1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    als je zo begint : zeg ik mijn top 3 ook maar :)

freddy versus jason.
    cijfer: 9.5 :eek:

rat race:
    cijfer: 8.5

Harry Potter Goblet of fire: .
    cijfer: 9.

ik weet rat race is oud maar toch :cool:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Freddy VS Jason een 9,5? No waaaaay:D

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kin Kong vandaag ff gezien in de Pathe. Wel een grappige film maar naar een 2 en een half uur zijn we maar weggegaan. Werd ons wat tesaai en we hadden honger!! 8). Kheb geen idee hoe de film afloopt maarja me broer was er ook heen geweest dus :)

4. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net UNDERWORLD(the directors cut)gezien,ja ik weet dat ie niet recent is maar het was een onwijs gave film,deel 2 komt toch ook binnenkort???????

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb die ook pas gezien the directors cut, wel een lache filmpje :)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Underworld : Evolution

7. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    thanx graveheart:D

8. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [125]Coffee and Cigarettes
    Cijfer: 8
    Tussen 1986 en 2003 heeft regisseur Jim Jarmusch, onder meer van de klassieker Down By Law, 11 korte films opgenomen met in het middelpunt koffie en sigaretten. Deze 11 korte films zijn nu als 1 lange speelfilm naast elkaar gezet in Coffee and Cigarettes. In ieder filmpje zijn weer andere beroemdheden te zien, die zich niet alleen beperken tot acteurs. Alhoewel er acteurs als Roberto Benigni, Tom Waits en Bill Murray aanwezig zijn, staan daar muzikanten tegenover varierende van Iggy Pop tot Jack & Meg White tot Wu-Tang Clan sterren GZA en RZA. Niet ieder filmpje is even boeiend, maar ze zijn stuk voor stuk onderhoudend. Uiteraard ontbreekt de typische Jarmusch-humor niet, wat enkele filmpjes tot de klassieker-status tilt.

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Die ene met the white stripes was heel cool.

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm Michino, je weet dat je je nummer 2 een lager cijfer geeft dan je nummer 3?

11. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Edukators was niet slecht, maar ik vond de ideëen gewoon idioot ^^.
    Meet Joe Black kan ik niet akkoord gaan. Ik heb pas na 2x gekeken, op de achterkant van de dvd gemerkt dat hij zo lang duurde. Een hele mooie film als je't mij vraagt.

Ben Hur: Eindelijk gezien :p Prachtige film kan ik het wel noemen. Ook al vond ik hem saai met momenten, en bijna 4 uur, dat is gewoon echt te lang. Misschien zal ik hem later nog eens herbekijken, en er meer appreciatie voor tonen. Respect voor hun... geen-speciale-effecten (Stadium enzo, geen CGI!! Echt!!) Eerst dacht ik dat het goeie CGI was, met momenten een schilderij op de achtergrond, maar het is gewoon het beeld dat minder goed is. Alles is echt :) Respect voor deze film, maar voor mij verslaat geen enkele sword&sandels film gauw Gladiator _O_. Op naar Spartacus :9

EDIT: Underworld is subliem! God I love vampires. Underworld Revolution, heb de trailer een tijdje terug gezien. Hollywood heeft zijn ingrijp gemaakt. Een cliché verhaal dat in meerdere vampire-stories voorkomt (Blade Trinity, die ik ondanks het de slechte is toch cool vind), Kate die minder bleek is ( :mad: ) -> ergo -> "knapper" voor Hollywood. En nog zovele dingen, die je al in de trailer kan merken :p Toch eentje dat ik wil zien though.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    :eek:
    Heb jij soms een andere versie gezien dan ik?

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Coffee & Cigarettes vond ik vooral die met RZA/GZA/Bill Murray en die met Molina en erm.. die ander heel cool

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice! Ik had hier geen id van. Ik heb deel 1 al een tijdje thuis liggen en het is echt een lekkere film om op te zetten als je bijvoorbeeld terug komt van stappen en nog geen zin hebt om te gaan slapen oid.. Kijkt lekker weg + vlotte actie + Kate Beckinsale :D

Best een aantal keer gezien al. Ben dan ook benieuwd naar de opvolger (y).

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    I'm with stupid. :cool:

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    I'm with even more stupid :+

Deel 1 is een leuke film, wel benieuwd naar deze.

Laatste film die ik gezien heb is King Kong. Vond hem over het algemeen erg tof. Alleen op sommige stukken vond ik hem tegenvallen in hoe dino's/dieren reageerde.

17. Michinho

Michinho xßøX gÅm£® 300+er

Leuk Bevonden:
    0
    kweet nie :cool:

ik vind da gewoon cool als die tege elkaar vechten :cool:

echt coole film vind ik *)

of het kan da ik geen smaak heb 8) :D

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Saw II: Now that's a sequel. Ik heb veel goede commentaar gehoord dat hij beter zou zijn. Ik ga niet akkoord, maar dan alleen maar omdat ik hem niet "beter" vind. Ze zijn elkaar waard. De eerste was een mooie introductie, de tweede een goed vervolg. Let wel, vervolg. Het is geen compleet appart gelijkend verhaal. Ik ben nu eenmaal voorstander van films in hun volgorde te bekijken (van release het liefst, als grootste voorbeeld Star Wars).
    In het begin was ik een beetje bang dat ze Jigsaw wat te vroeg hadden exposed. Want nog maar heel vroeg in het begin van de film krijgt hij al een echte rol te spelen. Hij is geen mysterieuze man meer. Een nadeel? Misschien wel, gelukkig goed gemaakt door zijn goede voorkomen. Een zieke oude man, in het zwart gekleed was bijna perfect voor zijn rol.
    De verhaallijn is zeer goed uitgewerkt, en je zult het vast wel snappen, want ze geven genoeg flashbacks op het einde om het duidelijk te maken. Plus, ik vond het zelf misschien zelf een beetje voorspelbaar.
    Je hoeft niet vaak lege monitors te tonen wanneer ze zelf in het gebouw zijn. Ik had wel snel genoeg door dat dit eerder opgenomen was. Wat ook verklaart dat ze op de juiste moment binnenkwamen -toevallig- toen de twee uur ongeveer een paar minuten waren begonnen. "He is in a safe place" was mij op dat moment niet ontsnapt. Het einde was misschien het doel de mensen te verbazen, dat zij ook in het complot zat, en zijn opvolger is. Verassend, ja, goed slot, ja, beter als de eerste? niet speciaal op dat vlak. Het is een mooi idee, en misschien niet slecht uitgewerkt, maar nog altijd verkeerd eigenlijk. Het is heel dom van haar om haar identiteit en deelname van het spel zo vrij te geven aan een politieman, gevangen of niet. Wat als hij het spel overleefd.
    Zijn geniale martelingen verbaasde me weer, ondanks ik twijfelde hoe je nog verder kon gaan zonder erg in herhaling te vallen. Ik mag sadistisch klinker, maar het is dan ook maar een film. Mijn enigste echte probleem met de film, waardoor hij misschien toch onder de eerste zakt, is de cast. Nou, niet bepaald de cast, maar het kiezen van de personages -dat misschien voor het verhaal zo nodig was, maar toch - vond ik eigenlijk nergens een drang naar een van hun dat ik wou dat ze overleefden. Ze waren niet speciaal, of bijzonder. Maar, een goede sequel van een goede horror.

Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk regelmatig in dit forum en vaak vind ik jou meningen iets te streng en heb ik vaak net een andere mening, maar in dit geval ben ik het met een groot deel met je eens. Alleen ik had het einde niet verwacht maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik deel 2 eerder dan deel 1 had gezien, 1 van de beste vervolgfilms naar mijn mening (vervolgen zijn erreg vaak stukken slechter als het eerste deel)

20. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net The Wedding Crashers bekeken.
    Over het algemeen heb ik in een scheur gelegen. Vince Vaughn en Owen Wilsen zijn echt lachen en er zitten goeie grappen in. Ondanks dat de film uiteindelijk toch voorspelbaar word en de film eigenlijk te lang is (stuk voor het einde was niet erg sterk) vind ik het overall een erg leuke film
    cijfer: 8-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina