1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begon de echte actie pas in de laatste 45min, toen na die spaceshuttle. Al vergelijk je de hoeveelheid actie met deel 2 vond ik het meevallen, maar deel 2 was ook zwaar over de top
    Ik had hem helaas niet in imax gezien omdat die tovenaarsfilm daar nu draait, en eerder had ik geen tijd :)

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, fanmovie...

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan wel eentje door gasten die o.a. aan Avatar, The Incredible Hulk en Crysis hebben gewerkt. Het is ook niet echt een fanmovie, maar een showcase voor die gasten wat ze kunnen.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond het in eerste instantie een zesje (teveel scenes die in het boek heel belangrijk waren, waren in de film slecht uitgewerkt, nog steeds erg matig acteerwerk ook van voornamelijk Emma (je zou zeggen dat die onderhand toch wel een beetje fatsoenlijk zou moeten kunnen acteren), 3D was kut, en goddamn, die epiloog, ik weet niet welke zwakzinnige randdebiel die verzonnen heeft, maar het was echt lachwekkend (en uiteindelijk dus heel treurig, eigenlijk).

Ik had heus niet heel hoge verwachtingen of zo, ik vond deel 1 van the Deathly Hallows nog best wel okee, maar 't laatste deel kon me nauwelijks boeien.

Dat blijft een lastige vraag. Het is mijn favoriete film, maar bij lange na niet de beste film die ik ooit gezien heb. Het is puur een gevoelskwestie: de film raakt me elke keer weer diep (en ik heb hem inmiddels denk ik vijf keer gezien). De thematiek staat dicht bij me, denk ik. :)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik later Shortbus weer eens ga kijken. Op het eerste oog zal men eerst denken aan een film met veel expliciete seks, maar als je het éénmaal kijkt, is dat gewoon een bijzaak. Ik vond de film goed, maar ik had ook best vaak een 'WTF' moment. Misschien dat ik het nog eens moet kijken. De twee scenes die me IIG het meest zijn bijgebleven, zijn
    de zelfmoordpoging met de hele opbouw ernaar én de scene waarin de ex-burgermeester praat met Ceth.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag net deze op Sceper staan. Lijkt me heel apart maar misschien toch wel even checken.
    Was een film die alleen op HBO uitgezonden is.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Mooie cover in ieder geval!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben door de Top 250 te kijken oude films wel meer gaan waarderen trouwens. Ik ben steeds verder terug gegaan in jaartijden en vind het nu al balen als er geen film uit de jaren 60 meer op mijn computer staat. :D Ik vind het alleen nog steeds jammer dat ze niet al meteen vanaf het begin van film kleurenbeeld hadden. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Morgen naar Captain America.

En geen 3D! :D

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hem zojuist ook gekeken. Hij is zeker apart, op een goede manier. Ik laat hem nu eerst nog even verder bezinken.

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je verwachten dat ze ook wel een degelijke poster in elkaar kunnen zetten want dit ziet er vrij amateuristisch uit. Dan kan de film nog wel goed zijn, maar die eerste indruk staat wel meteen op niveau amateur/fanmade.

Ik hoop dat er nog eens een officiele Halo-film wordt gemaakt. Neil Blomkamp heeft nu wel bewezen dat ie een degelijke full-length sci-fi film kan maken en die live action filmpjes waren ook al erg tof. Fingers crossed

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213

Ik heb gisteren A Clockwork Orange gezien. Ik vond het verhaal wel veelbeloven eigenlijk:

Maar ik vond de uitwerking nogal tegenvallen. Ik vond het echt een vage film en dan niet echt op een goede manier. Volgens mij dachten de makers echt "laten we een film maken die raar is vanwege de raarheid" en niet gewoon vanwege het verhaal wat gewoon vet in elkaar steekt, net als bij bijvoorbeeld The Machinist. Volgens mij zaten die makers keihard aan de LSD ofzo. Nog zoiets: Die eindscene in de sneeuw... wtf? :confused: En ook hoe ze spraken. Ook vond ik wat in de beschrijving staat "In future Britain" niet echt overkomen. Of ze moeten echt 3 jaar in de toekomst bedoelen. Want het was gewoon amerikaans jarn 70 stijl, wel heel overdreven dan, met wat vrouwen met rare pruiken en zo.

Maar omdat het verhaal eigenlijk wel goed bedacht is, krijgt ie toch een 7/10.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Captain America

Ja, wat kan ik hier nou over zeggen? De opbouw van de film is goed uitgewerkt. Als de film eenmaal halverwege is begint de film zichzelf steeds minder serieus te nemen. Het ene cliché moment na het andere, actie-scenes die van de hak op de tak springen en een einde waar je ook echt : "Dat was het!?" van gaat denken ( of, zoals ik, hardop zegt ).

Omdat ik in een goede bui ben;

5.5/10

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tsja, volgens mij ben jij niet zo'n fan van Kubrick. :+

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Stop alsjeblieft met films kijken.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het is toch helemaal niet zo een vage film? Ik vond juist de setting en de sfeer zeer goed neergezet in deze film.

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    :lol:

/edit: serieus ik ga plat.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    The Great Escape (1963 )
    topper _O_