1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Net ff "King Arthur", Directors Cut gekeken _O_ Best vette film.
    Vorige week, "The Last Shot", onbekende maar vermakelijke film (met alec Baldwin ^^).
    En nog iets langer terug, kweet niet of ik dat al gepost had, War of the Worlds, ook wel leuk, maar er gebeurt vrij weinig ('t lijkt net 1 lange zichzelf herhalende scene), niet speciaal dus.

@ Humorke, over dat homo achtige in "Alexander". In die tijd hadden ze nogal rare trekjes, incest, homofilie etc kwamen allemaal vaak voor.

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig?

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond em ook wel lachen, maar het boek is veeeeel grappiger. Ik heb me echt helemaal suf gelachen. Het boek is meestal natuurlijk veel beter dan de verfilming.

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    King arthur is best een leuke fiilm he? Ik vind het zo raar dat ie afgekraakt werd ik vind het best wel een goede film.

5. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    American Psycho vind ik maar een kutfilm hoor..

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehm... 2 weken terug ofzo heb ik een film op tv gezien, een echt hele toffe thriller. 16+ met echt verwarrende dingen. Een man wilde 't lichaam van Jezus weer bij elkaar brengen en omdat Jezus op 33-jarige leeftijd zou zijn gestorven, bracht deze gek allemaal delen van 33-jarige mensen bijeen. Dus een hoofd, 2 armen, 2 benen, een romp en een hart. Sorry voor de details, maar deze film moet je eens gezien hebben. Volgens mij heet hij 'Serenity', maar dat weet ik niet zeker.

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    En die ben ik ook van plan te lezen :9

Ik vind King Arthur ook niet zo'n superfilm.. Hij's niet slecht ofzo, maar... tja, gewoon een historiefilm uit het rijtje, niet meer voor mij.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Euhm, ik kan even niet meer volgen(want ik vind die film echt niet grappig, wel heel goed he, spannend,...), jullie bedoelen toch american psycho:deze:
    Dat is een redelijke felle film als je het mij vraagt,maarja...

In ieder geval, ben juist terug van de cinema, heb The Island gezien:
    (regiseur van badboys 1 en 2, the rock, armagedon, pearl harbor,...)
    Was een goede film, felle actie(en noem maar op, zaten coole stukken in, ook grappige stukken)... Maar the rock en bad boys vond ik toch beter...

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    The Girl Next Door - Wat moet je hier nou van zeggen weer eens echt Amerikaanse High School film, als comedy deed ie het niet super vond ik. Toch wel leuk om te kijken. cijfer: 6,5 (vermakelijke film, sexy ;) , ...tja) (trailertje)

Kung Fu Hustle - Erg mooie effecten daar zijn ze goed in in deze film, voor de rest moet het net je film zijn. Mijne was het in iedergeval niet, want als je de speciale effecten weghaalt blijft er niet veel van deze film over. cijfer: 5,5 (mooie sfx, slap verhaal, slechte humor) (trailertje)

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    The girl next door vond ik geweldig, echt waar, één van de betere comedies voor mij dan toch he :).

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook liggen al1 nog niet gezien.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Te straks nog eens butterfly effect gezien, dat is zooo een machtige film he, niet normaal!!! Iedereen moet hem gezien hebben. Maar ik moet wel zeggen dat ik Donnie Darko beter vind, die moet zeker iedereen gezien hebben!!! Die film staat wel in mijn top 10 denk ik(toch zeker top 20, er zijn zoveeeel goede films...)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteravond War of the Worlds gezien. Ik vond het toch wel een hele gave film. Vooral de special effects waren bijzonder mooi en gaaf. Alleen had er van mij wel iets meer van die Tripods en die aliens in gemogen. Maar verder een hele gave film. Vooral als die mensen worden weggezapt zag er wel tof uit.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D, freak :p

15. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    heb blade trinity gezien, en wat vind ik die poep, 1 en deel 2 was veel beter

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja!, blade 1 was bom, deel 2 was minder,maar nog steeds cool en stoer(stuk minder dan 1 wel) en deel 3 dat is een heeeel pak minder, niet normaal gewoon. Zelfs de dialogen van Blade trekken op niets meer, alles suckt gewoon!

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisternacht na het uitgaan 2 horror's gekeken Ripper en Virtual dead. Ripper is een goede horror maar geen echte uitblinker 7/10.

virtual Dead is cra, het gaat over een virus dat mensen op een kostschool vermoord, hij kan zich voortbewegen via de beveiligings camera, de film is absoluut geen horror hij is eerder lachwekken hoe slecht die is. 3/10.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Freak? :eek:

Geef toe, het zag er wel gaaf uit. Degene die gezapt werden gingen helemaal op in stof. Zag er strak uit. :cool:

19. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef je gelijk, ik vond het ook een vet stuk :)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, tuurlijk :), ik was maar sarcastisch, ik vond het allemaal vet in The war of the worlds, echt, niet normaal, wat een actie, spanning en noem maar op... Er zaten ook grappige stukjes in... Maar soms moest ik ook lachen met de felle actie,omdat het zo fel was:D(ik was de enigste in de cinema dan, die aan het lachen was:D)
    Het enige spijtige in War of the worlds, zijn een paar foutjes zoals bijvoorbeeld:
    Door de blikseminslagen werkte niets meer, zelfs de horloges niet meer,maar er zitten wel een paar man te filmen???
    Dan, ze zitten daar in hun huis(het huis van Tom zijn ex-vrouw) en 's nachts wordt alles weggeblazen, en noem maar op. Maar hun auto is nog heel en er is een afgebakende weg en al voorzien...???
    ... Maarja, ik stoor me er eigelijk niet aan, vond het een hele vette film,maar ik kan wel begrijpen als mensen hier zich aan storen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina