1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Straks ga ik de duurste film allertijden zien: King Kong! Ik verwacht enorm veel van deze film, qua special effects zal het waarschijnlijk de mooiste film van het moment zijn. Maar ook qua verhaal, qua karakter uitwerking,...verwacht ik er superveel van
    ps: wisten jullie dat Peter jackon bij het maken van deze film 30 kilo is afgevallen8) (door de stress). Maarja, dat is normaal he, hij wilde alles perfect, zo'n dure film, zo'n lange productie,... noem maar op, daar komt een pak stress mee kijken. Kijk maar naar James cameron, die heeft al 8 jaar geen film meer gemaakt(laatste was titanic), maar hij blijft nog altijd één van de beste regisseurs vind ik, hij is nu wel bezig met een mangaverfilming. Maarja, jackson staat toch ook aan de top voor mij persoonlijk!!!:)

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zal ik je verwachtingen een beetje temperren dan, want het is een echt remake van het origineel en er is dan ook weinig toegevoegd aan het verhaal en aan de personages, maar het is zeker een top avontuur.

3. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    King Kong ga ik binnenkort ook heen, maar hij lijkt me echt gaar

maarja pathe unlimited he ;p

4. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er waren wel wat leuke stukjes in European Gigalow maar in vond de eerste Deuce Bigalow wel beter.

6. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik boycot Rob Schneider

7. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    haha .. ja ik vind de eerste ook beter..

maar in de 2de vond ik het leukste : die neger die altyd werd gefotografeert terwijl hij iemand zijn ''slangetje'' vasthield :D

8. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars III: Revenge of the Sith 7,5
    Mr. and Mrs. Smith 6
    Eulogy 6,5
    The Punisher 4,5
    Trainspotting 8,5
    Spartacus 8
    Taxi Driver 9

9. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    National Treasure 7

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren King Kong dus gezien, en ik zeg dit: Zie dat je in de bios zit!!!!
    Dit is een film die je in de cinema moet gezien hebben
    Qua special effects, de absolute top op dit moment!(bye bye War of the World, bye bye...)
    Qua karakteruitwerking, ook top!
    Maar de film is super emotioneel, geloof me, echt niet normaal!
    En in mijn ogen hoort de film ook bij de beste films, maarja, jullie moeten er niet teveel van verwachten he, mijn persoonlijke mening, maar ga gewoon naar de cinema en beslis zelf.
    Maar als ik toch kritiek moet geven, in het begin van de film is het iets te langdradig, er hadden een paar stukjes uit gemogen, en ik ben helemaal niet alleen voor actie ofzo he, ik hou van opbouwende films,maar hier viel het een beetje op,best wel spijtig,maar dan nog, de film is voor mij gewoon geweldig
    cijfer: 93/100!

ps: De film heeft me wel echt enorm gepakt, dat kan ik je wel zeggen:eek: , verder ga ik er geen woorden aan vuil maken...

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je hier woorden vuil aan dan?:eek:
    Nou boss, ik heb de film gister ook gezien en de manier hoe Peter Jacksonde 'creatures' heeft verfilmd echt meesterlijk. Nou respect hoor, ook voor Andy Serkis. (speelt King Kong hemzelf)
    Het begin vond ik vooral onwijs goed...
    dat stuk op die boot vooral echt.. ge-wel-dig

12. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    gister en vandaag weer 3 films gezien:D

the amityville horror(2005)....prachtige film 9/10
    dark water(2005)goed verhaal en spannend....9/10
    unleashed....ook goed verhaal en zeer geweldadige vechtscenes....8/10

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Unleashed vond ik ook erg goed.
    Vooral de vechtscenes waren van hoog niveau.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoelde dat van , hier ga ik verder geen woorden aan vuil maken, niet slecht he, ik bedoelde maar, dat ik voor de rest niets meer kan zeggen, omdat ik dan dingen verraad, of... je moet hem gewoon gezien hebben
    ps: eigelijk wilde ik het niet zeggen,maar ik ga het toch maar doen, ik heb me een paar keer serieus moeten inhouden, of ik barstte in tranen uit, echt, ik snap het niet, normaal heb ik dat nooit voor,maar hoe Jackson, dit verfilmd heeft,tja, dat is gewoon een kunst,en idd, special effects(dino's,...) waren gewoon meesterlijk, ook de make up, alles gewoon met de boorlingen,... waren geweldig...
    En voor mij ook dus de emotioneelste film die er bestaat, echt niet te doen gewoon, ik hoop dat iemand die de film nog niet gezien heeft ,dit niet leest,want je moet net zoals ik naar de film gaan zonder te denken dat hij emotioneel gaat zijn,...
    Dus voor mij hoort deze films met de beste films!(braveheart,...)

15. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    geheel mee eens wat er in je spoilertekst staat:D

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [111]Amores Perros
    Cijfer: 9,5
    Amores Perros is met recht een inktzwart drama te noemen. In de stijl van films als Magnolia en Happiness zijn er verschillende personages te zien die elk hun eigen verhaal hebben, maar wiens levens uiteindelijk samen komen in een auto-ongeluk. De eerste van de 3 hoofdpersonen is Octavio. Hij woont met zijn broer en diens vrouw samen in 1 huis. Hij verdient zijn geld door zijn hond mee te laten doen in illegale hondengevechten. Met dit geld wilt hij uiteindelijk samen met zijn broers vrouw vertrekken om samen een nieuw leven te leiden. De scène's waarin de honden het tegen elkaar opnemen zijn intigrerend en schokkend om te zien. Er hebben overigens geen honden geleden voor het maken van deze film, alhoewel je toch anders zou denken als je de beelden ziet. De tweede verhaallijn gaat over een man die zijn vrouw verlaat om met een supermodel samen te gaan wonen. Wanneer zij bij het ongeval haar been verliest, komt zij in een depressie terecht en de band met haar nieuwe man wankelt hierdoor. Dit gedeelte van Amores Perros is wat rustiger van aard en er gebeurt ook minder. Hierdoor kijk je af en toe rijkhalzend uit naar de andere verhaallijnen. Misschien had de balans in sommige gedeelte wat beter gekund, maar wanneer je het verhaal van het derde personage achter de rug hebt, is dat verwijt al vergeten. Het derde personage is een zwerver, die zijn vrouw en dochter verlaten had, toen zijn dochter nog maar 2 jaar oud is. Terwijl hij toenadering tot zijn dochter zoekt, voert hij ook nog klussen uit voor de plaatselijke politiecommisaris. De gevoelens van min of meer alle personage's komen goed over en dit maakt Amores Perros een memorabele film.

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Family Man: hmm... Leuke film, ondanks een paar dingen dat me irriteerde. Maar dat heb'k misschien zo vaak ^^

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    RED EYE: niks bijzonders, begint sterk maar zwakt daarna flink af, wel beter als flightplan.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Enige positieve aan Red Eye was Rachel Mc Adams:9

Vrijdag heb ik Domino gezien. Echt een aanrader voor iedereen die van Tarantino films houdt :)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook vandaag gezien in de bios. Was met mensen die het een kutfilm vinden, maar ik vond hem geweldig.

Wat je zegt, de stijl was idd nogal tarantino, en die films vind ik ook geweldig.

Wel een lange zit though, was hier en daar langdradig, maar het was echt het geld waard imo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina