1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja. Wat ook een grappig stukje was, was dat die Aliens die kelder in kwamen en dat die ene met die fiets begon te kutten en dat ie toen die fiets op hem kreeg.
    Maar de actie was echt zeer spectaculair!!
    Dat met die camera's viel mij idd ook op en met die auto ook. Maar ik stoor me er absoluut niet aan, omdat de rest van de film gewoon zo vet was. Ik kan niet wachten totdat ie op DVD komt. Als het goed is komt ie op 17 november.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad:)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Maar dat kut kind was wel irritant. De hele tijd dat gekrijs.. aargh bah. Ze mogen van mij haar wel even uit de film editen. Verder erg vermakelijke film, al was het eind toch een beetje slap en plotseling. Verder erg leuke film, komt zeker in de verzameling.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kind was idd irritant, die hadden ze beter weg kunnen zappen.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Bwah,ik vond ze echt helemaal niet irritant... ze is een hele goede actrice, heeft haar rol perfect gespeeld, ik vond het allemaal heel logisch overkomen,... Ik heb al wel met verschillende films zoiets gehad van, als die nu zijn/haar kop niet gaat houden he!!! Maar bij deze totaal niet...:)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee was echt zo'n betweter kut krijs kind. Mensen naast me in de bios irriteerden zich ook mateloos aan dat kut kind. Echt heel erg irritant, nergens voor nodig dat overdreven gekrijs bij alles. Bederft de film toch wel een beetje.

    Ik bedoel klein kind van 8 jaar die oudere mensen gaat vertellen wat ze moeten doen.. yeah riiight.

    *knip knip, kut kind eruit*
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk ze speelt haar rol wel goed (net zoals in Man on Fire), maar dat harde gegil en geschreeuw vond ik toch vrij irritant.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daar kan ik wel inkomen...
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Een... elektromagnetische puls ofzo, was het, ik weet niet meer hoe het noemde, dat alles in wijde omtrek platlegt. Ooit al eens nagedacht over het feit dat die camera misschien niet aanstond terwijl die...pulsachtig ding?
    Op het 2de ga ik helemaal akkoord :p

    Heb A Beautiful Mind nog eens bekeken. Nog steeds een Kickass film _O_ I love Russel Crowe, but I love Jennifer Connelly a whole lot more... She's close to the perfect woman.

    Not Another Teen Movie is me beter geworden dan ik verwacht had... echt waar, ik had hem veel lamer verwacht. Nog steeds lame, maar met vrienden, nog zo slecht niet.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]



    The Ring 2 (two) - Damn wat een neppe zooi zeg, snap niet dat mensen dat spannend kunnen vinden. Ik had deel 1 niet gezien, dus dan kan het nooit tegenvallen in vergelijking met het eerste deel dus. Maar ik vond hem echt 10x niks, vele andere horrors zijn beter. cijfer: 4. (niet spannend, niet leuk, niet vermakelijk)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    The ring 1 daar en tegen was wel heel goed vond ik, deel 2 heb ik nog niet gezien(ga het misschien zo houden:D)
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook voor een groot deel gezien en vond hem dus ook echt niet spannend ofzo, bij the ring 1 was dat dus wel zo!
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ach mischien moet ik dan toch deel 1 ook maar zien, al vond ik deel 2 zo slecht dat ik geen eens zin meer in deel 1 heb om te kijken. :D
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb overlaatst nog eens reservoir dogs gezien(blijft zooo goed he, Quentin Tarantino is echt goed(en gestoord :D)
    [​IMG]
    dan heb ik deze films ook nog de voorbije weken gezien:
    fight club(vind ik persoonlijk een meesterlijke film!)
    american history x(ook een meesterlijke film!!!)
    requim for a dream(ook een meestlijke film!!!!)
    en Full Metal Jacket heb ik ook nog gezien,maar die vond ik maar gewoon(iedereen vind het zoo een goede oorlogsfilm,ma bwah...)
    de eerste 4 films had ik al veel gezien(full metal jacket had ik nog niet gezien),maar omdat ik ze zo goed vond had ik ze nog eens gekeken.
    Maar ik raad iedereen donnie darko aan, wat een sfeertje, muziek,...in die film...(heb ik waarschijnlijk al eens gezegd)
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Donnie Darko _O_ I agree... man, it took me 2 days to find a full explenation for that movie.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Reservoir Dogs ook maar ik vond hem niet echt heel geweldig ofzo! Misschien dat ik een iets andere versie heb? Rood met wit geloof ik.

    Ik heb Band of Brothers ook die is pas vet!
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mm, reservoir dogs is wel een low budget film,daar moet je rekening mee houden, maar ik denk niet dat er 2 versies ofzo zijn...?
    en band of brothers, de reeks?
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Net terug van War Of The Worlds. Errug vette film, alleen het einde is maar vaag. Leuke speciale effecten, en het verhaal is ook wel goed te volgen omdat het best simpel is.

    Zeker een film om naar toe te gaan, als ie nog draait.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is een vette film...:)

    En op het laatste:

    Je ziet dat ze een blad van zeer dichtbij filmen. En je ziet dat er vogels op de tripod kunnen... Dus eigelijk komt het er op neer(denk ik dan) dat de tripods omvielen, de aliens sterven... van de bacteriën op aarde :)
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb WoTW ook gezien(War Of The Worlds) Erg vette film maar ik snap niet van dat jongetje die meegaat naar het leger en dan komt er een explosie enzo alles kapot en op het laatste zie je die jongen weer.. Ik vind Hellboy en Constantine ook een erg vette film! Teminste van welke ik heb..:D

    Psst: Ik lag helemaal gevouwen toen ik dat stukje zag met al die drijvende lijken! _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina