1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ohh dat dacht ik gister ook op de wc..

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Pijnlijk...

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb ook King Kong gezien en ik vond hem nog al tegenvallen. De actie was echt goed maar de rest van de film was kut en totaal niet boeiend.

Verder nog American Pie Bandcamp gezien en die was ook niet echt super. Als je van dit soort films houdt zou ik je aanraden om nog maar gewoon een keer de eerste AP te kijken

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    King Kong:
    Zoals veel berichten al melden, komt alles een beetje sloom op gang. Het eerste uur a anderhalf uur voordat ze op het eiland komen waar ze kong tegen komen is alles vrij langdradig en voelt het allemaal vrij plichtmatig aan. Hierna begint in een sneltreinvaart de actie ineens te komen, met af en toe bepaalde zwaar onnodige en langdure stukken. Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld het punt waar King Kong die tjik voor zich neerzet, waarna ze heel absurd allerlei rare dingen als radslagen gaat doen om zn aandacht te trekken. Ook was er een stuk in de stad, waar ze als een stel leipo's over sneeuw en ijs gaan gleiden. Als die 2 stukken eruit waren geknipt, was de film meteen al bijna een half uur korter. Vreemd dat de regiseur dat zelf niet inzag. Ook het einde was vrij langdradig. cijfer: 7

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een kort vraagje.
    Is de film Sin City eigenlijk de moeite waard?

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort antwoordje.
    ja :)

En ik heb em nog niet eens gezien :p

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ok. :cool:
    Heb zojuist een trailer zitten kijken, maar ik weet nou niet echt wat voor soort film het is.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een boze mensen film :cool:
    Maar daar kan ik je niet goed bij helpen :p

Maar probeer de strips eens te lezen. Best duur, maar wel de moeite waard, zijn erg gaaf.

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Sin City is een echte aanrader! Erg mooi gemaakt :)

Verder vond ik King Kong wel aardig. Beetje lang, maar wel oke.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Sin City hoort wat mij betreft bij de beste 3 films van 2005 :)

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Pleur hier meteen je lijstje neer dan :cool:.

12. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    King Kong gezien gisteren, en ook nog naar binnengesneakt om de tweede helft van Chronicles of Narnia te kijken. Eerlijk gezegd vind ik Narnia beter dan King Kong, vooral als je kijkt naar de 207 miljoen die in Kong gepompt is, en dan het eindresultaat bekijkt.

Zoals mensen al zeiden: Jack Black kun je niet serieus nemen voor deze rol, de dino's zien er niet beter uit dan de dino's uit Jurassic Park, die al heel wat ouder is dan Kong, de vliegtuigen lijken totaal niet echt, blabla.

King Kong: 6.
    Chronicles of Narnia [na alleen het tweede deel gezien te hebben]: 6,5.

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Narnia neem ik helemaal niet serieus, 2de helft suckt gewoon, ineens gaan de kinderen de boel oplossen,...bla bla,... pff, het was ineens een serieus niveau daling...

14. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik King Kong niet serieus neem?
    Leer lezen.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :) haha, zet jou voor de slechtste film ooit en zeg erbij dat ie voor een tientje gemaakt is, dan geef je m natuurlijk een 9!

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Low budget films krijgen sneller waardering, vind je dat niet een beetje normaal? :p

King Kong is te lang, King Kong neigt al meer naar Hollywood als Lord of the Rings, King Kong heeft te veel achtergrondverhalen van onbelangrijke personages. King Kong heeft soms wat te kort schietende grafische momenten. Maar ondanks dat alles, neigt het toch naar een classic, ondanks alles, heb ik heel erg van genoten. King Kong was een goede film, ondanks alles :9

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja oké :) Ik vond het ook een leuke film namelijk.. Maar dat low budget moet niet in twee richtingen werken:

Laatst bewerkt: 3 jan 2006
  18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is het meer bedoeld als "Onze film kost zo veel" "wauw, moet ik zien", en dat je verwachtingen hoger zijn. Of dat je erna vind van "Koste ie zoveel? Dat is wel meer dan hij waard is eigenlijk". Sommige hier overdrijven gewoon ;-)

The Aristocrats: Hehe, eigenlijk wel een vermakelijke film.. nou jah, documentaire. Het groot aantal bekende mensen (Comedians, mainly) maakt het voor mij al zeker de moeite waard. Sommige stukken vind ik subliem. Over een documentaire kan ik minder makkelijk critiseren, maar lijkt me onnodig. Ik heb er van genoten. Check vooral de trailer op IGN.

Fight Club: Ik had veel goeds gehoord over deze film, maar had, ondanks misschien hoge verwachtingen, ook een zekere lage verwachting van "dit kan niet zo goed zijn". Maar ik heb er echt van genoten. Een interessante film. Waar de ideëen van The Edukators irritant dom waren, brengt Fight Club een mooie satire op de wereld (waar ik toe behoor, nog altijd geen echte schaam though). Fight Club gaat traag op gang, heeft een goede cast, goede ideëen, en veel meer. Topfilm

19. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet wanneer...Final Fantasy VII advert children...te koop is op dvd?????

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij play.com zeggen ze 20-02-2006

edit//Iemand al Keeping Mum gezien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina