1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    De dichtsbijzijnde I Max hier in het Noorden is Groningen. Man, wil dat ook wel een keertje meemaken.

Kaartjes zullen wel een fortuin kosten? :confused:

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Gisteren voor de tweede keer As It Is In Heaven gezien. Wat blijft dit een ongelofelijke goede en mooie film. Je zit op een gegeven moment echt met een brok in je keel. Ik word niet zo snel emotioneel van een film, maar van deze wel. Een film die zeker zou voorkomen in mijn top 10 (als ik die zou hebben).

9/10

3. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik woon in Groningen maar naar mijn weten is er geen Imax in Groningen hoor... Wel een groot scherm in de Must See maar dat is nog geen imax. Volgens mij is er alleen Imax in, Adam, Rotterdam en Eindhoven...

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

In cinelounge? Beter gaan ze eens popcorn verkopen daar.... ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ook naar de laatste Harry Potter geweest, vond vooral de tweede helft echt heel nice. Paar echt sterke stukken in, ik kende de boeken niet dus bepaalde stukjes wisten mij wel te verbazen. Nu ben ik heel benieuwd wie van het groepje (Potter,Ron,Hermione) we nog vaker in andere films zullen gaan zien. Radcliffe zal altijd als Harry Potter gezien worden no doubt, ik denkt dat dat onvermijdbaar is. Ik zie Watson nog wel verder komen in films eerlijk gezegd.

En ik blijf me toch erover verbazen en het ook jammer vinden dat ze nog steeds geen geweldige game(s) hebben gemaakt van deze film. Hier kan absoluut een fantastische action/adventure of RPG van gemaakt worden, het is net als LOTR een beetje...al die games waren ook maar zo zo, maar nu lijkt die aankomende War in the north er wel een verandering in te brengen. Wie weet ooit voor HP ook.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, er zijn maar 3 IMAX zalen in NL, Amsterdam Arena, Rotterdam (Alexanderplein) en in Eindhoven inderdaad.

Welke van deze films zou ik nu echt moeten kijken? Ik twijfel. ;)
    - The Green Mile
    - Shawshank Redemption
    - Inception

Ze zijn volgens mij alledrie steengoed, en ik denk dat ik in een ver verleden de eerste 2 wel heb gezien, maar weet niet meer zeker.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het eerlijk gezegd niet echt films voor dit tijdstip:+.

Shawshank is imo de beste als je die nog niet hebt gezien.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha niet nú, maar gewoon binnenkort/morgen. ;)
    Beetje jammer dat the Green Mile echt 180 minuten duurt.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Shawshank kijken.

Inception absoluut niet. Buttfilm.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inception was fantastisch, heb zwaar genoten tijdens die film. Ik zou de film gewoon kijken :)

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind Inception ook een goede. Green mile daarentegen niet... wordt goed in gespeeld, maar vind het verhaal kut. :+

12. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Shawshank de beste van die drie films, maar het zijn alledrie zeker toppers en kan je geen verkeerde keuze maken.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Shawshank +1

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Shawshank is legendarisch. Maar de andere 2 zijn ook erg goed. Gewoon alle 3 kijken.

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Een waardige afsluiter van 9 jaar potterfilms. Ik ben altijd bang voor veranderingen in het verhaal maar de veranderingen die ze hebben toegepast vond ik er goed bij passen. Epische actiescenes, duister (geweldige rol van voldemort ) en mooie muziek. Wel vond ik de film soms wat snel. Ik denk dat mensen die de boeken niet hebben gelezen wel wat WTF-momenten hebben gehad.

Wel vond ik de epiloog ronduit slecht. Ron met een bierpens en wat extra baardhaar voor Harry maakt je nog geen midden dertiger. Als je ze dan de kinders van een jaar of 11 ziet omhelzen lijkt het meer of ze broerlief uitzwaaien.

Maar ik heb erg genoten en de 130 minuten vlogen voorbij. De film kreeg het gewoon voor elkaar om mij weer dat bekende lege gevoel te geven: Het is nu echt voorbij. Ben opgegroeid met de boeken en films van Potter en het is nu echt afgesloten. Blijf stiekem hopen dat Rowling ooit de pen weer oppakt en verder gaat met schrijven over deze wereld.

@ dat rijtje films. Ik zou voor the Green Mile gaan. John Coffey blijft zo aandoenlijk :'-(

Laatst bewerkt: 24 jul 2011
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja er zaten echt vette effecten in de film. Vooral dat stuk in de geheime kamer was vet, dat zat niet in het boek. En ik vind het altijd vet als die dooddoeners in zo'n zwarte waas veranderen.

Dat was echt bizar slecht inderdaad. Vooral Harry Potter zelf. Hij was echt exáct hetzelfde als 19 jaar geleden. Ik vond het ook echt awkward toen ie z'n zoon Albus Severus "Justin Bieber" Potter omhelsde. Alleen Malfidus zag er wel ouder uit. Hij ook wel een chick gescoord zeg.
    Vind het ook wel jammer, toen ik nog een klein menneke (7 jaar oud) was kwam het eerste boek uit en nu ik bijna 20 ben is het dan eindelijk over. Ik vind het wel jammer. :+ De film was echt 130 minuten boeiend inderdaad. Ik heb me echt geen moment verveeld in de film.

Maar waar BigKabuto het over had, dat zou wel echt vet zijn. Een ((M)MO)RPG in de wereld van Harry Potter, als een soort Star Wars: The Old Republic, alleen dan in Harry Potter setting.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wie weet gaat het ooit nog gebeuren man, de games die ze nu uit hebben gebracht zijn echt draken van games. Volgens mij was zelfs de Two Towers games van LOTR op PS2 nog best goed, maar de HP games zijn gewoon crap. Al die dingen uit de boeken en films, ....tjonge, zet er een goeie developer op en je krijgt een supernice game.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Oh boy! _O_

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wow die ligt echt al een week in de winkel ofzo :+

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja nou en? Ben 'm hier nog niet tegengekomen en ziet er gewoon super gaaf uit. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina