1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb alle delen tot nu toe gezien altijd lachen met die pop.
    Maar ik ga zeker het nieuwste deel ook nog zien als die uitkomt.

Maar ik ben gister naar XXX 2 geweest, best een aardig vervolg.

2. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb triple X 2 state of the union want zo heet ie officieel he ;)
    afgelopen weekend gezien en hij viel me tegen.
    sommige actiescenes zijn nog wel aardig maar sommige ook echt compleet over de top.
    en het komt vaak zat voor dat de computer ook een vinger in de pap heeft gehad. dit hoeft niet erg te zijn zolang het maar niet tevel opvalt..
    en je raadt het al dat doet het hier dus wel.
    wat een mooie actiescene had kunnen zijn wordt verprutst door de computer..
    toegegeven: sommige moesten wel met de computer gedaan worden zoals de achtervolging van een trein met een auto.
    als je dat al leest komt het al belachelijk over en dat is het ook.
    een auto die een trein bij kan houden...dat smoesje dat het een van de snelste auto`s ter wereld is slik ik dan niet zo snel ;)
    ook probeerd ice cube te vaak one-liners te hebben, zijn opmerkingen zijn gewoon te simpel en niet gaaf.
    het verhaaltje is wel oke maar toch een beetje wazig.
    ik zeg nou niet dat je niet naar deze film moet gaan want het is nou ook weer niet de slechtse film ooit.
    het blijft een kwestie van smaak natuurlijk maar ik vond deeltje 1 toch persoonlijk een stuk beter en mijn redenen heb ik hierboven wel goed aangegeven dacht ik zo }:]
    ik ben het volkomen met de recensies eens voor deze keer..
    want ze hebben ook vaak genoeg niet gelijk als ik denk aan the ring 2 en resident evil 2 die volledig afgekraakt werden en allebei geweldige films waren _O_

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren dus naar Kingdom Of Heaven geweest.

Kort gezegd een erg vermakelijke film in de trant van Gladiator en Troy, met een overtuigende rol voor Orlando Bloom. Erg mooi gefilmd, dat viel me op. Het verhaal en vooral het begin vertoont soms wat onvolkomenheden en de inleiding is niet zo heel geloofwaardig,
    Waarom een eenvoudige hoefsmid ineens een helfhaftige ridder wordt, wordt in 10 minuten uitgelegd
    Toch is deze film zeker aan te raden als je van Gladiator houdt. Hij tipt het misschien niet helemaal bij die film, maar komt toch wel aardig in de buurt :) Zeker de moeite waard.

4. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Kingdom of heaven was echt een enorme tegenvaller

Orlando is totaal niet geschikt voor deze rol...
    Verhaal was eigenlijk echt super zwak
    Was ook veel minder actie dan verwacht...
    Was echt heel veel gepraat dat weinig losmaakte, het was zelfs slaapverwekkend
    vonden meerdere van de groep met wie ik ging op een gegeven moment.
    Het boeide niet echt. Was veel bla bla met weinig echte inhoud over de kruistochten zelf.

De belegering was wel erg gaaf moet ik zeggen. Zeer goed in beeld gebracht en gedaan.
    Alleen de echte kruisridders zelf mog je niet in actie zien helaas :confused:
    Zaten wel aantal hele mooie scenes in van o.a omgeving en beeld van leger en kasteel.
    en zaten ook wel paar droge opmerkingen tussen.

Maar vanwege mijn verwachtingen viel die dus echt heel erg tegen
    Echt heel erg zonde. Hier had zoveel meer ingezeten, met zulke goede film lui en zo'n indrukwekkende periode...

Deze Film komt absoluut nie in de buurt van Films als Gladiator en Braveheart helaas. De sfeer mist totaal en tis ook niet echt heel aangrijpend en boeiend om naar te kijken het grootste gedeelte. Leerzaam ook niet echt want erg veel over de kruistochten kom je ook niet te weten of over de personen enzo. Verhaal is echt crap.

Ben zelf erg liefhebber van dit soort films en ga ook met vast groepje naar dit soort films en heb ook zo'n beetje alle films gezien met battles enzo maar deze komt absoluut niet in de top.
    Had gister al van aantal belgen gehoord dat die tegenviel maar dat waren belgen dus dat zei niets lol Maar alle 10 vonden we het echt heel erg tegenvallen. Eg zonde

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben ik het niet helemaal met je eens. Braveheart en Gladiator zijn idd beter, maar slecht kun je deze film niet noemen. Hoewel de film wat minpuntjes heeft vond ik het wel een boeiende film, en in ieder geval stukken beter dan Troy en King Arthur (om maar wat vergelijkbare films te noemen).

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook zoiets als the Lord of the Rings. Of moet ik echt aan gladiator denken? Ik vind Troy wel iets anders dan Gladiator vanwege de sfeer. Dus moet ik bij deze film denken an Troy, Gladiator of LOTR?

7. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Troy Gladiator en LoTR en Braveheart zijn veel en veel beter vind ik.
    Delen meer mensen die mening uit omgeving
    ook in recensies zie je ut vaak in trug :)

Er is niet echt een heersende sfeer vond ik zelf bij deze film.
    Ik vind zelf dat geen van de films die jij noemt te vergelijken is met deze film
    Bij LoTR en Gladiator was de sfeer duidelijk aanwezig bij deze niet zo heel erg....

Hij was niet zo slecht als Alexander gelukkig :)
    Maar had meer verwacht van de maker van Gladiator
    Gladiator is een film die ik zelf al 5 of 6 keer gezien heb
    en die film zou ik zo weer kijken van begin tot eind en dan
    zit ik weer de hele film geboeit te kijken.

Bij Kingdom of heaven was ik de eerste keer al niet geboeit.
    De belegering was vet en waren een paar kleine actie stukjes
    en paar mooie scenes die wel leuk waren maar misschien bij elkaar
    was dat misschien 40 min ofzo (wild gokje)
    En de rest is totaal de moeite niet waard eigenlijk.
    Ik vind hem zelf niet echt veel beter dan King Arthur.

Het was wel realistischer en beter gefilmd en mooiere scenes en tja de belegering was wel gewoon echt toppie.
    Maar verhaal zelf is net zo slecht en King Arthur had meer actie...

Maar als je twijfelt om er heen te gaan
    De belegering zelf is de moeite al zeker waard :)
    Zoiets moet je gewoon in bios zien vind ik zelf
    Daarnaast zitten er nog paar stukjes in die ook wel goed zijn
    Maar over het geheel gezien is het geen topper dus

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond toch maar voor The Interpreter gekozen, boven The Kingdom of Heaven, die huur ik nog wel een keer... Redelijk overtuigd na de recensies in Veronica Magazine, moet ik zeggen :) 3 Sterren vind ik om te huren, 4 om naar toe te gaan :p

Ik vond hem goed, best wel een aanrader eigenlijk. Af en toe een beetje verwarrend en we hadden allemaal ons eigen idee over hoe de film misschien beter af had kunnen lopen, maar vooral lekker spannend. Absoluut boeiend gebleven van begin tot eind. Gewoon prima geacteerd, verhaal steekt goed in elkaar, geluid was goed, het enige special effect dat erin zat was ook gaaf :) Ja, wel een aanrader...

9. Victor

Victor Guest

Heeft iemand Kung Fu Hustle al gezien? Of is die nog niet uit?

10. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Studiegenoot van mij heeft die gezien
    en vond hem heel heel leuk
    Geen idee waar/hoe die hem gezien heeft

11. AgentSmith

AgentSmith Guest

Net terug van Star Wars episode III:

Om de film even in een paar woorden samen te vatten.....
    Dit is de Return of the King onder de Star Wars films !!!!
    My God wat heb ik genoten !

Een korte impressie: BEWARE SPOILERS !!!!!

Bij aankomst in het Utopolis theater in Almere was er de gebruikelijke koffie en thee aanwezig. Daarbij kreeg je ook nog een bus Star Wars pringles chips (ik nam de groene Yoda bus met sour union) + frisdrank. Nadat de 2 brede beren van beveiliging aan me vroegen of ik geen opname apparatuur bij me had en of ik zeker wist dat me gsm uitstond mocht ik zaal 1 binnen.

Erg groot, prima stoelen en nog een groter scherm dan ik had verwacht.
    En een geluid.....heerlijk.....

Na de Fox fanfare dreun zien we na 3 jaar weer de baluwe letters van 'A Long time a go, in a Galaxy far far away...'
    Meteen daarna die heerlijke score van John Williams met het theme nummer.

Film heeft zeker niet de zoete suikerlaag van episode I en II.
    Deze is gelijk bad to the bone. Er is flink gesleuteld aan de dialogen en komen lang niet meer zo geforceerd over als eerst.
    Jar Jar Binks is 2x te zien in de hele film en afgezien van het feit dat hij iemand voor de voeten loopt waar hij 'excuse me' zegt houd hij gewoon lekker zijn snavel.

Wandelend special effect General Grievous is een geduchte tegenstander. Obi-Wan en Anakin hebben hun handen vol aan hem. Wat resulteert in een spektakel van vele lightsabers !!
    Maar de show wordt toch gestolen door Palpatine. Soms een beetje over geacteerd, maar dat sluit prima aan in deze film. Het duel wat hij heeft met Mace Windu is er 1 voor de boeken. Sam Jackson laat zien waarom hij een bad-ass Jedi is. Het zou me niks verbazen als hij bad Moterf*cker op zijn lightsaber heeft staan.

Oude vriend Chewbacca maakt eem come-back maar heeft jammer genoeg wat weinig screen tijd. CGI Yoda ziet er ook weer tip top uit en doet waar hij goed in is. Advies geven en met zijn lightsaber zwaaien.

Wel betreur ik het dat Lucas maar blijft zeuren met zijn republiek, council, trade federation en de senaat. Het gaat een beetje over in oeverloos gelul. Vergeet niet, deze film is 5x beter dan episode I en II bij elkaar. Maar Empire Strickes Back is nog steeds de koning van alle 6 de delen.

Als je mij zou vragen wat mijn favo scene is: dan antwoord ik heel eerlijk....
    de scene waarin Anakin knielt voor de Emperor en zijn trouw zweert. Hij staat op als Darth Vader en vandag dat moment is het gedaan met alle gezelligheid. Alles en iedereen moet boeten !

Dit is een must-see ! StarWars haters moeten ook hierin wel erkennen dat dit goed werk is van Lucas. Star Wars Lovers nemen met een traan afscheid en kijken terug op 30 jaar historie. Hands down, ik weet waar ik op 18 mei ben. Weet jij het ook ??

**** 1/2 uit 5.

12. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Episode 3 is inderdaad geniaal! mijn review hier.
    De scènes die mij echt kippevel bezorgden waren deze: (SPOILER)

Wanneer 'order 66' wordt uitgevoerd. De jedi's worden verraden en vermoord door het eigen kamp. De beelden van Yoda en de muziek op dat moment grijpen je gewoon naar de keel.
    En dan is er ook nog de scène op het einde, wanneer Obi-Wan zijn laatste woorden tegen Anaking zegt. Emoties!

Ik heb gisteren, door het zien van episode 3, gewoon nog eens naar Return Of The King gekeken, omdat ik dat gevoel terugwou dat je krijgt na zo'n film. Ik denk dat ik episode 3 nog eens ga zien wanneer hij in de zalen komt!

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, return of the king was met het aftsand het meest sentimentele en uitgekauwde deel van de hele lotr-trilogie. In het boek inderdaad de topper, maar filmisch een draak. Hoop niet dat je gelijk hebt, want ik ben wel benieuwd naar dit derde deel

14. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kunne jullie hem al gezien hebbe :confused:

Klinkt wel goed :D

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  15. I.T.C.H.

I.T.C.H. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hostage (met diehard king bruce willis): best wel te pruimen movieke voor tussendoor.
    White noise: pff, ni super, ni slecht ...soms nogal crappy acteerprestaties. Wel enkele van die typische hollywood verschietachtige momenten waarbij de kerel naast u in zen broek pist:p
    Eternal Sunshine of the spotless mind: aanrader!!!!! Beetje sentimenteler:p, da wel, maar doet u toch ff nadenken overt plot naarmate de film vordert.
    CLUB DREAD: echt lachhheeuuh!! zeker n keer gaan huren. Scream/scary movie 1 maar dan op een eiland ... zoiets ongeveer :) , tis echt lache hehe

16. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was uitgenodigd op de persvoorstelling. Dan is het makkelijk natuurlijk ;)

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    XXX State of the Union, lekker hersenloos filmpje.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben vandaag naar Kingdom of Heaven geweest en het was een leuke film a la Troy,King Arthur etc.Niet overdreven veel geweld of bloed (wat opzich wel weer jammer is) en een goed verhaal ( wat hitorisch gezien ook wel redelijk klopt) maken deze film toch eigenlijk wel tot een (kleine) topper :)

Btw de eerste film waarin ik Orlando Bloom goed vond spelen

19. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    you can't be serious

20. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net in de veronica gids een stuk gelezen over sin city. hij kreeg 5 sterren zelfs meer dan de nieuwe star wars. heb meteen op internet wat filmpjes opgezocht, en het lijkt me een hele goeie film. zijn er mensen die hem al gezien hebben of er net als mij naar toe gaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina