1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    In navolging van [thread=52419]deze thread[/thread] hierbij het vervolg, maar nu met iets meer onderscheid. In de vorige thread werd over allerlei films door elkaar gesproken, dat gaan we nu verdelen onder twee topics.

    In deze thread kun je alles bespreken over recente films. Films die net in de bioscoop zijn, net op dvd zijn verschenen of films die nog uit moeten komen.

    Voor oudere films kun je terecht in [thread=71676]deze thread[/thread].

    Om gelijk maar even on-topic te gaan: :)
    Heeft iemand de nieuwe film The Pacifier gezien met Vin Diesel? Wat ik van de teaser heb gezien lijkt het me wel een grappige film, maar ik ben benieuwd hoe Vind Diesel het doet in een comedy. Is ie aan te raden?
     
  2. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    kdenk dat ik binnenkort maar eens the pacifier ga bezoeken, lijkt me idd ook wel een toffe film en ik heb nog iets nodig voor m'n ckv :p
     
  3. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er woensdag heen, zal dan wel even posten :)
     
  4. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Be Cool gezien, beetje een zwakke film.
    After the Sunset gezien, die was wel wat beter.
    Blade 3 : Ook wel een leuk film
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Ik heb zaterdag The Interperter gezien. Aanrader!_O_ Als je van thrillers houdt moet je deze zien. Wat mij betreft is de sfeer heel goed en is het acteerwerk erg goed gedaan. Het verhaal is goed uitgewerkt en er zit op het einde toch wel een twist in die je niet helemaal zou verwachten. Goede film. Moet je zeker zien.
     
  6. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gister naar The interpreter geweest:D meesterlijke film:D

    _O_ nicole kidman _O_
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @proxi

    hoe was kingdom of heaven ?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    xXx² net gezien.

    Lekkere snelle actie film, met veel subwoofer voer.
    Ice Cube helemaal in z'n element als bad boy. Vond 'm erg goed.

    Deze komt zeker in m'n DVD verzameling. :)
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond zelf The Pacifier erg tegenvallen. De komedie is niet van een erg hoog niveau en het verhaal is eigenlijk heel slap. Vin doet het op zich best grappig, maar komt te veel over als een soort van Superman.
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik had al in wat reviews gelezen dat ie best tegenvalt. Ik heb voor woensdag een avondje bioscoop gepland, ik denk dat het dan Kingdom Of Heaven wordt, die lijkt me een stuk beter :)
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat even weten hoe 'ie is, ik heb voor donderdag een avondje bioscoop gepland :)
    Mooi zo, ik dacht eigenlijk dat ie een beetje tegen zou vallen, vaak met vervolgen op dat soort films... Die maar in een avondje bioscoop met vrienden plannen dan :cool:
     
  12. payne007

    payne007 Guest

    zou graag kingdom of heaven zien. een film met orlando is altijd goed :D
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had ook gelezen dat The Pacifier matig zou zijn, maar mijn huisgenoot heeft hem gezien en hij vond hem wel leuk en vond de reviews iets te negatief. Ik denk dat ik hem toch een keertje ga kijken...
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Kingdom of heaven lijkt me ook wel vet. Ik heb gister 'The bourne Identity' gezien. Ook best wel een vette film. Goed verhaal een ook we goeie actie. Matt Damon is zelf ook wel goed.
     
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan je dan aanraden om meteen The Bourne Supremacy te kijken! Ik vind het een zeer waardig vervolg op The Bourne Identity, met dezelfde soort twists en intriges, en wederom met een ijzersterke Matt Damon.
     
  16. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hij moet nog in de bios komen maar wat vinden jullie van de delen van childs play (chucky) tot nu toe. Eind dit jaar komt hij in de bioscoop (genaamd seed of chucky)
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Will do :)

    Ik heb hem zelf niet gezien, maar in meerdere recensies gelezen dat ie enorm tegenvalt. Was in XXX al het verwijt dat Vin Diesel het best aardig deed in de actiescènes maar er in de dialogen niks van bakte, Ice Cube schijnt het in beide te verprutsen.... lijkt me niks dus.
    Niet bepaald recent of wel...
    The Bourne Surpremacy valt trouwens ook behoorlijk tegen... echt zo'n typische Hollywood-sequel; voortkauwen op het succes van de voorganger met een groter budget alleen dan ongeïnspireerd met een slecht verhaal wat uiteindelijk een slechtere film oplevert. Zelfde dus met XXX², Ocean's Twelve hetzelfde verhaal eigenlijk.
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ocean's Twelve ben ik het volledig met je eens, over XXX² kan ik niet oordelen want die ik (nog) niet gezien en over The Bourne Surpremacy hebben wij verschillende meningen... :)
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    de maker van lord of the rings gaat nu een nieuwe film maken in het zelfde land waar lord of the rings ook gemaakt is. De film die hij gaat maken gaat over het leven van KING KONG.
    Dit stond in de veronica magazine.

    Afwachten hoe de film word, maar hij heeft er al veel geld in gestoken.
    binnenkort beginnen de opnames ervan.
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in Nieuw Zeeland. Erg mooi land en perfect om zo'n film als Lord of the Rings op te nemen. King Kong, gaar, eens kijken of dit wat word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina