1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van het weekend ben ik naar Transformers: Dark of the Moon 3D geweest. Wat een spektakelstuk _O_

3D zoals ik het niet eerder gezien heb, wat een verschil met bijvoorbeeld Avatar. De actie was in Transformers goed te volgen in 3D, tot in de kleinste details. Een paar mooie slomo shots tussendoor waren het kersje op de taart :thumbs:

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik ben niet zo blij met de Transformers films, ziet er allemaal top uit met zijn spektakel, maar de charme van de robots zelf die ze hadden in de tekenfilms is ver te zoeken. Ja oke deze films zijn dan meer voor de nu generatie bedoeld, maar toch... Nee, geef mij maar de animatie speelfilm uit de jaren 80, tekenstijl is natuurlijk zwaar verouderd maar de Transformers hebben wel ieder hun eigen persoonlijkheid, in de films vind ik ze wat kil en te overgedetaillieerd etc.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens. Vooral hoe evil zij lacht :D ssssh :+

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Van de week even een stukje Der Untergang gezien.

Fegelein, Fegelein. :lol:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Een stukje?
    Jij kijkt voor het slapen nog ff snel naar een Hitler speech? :+

6. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach voor charme en diepgang ga ik over het algemeen niet naar een blockbuster actiespektakel. Ik snap je punt, de 'personages' van de robots worden minimaal uitgewerkt, maar eerlijk gezegd zit ik daar ook niet op te wachten. Ik wil actie wat van het scherm af knalt en dat is met deze derde film prima gelukt :thumbs:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Sommige stukjes zijn gewoon lachen als je je die video's herinnert. In dat opzicht heb je gelijk ja. :+

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Waarom the hell ":lol:" jij over een film als Der Untergang?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik moet gewoon iedere keer een grijns trekken bij die scenes, omdat ik denk aan al die parodieen op YouTube. ;)

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Transformers 3
    Ziet er leuk uit met die special effects, maar vond het een schijtfilm, intro was het beste van de hele film. Acteerwerk was belabberd, en de hele film kon me absoluut niet boeien.
    Deel 1 daarentegen vond ik heel erg tof.

4/10

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    She's Out Of My League

Zoveelste romkom of toch wat unieker? Het is sowieso geen standaard chick flick in de zin dat het de man volgt en niet de vrouw (alhoewel dat ook steeds meer standaard lijkt te worden). Het deed me dan ook een klein beetje denken aan Days of Summer. Alleen wat wel gelijk opviel is dat deze film dan meer de komedie kant opgaat dan het drama gedeelte, en in mijn mening pakt dat niet echt goed uit. De scenes waar ik echt om kon lachen bleven bespaard tot de scene in het vliegtuig met de familie, en that’s it. Vele andere scenes vond ik eerder pijnlijk en niet ‘leuk’ om naar te kijken. Bijkomend nadeel is dat de film op emotioneel aspect dus onwijs inboet. Het maakt echt weinig indruk en dat lijkt mij toch nog wel de hoofdmotor van een film als dit. Ik vrees dan ook dat de film niet lang blijft hangen.
    Het is wel weer gedenkwaardig dat de regisseur kiest voor Jay Baruchel en geen Matthew McConaughan ofzo, wat de ongeloofwaardigheid nog meer ten goede komt. Alice Eve vind ik verre van bijzonder, en dan heb ik het zowel over looks als prestaties. Ok het lichaam mag er zeker zijn…
    Verder zitten de goede acteerprestaties vooral in de bijrollen, en dan met name de vrienden. De Hall & Oates tribute band was tof, van mij hadden die nog wel even You Make My Dreams mogen spelen in de aftiteling haha.
    De muziek is aardig en niet al te cliché, al zitten er ook wel wat tenenkrommers in. Tja dat schijnt er nu ook eenmaal bij te horen. Al met al een geinige komedie om op een doordeweeks avond op te zetten.

6.5/10

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind je nog een hoog cijfer geven. Ik heb echt totaal niet kunnen lachen om die film.

Going the distance vond ik een soortgelijke film, maar stukken beter.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja maar jij bent het nooit met mij eens.

14. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    SHOW EXAMPLE NOW

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je sig! Ik ben 2x klaargekomen tijdens het uitje! Fantastisch!

16. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    En ik maar denken dat die mayo bij de patatjes hoorde.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand een goede site om de sneak preview te vinden? sneakforum.nl heeft niet altijd even veel informatie. En toevallig iemand enig idee wat er vanavond op Scheveningen draait? ^^

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vanmiddag bij m'n broer The Rite gekeken, gaat over duivels-uitdrijving. Geweldig echt geweldig acteerwerk van Anthony Hopkins, vooral wanneer hij
    bezeten raakte, toen was hij extreem evil en dat kan ie echt spelen als geen ander.
    Ik heb altijd een open mind gehad over bepaalde dingen in het leven, en dit is er eentje van. Ik vind het echt enge shit, en zal er ook nooit mee gaan rotzooien, absoluut erg interessant dat wel, maar als dit echt bestaat....brrrrrr.

http://www.imdb.com/title/tt1161864/

Verder gewoon een zeer vette film, realistisch voor zover dat kan in een film als dit. Het gaat niet de kant van een The Exorcist op en dus wil ik The Rite eigenlijk ook niet in het horror genre plaatsen...

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Blitz

Vermakelijke actiefilm met Jason Statham als ruige politieagent die op zoek is naar een seriemoordenaar die agent vermoordt. Valt weinig aan deze film te analyseren. Verhaal is niet moeilijk, maar wel kraakhelder. De botte humor doet tevens veel goed in de film. Verwacht zeker geen meesterwerk, maar zeker wel anderhalf uur vermaak. Prima verhaallijn, goed geacteerd en een redelijke spanningsboog.

Cijfer: 68/100

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Goddammit, What I Watch is alweer offline. Bandbreedte shizzle.

Anyway, ik heb net El Dorado (1966) gezien. Best een leuke western, maar ik vond dat ie wat te lang duurde. Daardoor werd ie nu een beetje langdradig. Het stadje leek trouwens echt op het stadje uit Rio Bravo (1959).

Ik vind Clint Eastwood toch echt wel een betere western acteur dan John Wayne. Het acteerwerk van John Wayne is wel goed, alleen hij komt me gewoon echt over als een rijke, dikke, oude acteur en niet als een snelle gunman ofzo. Clint Eastwood ziet er gewoon meer uit als een doorgewinterde western wanderer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina