1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    I miss you more than michael bay missed the mark
    when he maid pearl harbor
    I miss you more than that movie missed the point
    and that's an awfull lot girl
    And now, all I can think about is your smile
    and that shitty movie too
    *zingt mee*
    cuz Pearl Harbor sucked, and I miss you
    _O_ Team America _O_

    Ik vond Pearl Harbor niet slecht, maar hij boeide me niet echt...
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik vond het wel een goede film, niet geweldig ofzo, maar toch. Er zaten ook spectaculaire stukken in... en alles was mooi gemaakt, gefilmd,... alleen die romantiek,...enzo moest er niet zooo fel bij,...maarja...
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vond Saw echt een fantastische film zeker als je bedenkt dat het een low-budget film is die in 18 dagen is opgenomen :)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Pearl harbor was niet slecht inderdaad maar wel beetje overdreven. TEam america was cool. vooral de hele tijd als Matt Damon ze naam zij.

    Btw humorke effe over je sig met die spoiler hoe heet die hond eigenlijk (daar heb ik die grap ook gehoord) en weet iemand waar ik meer van zijn filmpjes kan vinden want ik vind hem echt fantastisch (neem aan dat je het weet of je moet de grap ergens anders vandaan hebben gehaald)
     
  5. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Triumph The Insult Comic Dog _O_
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    en weet je toevallig ook een site waar je filmpjes met hem kan downloaden (laatst die bij de release van Star Wars gezien en die was echt goed.
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Bearshare
    Ook heb ik spijtig genoeg m'n spoiler uit m'n sig moeten halen, anders was hij te groot :eek: Nou jah
    Inderdaad, Triumph - The Insult Comic Dog, ook eens muziek van downloaden ;-)
    I keed, Lick myself, Cats are Cunts

    Mijn grote probleem met Pearl Harbor, qua liefdesverhaal dan, is dat het helemaal niet romantisch is
    "Hey, jij bent knap, ik wil wel met je"
    *dood*
    "Hey, beste vriend van hem, jij bent ook wel knap, ik nu met jou zijn ^^"
    *dode komt terug*
    "Sorry... maar"
    *beste vriend dood*
    "ach, toch jij dan maar"
    -_-
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @humorke - Lol _O_ :p klopt echt precies :p
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren Memento gezien op dvd, en was zeker niet onaardig. Toch is het niet echt mijn ding, maar nog een keer kijken doe ik wel. Gisteren ook naar The Island geweest in de bios. Was imo een erg goede film. Een goede spanning, mooi verhaal en redelijk tot goed acteerwerk maken deze film compleet en goed met in vlagen zelfs erg goed.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga straks naar land of the dead zien, benieuwd of hij beter is dan dawn of the dead(vond ik heel goed, de remake he, originele heb ik nooit gezien...)
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ik ben terug van de cinema, land of the dead gezien:
    [​IMG]
    De levende doden hebben de de Aarde definitief in hun greep gekregen en de laatste overlevende mensen hebben zich in een versterkte stad teruggetrokken. Hun enige verweer tegen de ondoden is een enorme tank, de Dead Reckoning, die in het bezit is van de steenrijke Riley. De rest van de bevolking heeft het helaas wat minder goed en moet dagelijks keihard vechten om de ondoden buiten de stadsmuren te houden.
    In de spoiler was een klein samenvattinkje...
    Maar ik vond het wel cool dat de zombies beetje bij beetje begonnen te denken...
    Maar ik moet wel zeggen dat de film geen topper is ofzo, wel de moeite om te zien, maar dawn of the dead(de remake) is veeeeel beter, veel cooler,...
    Maar ter zullen er ook wel veel zijn die deze beter vinden...
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag ook memento gekeken, vond het een aparte film..
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vandaag nog 2 films gekocht, namelijk:
    the terminator: heb ze alle 3 gezien en 2 en 3 hab ik al. 2 vind ik een superfilm, gewoonweg een meesterwerk(james cameroon rocks!!!) en het was lang geleden dat ik 1 nog gezien had, dus heb ik hem vandaag maar gekocht, ben nu aan zien(effe pauze :)). Is wel cool om te zien, de film is van 84, maar ik vind het echt fijn om naar te kijken, verhaal is cool, zitten cool stukken in...:)
    en dan heb ik ook nog Dawn of the dead gekocht(de laatste,de remake):
    Deze film moest ik gewoon hebben, vind ik één van de beste zombie films(waarschijnlijk wel de beste, kan op geen andere komen die cooler is dan deze)
    De zombiefilms van George A. Romero vind ik een stuk minder dan deze, ook de pas nieuwe Land of the dead. Dawn of the dead is gewoon veel feller door het feit dat daar de zombies kunnen lopen. De film begint ook machtig:
    Het stuk met dat meisje dat geïnfecteerd is, en terwijl ligt moeder en vader te slapen,...(de rest weet je wel:D)
    Gewoonweg een topfilm in mijn ogen...!!!!:):)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Net terug van The Skeleton Key, waar ik dus voor uitgenodigd was door twee vrienden. Ik ging al met gemengde gevoelens heen, maar het heeft het eigenlijk ook wel waargemaakt. De film trapt nou niet echt geweldig af en blijft gedurende de tijd dat het duurt op een laag pitje. Natuurlijk komen er wel wat dingen in voor, maar die maakten nou niet echt indruk op me. Toch moet ik wel nog een positief commentaar leveren op het einde, want gelukkig was het niet zo'n clichematig einde als in andere thriller/horror movies.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    28 Days Later
    Op aanraden van boss :) , heb ik deze film gekeken. En moet zeggen dat vooral het begin erg vet gedaan is...
    zo met de stad Londen (volgens mij) die helemaal verlaten is.
    .. Het 2de gedeelte vond ik toch minder, erg langdraadig veel gepraat. Maar goed over het geheel gezien best een goeie film. cijfer: 7.5

    [​IMG]

    Straight Into Darkness
    Goeie thriller, het verhaal is moeilijk uit te leggen maar zou zeggen lees er eens een review over op een film site. :) Ik vond het goed acteerwerk en goed camerawerk. cijfer: 8
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    28 days had ik alleen maar de eerste 20 minuten gezien. Dat vond ik wel jammer. Wat was er nou precies met die apen aan de hand en hoe loopt het af?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D tja hoe het afloopt ga ik niet vertellen, vind dat je hem dan gewoon nog maar eens moet kijken.

    Alleen met die apen:
    1 van die apen was besmet met een virus, en die heeft blijkbaar de hele stad besmet. Waar alleen 1 gozer het overleefd heeft, en later komt ie nog een paar mensen tegen die het overleefd hebben....voor de rest tja ik ga het niet verder vertellen aangezien het opzich best de moeite waard is om de gehele film te kijken.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal hem wel gaan kijken...
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb laatst saw gezien,echt gruwlijke film(alleen beetje slecht geacteerd) weet iemand al iets over het 2e deel dat in oktober komt?
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups er is een trailer van..

    http://a.videodetective.com/?PublishedID=259267

    ...word weer een lekkere moordpartij :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina