Duidelijk, weet je nog niet zo heel veel van de overlevingsdrang van de mens, en hun "kwaadaardigheid". Een mens werkt maar om drie redenen samen. Ofwel omdat ze te zwak zijn het alleen te doen, Ofwel omdat ze geen andere keus hebben (En dan bedoel ik niet dat ze zouden moeten, maar omdat ze gewoon niet anders kunnen). Ofwel, natuurlijk, omdat ze om elkaar geven. Hier ging het om X aantal vreemden. Hij was al een fucked up macho drugsdealer (misschien iets overdreven, maar echt niet om over te klagen). En als je ziet hoeveel teamwork er soms in WoW Warsong Gulch (CTF) of eender welk CTF spel is. Zie je dat de meeste solo gaan, voor hunzelf. In een kwestie van overleven, komen je instincten meer naar boven, en gebeurt dat.
Eigenlijk het hele doel van Jigsaw. Want dat je zoiets hebt meegemaakt, veranderd je leven.
Ringers: Lord of the Fans: Een documentaire over Lord of the Rings fans, over fans, voor fans. En voor fans is het wel. Ondanks de informatie eigenlijk aan de meeste fans zowiezo gekend is, is het wel een leuke film qua sfeer. Het brengt terug wat liefde voor lord of the rings, en het begin was geweldig daarvoor
Napoleon Dynamite: Ik verwachte, zoals beloofd door imdb, een goede B-film. Of vermakelijk tenminste. Ik zag Napoleon eerder in de Batman-spoof van de MTV-movie-awards. Daar vond ik hem cool, maar de film zelf...
Het had de mogelijkheid goed te zijn, maar het verhaal werkt niet, het word slecht naar voren gebracht. De aaneenschakeling vooral lijkt nergens op. Bijna elke scene eindigt ongeveer hetzelfde. Er is vrijwel geen enkel "care" voor een van de personages om te blijven kijken. De hele film voelde gewoon nutteloos aan.