1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wie blaat er nou, lees eens je rotzooi na voor je het neerkwakt.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hahaha sure :+ , kijk nou eens 3 posts op deze pagina en alle 3 gaan ze niet over het onderwerp zegt genoeg lijkt mij he...
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als jij eens objectief naar mijn posts over de laatste paar maanden kijkt zie je dat ik geen spammer ben. Ik laat het gewoon niet gaan als iemand me een spammer noemt als ik een lomp grapje maakt. Ik weet niet wat jij verstaat onder een forum, maar het is geen officiële bedoeling. Kijk ook eens naar het gemiddelde aantal posts van mij per dag, is dat iets voor een spammer? Blater...
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg goede film ja. Heb net even de acteurs vergeleken met foto's van Baer en Braddock uit die tijd, en ze lijken erg goed.
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb net Batman Begins gezien en vond het wel een leuke film, die (suprise,suprise) veel beter was dan Batman & Robin en Batman Forever maar wel weer slechter is dan de eerste 2 Batman films.

    Nu maar wachten op de sequel's van Batman Begins want de cast heeft volgens mij al voor de komende 2 of 3 films getekend :{
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer vond de eerste 2 batman films ook beter, vanwege de echte batman(gotham) sfeer:). Ik daarentegen vind batman begins de beste batman film, maar 1 en 2 vind ik ook bom, 3 en 4 sucken supperhard...
    Maarja, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe trilogie van batman:):)...
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Madhouse, ik had de trailer bekeken en wist gelijk dat ik deze film moest zien.
    Erg vette thriller (met horror elementen), en een erg aparte wending op het einde, en daarbij opzich ook nog aardig acteerwerk. Mensen die van dit soort films houden, daar is dit echt een aanrader voor. Hoewel ik niet weet of deze ooit in Nederland is uitgekomen. (trailer)
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben naar de schnitzel paradijs geweest
    heel grappige stukjes
    en ook heel knap hoe ze schnitzel bakken spectaculair kunnen maken
    ook egt grappig hoe die buitenlanders tegen elkaar doen
     
  9. ULTI_MASTER

    ULTI_MASTER Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    heb madhouse 3 maanden geleden gezien en ik vond het niet echt een goede film. een paar maanden later kwam Hide and Seek uit en die film had een speciaal einde dat niet te voorspellen was O-). het eindie was gewoon precies hetzelfde als madhouse.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja dat kan natuurlijk, daarom zeg ik er ook bij als je een liefhebber bent van het genre. Maar als je meer van aktie houd (bad boy stijl :D ) nee dan is het niks nee. Maar Hide and Seek lijkt me weer niks, alleen al omdat het zo'n film was die aangekondigt was groot in het 'nieuws'(reclame shizzle op tv). Daar houd ik niet zo van waarom?! :+ ik zou het niet weten..het is gevoel.
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Kickje, ik vond dit altijd wel een interessant topic :)

    Ik heb laatst in Engeland Lord of War met Nicolas Cage gezien en ik vond hem eigenlijk best wel goed. Het werd heel even een moment te langzaam, maar voor de rest boeide 'ie best wel en ik vind het bijna een 8 waard...

    Iemand anders die hem gezien heeft?
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb gister dawn of the dead en million dollar baby gezien

    dawn of the dead vond ik echt slecht er zit geen begin,plot of einde in en ik weet nou niet of ze proberen grappig te zijn of proberen een horror film neer te zetten.

    million dollar baby daarin tegen vond ik wel heel goed einde had ik niet verwacht zo maar toch een hele goede film.
     
  13. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Schnitzel Paradijs :
    Godver wat een slechte film zeg! Ik had heel wat verwacht van deze film maar hij viel vies tegen.
    Dr zit totaal geen vaart in en het gaat eigenlijk helemaal nergens over.
    Een Marokkaan die in de afwas werkt van een gaar restaurant en verliefd wordt op een blond meisje... De rest van de cast bestaat uit een stelletje mafketels die amper te verstaan zijn (z'n 2 Maroc maatjes en een gekke oostblok slager)
    Score : 4
    Shouf shouf habibi is veeeeeel leuker! _O_

    The Jacket :
    Diepe, zware film met Adrien Brody en Keira Knightly.
    Het gaat over Jack, een soldaat die in de golfoorlog een kogel door zn kop krijgt en sterft. Hij komt echter weer "terug". Hij wordt in een psychiatrische inrichting gestopt en krijgt daar allerlei flashbacks en visioenen over z'n vorige leven en wanneer hij weer gaat sterven...
    Score : 7,5
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd The Jacket is een erg goeie film :cool:

    [​IMG]
    Cup Of My Blood
    Erg goeie horror film, opzich niet bijster goed acteerwerk. Maar als je daar doorheen kijkt dan komt er een horrorfilm naarvoren die zowel door het verhaal, als de sfeer (doormiddel van erg goeie cameraposities) het beter doet dan The Ring.

    "Scary, Sexy and Off-kilter served with a Twist" - Imdh.com

    Cijfer: 8,5 ( Trailer )
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Saw is trouwens net op DVD, iemand die daar wat van weet?
     
  16. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [69]Shaun of the Dead
    Cijfer: 8,5
    [70]Der Untergang
    Cijfer: 8
    [71]The Straight Story
    Cijfer: 8,5
    [72]Jalla! Jalla!
    Cijfer: 8,5
    [73]50 Watts
    Cijfer: 6,5
    [74]As Good As It Gets
    Cijfer: 4,5
    [75]Schnitzelparadijs
    Cijfer: 7
    [76]Down By Law
    Cijfer: 9,5
    [77]28 Days Later..
    Cijfer: 6
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb overlaatst nog een deel films gezien,maar ik zal gewoon de beste uit de groep zeggen:
    Magnolia!
    Echt een vette film, enorm goed in elkaar gestoken, vergelijkbaar met films als traffic en crash(nu in de cinema, maar deze heb ik nog niet gezien)
     
  18. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [78]Napoleon Dynamite
    Cijfer: 8
    [79]Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit
    Cijfer: 8
     
  19. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [80]Mickey Blue Eyes
    Cijfer: 6,5
     
  20. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    [81]Legend of Zorro
    Cijfer: 3,5

    + Catherine Zeta Jones
    + op de voorste rij zitten en naar achter kijken om al de mensen te zien denken, wat een geldverspilling is dit.

    - als ik Zorro zie denk ik, wat een loser
    - Elk mogelijk cliché is hier te vinden (!!!!!!!!!!!!!!!)
    - Dat KIND dat niet ziet dat zn pa zorro is terwijl hij zijn vaders stem hoort + de helft van zijn gezicht ziet (zijn we wel stuk omgegaan trouwens)!!
    - Teveel onzinnige salto's
    - Duurt minstens een half uur te lang
    - DAT KIND!!
    - ONREALISTISCH (als in er vliegt een duif tegen een raam aan, het glas breekt, er valt een scherf precies op iemands vinger die op een rode knop zat van een blender, die hij indrukte, maar de klep zat er niet op en het eten vloog omhoog de ventilator in, elektrische storing, broodrooster stoppen door, een vonk die een benzineplas aanraakt, heleboel vliegt in de fik, maar een paard red de mensen die naast de benzine staan-stijl en dat dan de hele film door)
    - de SLECHTE HUMOR van die film
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina