
    Lock, Stock And Two Smoking Barrels
    Snatch
    Revolver
    The Bank Job

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En de laatste film van hem The Mechanic, maar Crank (1 en 2) blijven geweldig van hem. Een van mijn favoriete acteurs, samen met Billy Bob Thornton en Jack Nicholson. :)

4. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The expendables

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sowieso Snatch en lock Stock maar eigenlijk zijn dat natuurlijk geen "echte" Statham films als je ze vergelijkt met The Transporter. Zou daarom eerder voor Crank 1 en 2 of The Mechanic gaan

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Crank 1, 2 en Transporter idd. Statham draagt sowieso niet Snatch en Lock Stock, zijn talloze andere factoren die die films heel goed maken.

Wat me trouwens opviel uit de teaser van The Dark Knight Rises:

Naja, zal wel goed zijn.
    Iig vette teaser, wel een beetje rommelig en oogt niet professioneel, maar het teast je iig genoeg (heerlijke muziek op het eind overigens). Ben verder wel erg benieuwd (net als de anderen hier) hoe het uitpakt met Bane en Catwoman. Met Catwoman ben ik heel benieuwd. Vooral als je dan die faalfilm met Berry ziet.

Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren ben ik naar de Gentse Feesten geweest (in Gent!). Daar onder andere een CD meegenomen, de soundtrack van Where the Wild Things Are. Die is gewoon nóg leuker dan ik me kon herinneren. Echt leuke liedjes.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Death Race vond ik ook vermakelijk met Jason Statham.

10. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Death Race vond ik ook wel leuk.
    Transporter.
    En Snatch natuulijk!

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Net the Mechanic gezien. Dope film.

Ik vond het gevecht met de pedo Mechanic hard. Qua vechten was hij wel baas; mensen door muren gooien, mensen rondslingeren, de koelkastdeur kapot trappen etc. Ik vraag me wel af, hoe had Arthur de 'zogenaamde dode' persoon gevonden op het vliegveld? Dat vond ik opeens zo plots gebeuren.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

No-brainer films ftw :cool:

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    [yt]7tZb2EU8NNw[/yt]

Ziet er wel interessant uit.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, maar heb nu wel het gevoel alsof ik de hele film al heb gezien8)

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
    Ik ben er zeer over te spreken! De film doet precies wat het moet doen. Het is een toegankelijke, entertainende summer blockbuster zoals ik die in geen tijden gezien heb. Daarnaast voelt het echt als het einde van een epos waar je zo lang op hebt gewacht. Het is een climax, episch vanaf het begin, maar blijft net voor het randje om 'too much' te worden. Ik voelde spanning en me op momenten oprecht geroerd. En man oh man, wie had tien jaar geleden kunnen weten dat Emma Watson zo'n classy schoonheid zou worden?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dulle blijkbaar :+

17. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    In houten (waar ik werk) draaien we HP om half 8 in de avond in 2D :)

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lock, Stock And Two Smoking Barrels is naar mijn idee de beste! Een van mijn favorieten.

Vorige week in een belgische bioscoop Blitz gezien. Die mocht er ook wel wezen.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik had zelf meer het gevoel van een rushjob. Het kwam voor mij net en half uur tekort, maar dat is mijn ding.

Begrijp me niet verkeerd. Film was goed, maar verhaaltechnisch volgen de scenes elkaar veel te snel op imo. Ook de overgang van DH I naar DH II was er eigenlijks niet. Qua actie moet je deze film wel zien ja, maar het ging me gewoon iets te snel om het verhaal als film te kunnen volgen.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Life of Brian gezien. Wel een leuke film, helemaal omdat het monty python gaat, daar moet je over het algemeen toch wel van houden. Daarna heb ik Anchorman: The Legend of Ron Burgundy gezien. Wat een vette film! :D Ik heb echt een paar keer hardop gelachen. Alleen vond ik Steve Carrell écht heel slecht. Damn, elke keer als hij z'n mond open deed kon ik gewoon wel huilen.

En gisteren heb ik Harry Potter and the Deadly Hallows (Part 2) (IMAX 3D) gezien. Wat een vette film! _O_ Maar misschien komt dat omdat ik de boeken ook gelezen heb en niet in het bijzonder dat het een goeie film is, ik ben niet objectief. :9 En IMAX 3D... het blijft gewoon elke keer vet. Zo'n scherp beeld, damn. Ik vind 3D hier echt een toevoeging. Het beeld wordt er gewoon zoveel beter van, ondanks dat het maar subtiel is. Het lijkt gewoon veel echter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina