1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat een heerlijk films is dat zeg! Heb hem vorige week in die bioscoop gezien en was echt genieten geblazen! En zoals hoerboven gezegd speelt Jonny Depp weer eens weergaloos! Deze film komt zeker bij mijn verzammeling :cool:

En vooral dat lachje van Depp is echt vet! _O_

2. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand The Hitchhiker's Guide to the Galaxy al gezien? Hij lijkt me wel grappig maar ik aan de andere kant denk ik dat ie heel veel tegen gaat vallen en dat ie hardstikke flauw is.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    NEEEJ!!!! echt niet die film is echt de shit!! :p beste comedie van het momemt (of mischien wel van dit jaar!) maar iig ik heb net mr and mrs smith gezien was ook echt wel een laguh film vooral in het begin en natuurlijk die laatste paar zinnen:p

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Stealth gezien. Leuke film met mooie effecten. Vliegtuig scenes zijn echt mooit gemaakt. Typisch een Rob Cohen film, film a la The fast and the furious en Triple x. Veel, snelle actie met een dun verhaal. Leuke popcorn film, erg vermakelijk.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mr. & Mrs. Smith gezien. Wel een leuke film, alleen waren de schoot-outs wat nep. Ze werden wel erg opzichtig niet geraakt. Maarja, dat is film. Zit wel leuke humor in.
    Zeker het kijken waard, en niet alleen om mvr. Jolie.;)

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vandaag Alexander gezien en ik vond hem nogal.....kut.

Weet niet precies wat ik er zo slecht aan vond maar de film kon me lang niet zo boeien als andere films in dit genre (Troy,Gladiator,Braveheart,Kingdom of Heaven etc)

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Gladiator is nu eenmaal pure _O_ _O_
    Ik vond IGNs mening over Alexander geweldig
    -> Review: Battle camels, vast carnage, snake-charming mega-babes, armored attack elephants ... and still it's BORING!? _O_

8. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker _O_ Jammer dat die DVD bij mij het niet meer zo goed doet. :'-(

Ik vond trouwens Kingdom of Heaven een stukkie minder, maar dessalnietemin een goede film... :cool:

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, gladiator is enorm, echt niet te doen. Troy is ook enorm, maar ietsje minder dan gladiator voor mij. Maar de beste in dit genre vind ik toch nog altijd braveheart, wat een film!!!!!

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Paar filmpjes die ik de afgelopen dagen heb gekeken.

SideFX paar dagen terug gekeken, best ziekelijk film met ook ziekelijk slecht acteerwerk. Het ziekelijke zit hem dan ook meer in het feit dat deze film over drugs in drinken gooien gaat, en het flippen daarvan. Het vampieren gedeelte wat er dan ook nog eens bijkomt maakt het weer erg nep en goedkoop. Als ik uhm een cijfer moest geven kreeg ie een: 4,5 (slecht verhaal, slecht acteerwerk, gewoon slecht) (Trailertje )

Creep ook paar dagen terug gekeken, deze film is best vet. Een Engelse horrorfilm, ik verwachte er niet veel van maar damn er zitten best goeie stukjes tussen. Moest alleen wel erg wenne aan dat vervloekte Engelse accent, soms best vervelend om aan te horen, vind US Engels toch lekkerder in het gehoor liggen. :) cijfertje: 7 (slecht verhaal of beter gezegt welk verhaal??, redelijk acteerwerk, aardig spannend! (Trailertje)

Team American World Police gisteren gekeken, en heb wel gelachen vooral met de kots en sex gedeeltes. :) Geen spoilers hierover :D ...gewoon erg vermakkelijk en een leuk en toch wel nieuw concept. cijfertje: 9 (leuk, leuk, leuk) (geen trailer nodig voor deze dacht ik zo)

11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ging naar die film om Angelina te zien en toen ik naar haar zat te kijken kwam ik erachter dat het best een goeie film was. :cool: Actie was goed, verhaal was goed en de humor was ook goed. Echt een goeie film dus.

@ Excess-Denied: Team America: World Police is echt een te vette film. De humor is echt top. Echt een superleuke film

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd heb in tijden niet zoveel lol gehad om een film, en dat om 3u s'nachts! :D

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een tijd terug nog een Engelse film gezien over zombie's(die konden rennen). En de hele stad was besmet,... maar hoe noemde die film alweer? fuck he, in ieder geval, was best wel cool:).

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja nu weet ik het weer, het was 28 days later:
    En deze film had ik overlaatst nog eens gezien(had ze al gezien, maar vind ze echt zoo goed):
    Good fellas: Echt een felle mafiafilm. En heel goed!
    En dan had ik ook nog eens naar scarface gezien: Eén van de beste films met Al pacino(devil's advocate,...zijn ook goed natuurlijk,...). Maar echt, dit is gewoon de misdaadfilm.
    En dan had ik ook nog eens naar the punisher gezien, vind ik een hele goede actiefilm, fijn om te zien.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    ah die 28Days Later moet ik dan ook maar eens kijken, maar The Punisher vond ik echt een onboeiende film maar ja smaken verschillen en mischien komt het ook wel doordat ik niet van actie films hou, en meer van de thrillers en horrors. :)

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat had ik al door dat je meer van horror en thriller houdt:D:D. En ja, the punisher, er zijn er veel die die niet zo goed vinden, maar ik vind het zooo cool hoe het in beeld wordt gebracht hoe zijn familie wordt vermoord, en dan die wraakgevoelens,... daarbij.Maar ik ben voor alle genre's: horror, thriller, actie, komedie, sience fiction,... Zolang de film maar goed is. Maarja, ik begrijp wel dat men the punisher niet zo goed vind:).
    En 28 days later is wel iets voor u denk ik. Anuwel ge er niet teveel van moet verwachten, want dan denk je van, yeah coole film ga ik zien, en dan valt hij mss een beetje tegen ofzo,... maarja, moet je toch gezien hebben.:)

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    28 Days was voor mij een enorme teleurstelling. De eerste uur is het echt briljant, maar daarna gaat het verhaal letterlijk nergens heen en is het ook niet meer spannend noch eng.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat had ik ook wel een beetje, vond het in het begin zooo goed he, en dan ineens gaat het lichtjes bergaf, en op het laatste was het niet echt wat het moest zijn, maar over het algemeen vond ik het echt geen slechte film, toch wel de moeite om gezien gehad te hebben.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ik zal er niet teveel van verwachten hoor ;) Ik kijk eigelijk nooit films met een verwachting van 'dit moet erin zitten of dat niet' maar ik kijk gewoon, en op het einde geef ik een oordeel. Want idd net wat je zegt als je een film gaat kijken met alle verwachting van 'zo iedereen (bladen, film sites, vrienden enz) vind dit een topper, dan zal het het ook wel zijn'. Want ik hou zelf ook niet zo van die massa films, die iedereen moet hebben gezien. Wil niet zeggen dat die slecht zijn (of dat ik ze niet kijk) integendeel er zitten erg goeie bij. Maar ik vind het onbekende soms leuker om te kijken dan die films die iedereen al heeft gezien. :) Ik hou ook van meerdere genre's hoor maar horror/thriller staat wel bij mij bovenaan.

20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Net Princess Mononoke gezien...
    Ik hou van Hayao Miyazaki _O_
    Morgen Nausicaa of the Valley of the Wind kijken O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina