1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren Unleashed(Danny the dog) gekocht(nieuw voor maar 7,5 euro, weinig he) en ook direct gezien. Ik verwachte er veel van,maar de film was nog beter dan mijn verwachtingen! Echt een geweldige actiefilm. Echt heel fel, goed verhaal, goed in elkaar gestoken, en abnormale actie!
    Cijfer: 90/100!

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    FRS hè, mooie deal, moet ik ook ff gaan halen, net als heel veel andere titels die ze goedkoop aanbieden :cool:

3. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [112]Blues Brothers 2000
    Cijfer: 5,5
    [113]Melinda and Melinda
    Cijfer: 8,5
    Tegenwoordig zie je vaak regisseurs die drama's met komedie's proberen te mixen. Vaak mislukt dit en is het van beide perspectieven net niet. Wonderkind Woody Allen dacht, ik waag het ook een keer. Maar Woody Allen zou Woody Allen niet zijn, als hij er niks van zichzelf in zou stoppen. Wat dacht Allen dus, ik stop de drama en de komedie niet in 1 verhaal, ik laat gewoon 2 min of meer dezelfde verhalen vanuit drama-perspectief als vanuit komedie-perspectief zien. Zo wordt er steeds overgeschakelt van de drama-Melinda naar de komedie-Melinda en weer terug, vele zinnen en plekken komen terug in andere situatie's, wat hilarische momenten oplevert. Beide verhalen zijn ongeveer even leuk om te zien en vooral Will Ferrell verrast positief met zijn optreden als een typisch Woody Allen-typetje.

4. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Be Cool 3,5/10

Wat is dit een verschrikkelijke kutfilm. Get SHorty zat goed in elkaar, maar dit is een rip-off, spin-off van alles en nog wat en ze zeggen wel eens beter goed gejat dan slecht bedacht, maar dit is wel heel erg slecht gejat.
    Als Travolta samen Uma Thurman dansje van Pulp Fiction ten tonele brengen vond ik wel een typerend moment. Er valt geen fuck te beleven aan die scene en de mensen langs de dansvloer gaan helemaal los als ze hun zien dansen.

Toen heb ik hem afgezet en heel snel uit mijn xbox getrokken

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vond het een onqijs gave film, help meerdere malen echt blauw gelegen :)

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Als er een film is die je deze Kerst niet gezien moet hebben is het The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe. Het is zoooo saai. De film is gewoon een grote gaap.
    We waren met zijn 4en gegaan en alleen een van ons vond em wel leuk en de rest vond em gewoon bagger.
    Als je em nog wil gaan zien je bent gewaarschuwd!

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Weddingcrashers: Ik vond het echt jammer van bepaalde irritante momenten. Ik hou niet zo van die echte Amerikaanse Humor zoals American Pie soms biedt. Overdreven awkward, onrealistisch zeg maar, situaties irriteren me. Maar, gelukkig redden de reacties van het stel op de scenes misschien wel een beetje. Beeld je Fawlty Towers in zonder John Cleese, en mogelijk valt het helemaal uit elkaar, om maar even te vergelijken. De Cast is misschien wel de sterkste kant van deze film. Zonder hun had ik de film nooit goed gevonden, maar, het is wel met hun. Een leuke, vrij goede film.

Ik heb altijd al gedacht dat Narnia een en al hype was. Toch wil ik hem gezien hebben, maar King Kong gaat eerst, The Weatherman tweedes,...

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Transporter 2

Beetje afgezaagd verhaal, maar 't is een film die je puur voor de actie moet kijken.
    Toffe film. :cool:

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lol ja heb 'm ook gekeken afgelopen week. Echt gare film, met die bom die ontploft in 5 seconden carflip met ketting die bom wegketst scene :+ Maar goed, de actie was idd goed genoeg om je een avondje te vermaken, helaas wel slechte animaties enzo.

Zelf net Into Blue gekeken, aardige film maar kon me niet echt boeien.

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat was echt zo overdreven 8) . En nooit geweten dat een brandslang zo dodelijk kan zijn. :+

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bagger is een groot woord, maar ik ben het wel met eens; 't is een kinderfilm die niet geschikt is voor kinderen. Het is een erg slap verhaal met vier kinderen in de hoofdrol. En wanneer het net interessant wordt in een actiescenes, draaien ze de camera weg, erg jammer. De special effects zijn wel okay though, maar van een verwacht ik veel meer. Een behoorlijke teleurstelling dus...

12. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Love Actually
    Cijfer: 7,5

Be Cool, na een uur afgezet. verschrikkelijk.

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    the chronicle's of Narnia was idd niet wat ik had gehoopt. Dit is de eerste keer dat ik een film heb gezien die volledig is verpest door de vreselijke casting. Die kinderen waren zo irritant en konden allemaal helemaal niet acteren, alleen dat kleine meisje ging nog wel. maar ik weet niet of het moest maar ik kreeg echt een hekel aan die kids! mja de special effects maakte veel goed. idd geen goede film maar erg slecht was hij ook weer niet.

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Be Cool afgezet ?!?

Ik vond het juist een erg grappige film! De gangsters waren echt zo humor en door Christina Milian was de muziek ook erg goed! Dat optreden in dat zaaltje was echt kippenvel (bij mij dan) :)

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tranporter 2 is idd best wel leuk. Heb deel 1 nog niet gezien, moet die dus ook maar een keer binnenkort huren.

Heb zelf Mr & Mrs Smith gezien en net als Transporter 2 is het gewoon een goede actie film die je met een stel vrienden moet kijken.

Angelina Jolie:9

16. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [115]Wild At Heart
    Cijfer: 5,5
    [116]Palindromes
    Cijfer: 8
    [117]Bad Santa
    Cijfer: 7,5

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk altijd al een voorgevoel dat Narnia overgehyped werd :9 Moest er niets van hebben. Special effects maken voor mij nooit een film beter. Special effects voor mij zijn niets dan een opvulling van wat niet met de hand kan gemaakt worden, meer niet. Fantastische special effects? Da's dan geweldig, maar het kan mij eigenlijk niet schelen, wat mij kan shelen is wat ze precies zijn.

Eindelijk: King Kong: Peter Jackson kan het nog steeds. Alhoewel de special effects met momenten beter konden gezien het budget, maakt het niet veel uit, ze irriteerden niet. Ik moet wel met IGN ongeveer akkoord gaan in verband met zijn nadelen. King Kong is inderdaad geen "Epic tale" waar alle characters een achtergrond moeten hebben en dergerlijke.
    Op zich heeft de lange duur me niet meteen gestoord, en vond ik weinig tot geen scenes irritant of slecht, dat ik ze eruit zou laten, maar toch zou hij met een half uur korter misschien toch beter zijn geweest. Het voelde misschien wat te lang aan voor wat de film eigenlijk moet afleveren.
    Ook miste ik het speciale deuntje uit de trailer in de film, maar dat is maar een klein opmerkingetje ^^

Closing Comments: Zeker en vast een goede film. Peter Jackson weet nog steeds hoe een film gemaakt moet worden, ondanks hij ook stilaan meer en meer naar Hollywood neigt.

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    films die zeker aan te raden zijn: SAW en SAW II als ik een cijfer moet geven aan SAW dan is dat een 8,5 en een cijfer voor SAW II is 9. Perfecte films met een super goed verhaal....

:D KIJKEN DUS!!!! *)

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zijn idd erg goede films, ik hoop dat er binnenkort weer een deeltje 3 komt.

20. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KINGKONG HERPESFILM

/Mod Laat je s.v.p. wat subtieler uit. Ziektes zijn niet nodig om te laten weten wat je van een film vindt. En áls je dan wat zegt, zeg dan ook waarom dat zo is.

Thx, Eckie

Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina