1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    One Missed Call (Chakushin ari)
    Hoe bout ook The Ring en The Grudge waren, toch staat ons weer een remake te wachten van een Japanse horrorfilm daar ben ik vrijwel zeker van. Dit keer gaat het om One Missed Call, ik heb de Japanse versie gezien (uiteraard met subtitels), en heb met gemengde gevoelens naar deze film gekeken. Hoewel het acteer werk beter is dan de bovengenoemde films, en ook beter is kwa vergelijking van de meeste Japanse films. Verder onbrak het aan alle orginaliteit die een film als bijv. BlairWitch Project wel had. De film pluk her en der wat elementen uit div. films en verwerkt dat in dit browsel, hij doet het niet op een slechte manier, maar toch dit hebben we allemaal al lang gezien. Weer echt een horror van 1 uit een dozijn. Deel 2 schijnt ook al uit te zijn in Japan denk niet dat die veel verandering brengt, jammer...

    Cijfer: 6 (trailer)
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond em echt eng man. Een jaar terug in de bios gezien. Hij is zeker niet origineel en zit vol met horror cliches, maar het was allemaal wel goed gedaan, vond ik.

    Cijfer: 8
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Island, vette film, vooral de tweede helft (wat meer actie dan in de 1e helft).
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Au contraire, ik vond de eerste helft juist de beste. Actie was zeker wel cool in The Island, vaak hou ik niet zo van actie, het stoort me gewoon in sommige films soms. Maar toch vond ik dat de eerste helft wat meers had.
     
  5. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [47]Brutti, Sporchi E Cattivi
    Cijfer: 7,5
    [48]Boondock Saints
    Cijfer: 8,5
    [49]The Whole Nine Yards
    Cijfer: 6
    [50]El Mariachi
    Cijfer: 8,5
    [51]Mystic River
    Cijfer: 7,5
    [52]Elephant
    Cijfer: 6
    [53]The Incredibles
    Cijfer: 7
    [54]Lilja 4-Ever
    Cijfer: 6,5
    [55]Traffic
    Cijfer: 7,5
    [56]Pi
    Cijfer: 8
    [57]Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    Cijfer: 9
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Cinderella Man:

    Ik wist niet echt wat ik ervan moest verwachten, want ik kende hem niet, maar het is zeker een goede film. Een soort Rocky turned jaren 30/crisisjaren, maar dan met nog een aardig verhaal eromheen en wel wat mooie cameratrucjes.

    8/10
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister ook gezien. Matige film, kut camera en eh.. nog wat meer onzin.
    6/10 (mede dankzij rij 2 stoel 3 misschien :{ )
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    The Last Sign
    Ik weet niet wat het is de laatste tijd met vooral thrillers als deze, het verhaal ook weer van deze lijkt in principe zoveel op andere die ik al gezien heb. Niet echt geweldig dus, de hoofdpersoonage (Andie MacDowell) is nou ook niet bepaalt een erg beste actrice. Maargoed over het algeheel gezientoch nog een 4.5 voor deze. (trailer)

    [​IMG]
    Identity
    Hoewel deze ook in het rijtje: Butterfly Effect, Memento, One Point O enz past. Vind ik het toch 1 van de mindere, het hele verhaal steek wel aardig in elkaar toch is het wel allemaal erg onlogisch. cijfer: 6,8 (trailer)
     
  9. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [58]Lost in La Mancha
    Cijfer: 8,5
    [59]Eurotrip
    Cijfer: 5
    [60]Happiness
    Cijfer: 9
    [61]Intermission
    Cijfer: 6
    [62]Shadow of a Doubt
    Cijfer: 9
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb net de film "Crash" gekeken, een behoorlijk intense film. Zie hier de website: http://www.crashfilm.com/.
    Het gaat over een groep mensen met een verschillnde etnische achtergrond die wonen in LA en die iederee keer op een hele nare manier met elkaar in aanraking komen. Deze film geeft je op een aantal punten zo'n naar gevoel over de mensheid. Racisme, corruptie en wapens.... Ik raad deze film iedereen aan, temeer omdat je een aantal acteurs in rollen ziet waarvan je dacht dat ze dat nooit zouden kunnen. Het zet je tegelijkertijd ook aan het denken over hoe stompzinnig racisme eigenlijk wel niet is. Het enoige jammere aan deze film is dat tussen al dat naars soms wel hele zoete momenten voorkomen, maar voor de rest, een kraker :)
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind op zich Identity wel een goede film. Er is over nagedacht.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Je hebt ook lang nagedacht wat je over de film ging vertellen of niet?
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    is er iemand van jullie naar het Snitselparadijs geweest?
    want ik ga er vanavond naar toe
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar ik ben wel heel benieuwd hoe ie is, dus laat het ff weten :)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Bad Santa (uncut)
    Heerlijke komedie, eigelijk wel 1 van de beste die ik in tijden heb gezien. Lekker sarcastisch en grof. Snap best dat ie niet geliefd was in sommige landen want tja een kerstman die zuipt, als een ketter rookt, naar de hoeren gaat, en pist is nou niet bepaalt het voorbeeld waar kinderen me opgroeien. Een echte aanrader! Cijfer: 9 (trailer)
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    'Tis toch wat hè, het leed wat pissen heet. 'T zou verboden moeten worden :eek:
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    gister naar schnitzelparadijs geweest, wel lache film......je ziet tygo gernant (of hoe hij ook heet) zoals je hem nog nooit gezien hebt :p En je lacht je kapot om de 2 marokkanen die altijd ruzie hebben in de keuken
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kijk de film nou maar eerst, ;) en hou eens op met dat loze geblaat man, zeker alleen weer om je berichten metertje bij te vullen. :{
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zielepootje je berichten metertje word niet in dit deel van het forum bijgevuld :{

    stakker
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Soooo en nu al helemaal lopen blaten man, ha onmiddel naar een andere topic en daar lekker spammen...daar helpt het, echt voor sure. :{ Noem jij mij zielepoot, kijk naar je post man en denk, denk eens goed na...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina