1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Cry Wolf
    Zoals de naam al zegt 'om te janken' zo slecht, een slechte scream ripp-off, iets wat we al vaker hebben gezien. cijfer: 4

Doom
    Iets wat we ook al eerder hebben gezien Resident Evil verschilt niet zo gek veel met deze film, ik had al weer zo het vermoeden dat het 'zo'n' zelfde film was, wat ik daarmee bedoel is 'zo'n gemaakte actie wannabee horror film'. Nee niks voor mij.... cijfer: 5

Rampage The Hillside Strangler
    Deze film is wel aardig, hoewel de film op feiten is gebasseerd is betwijfel wel erg veel aan de waarheid van dit verhaal er is volgens mij wel erg veel aan gesleuteld om het als een film te kunnen verkopen. cijfer: 6.5

Cypher
    Ook al niet zo'n hele boeiende film, een gelijkwaardige genre film als One Point O (wat trouwens wel een erg goeie film is) deed deze film in het niets verbleken. Het verhaal daarintegen ging opzich nog wel. cijfer: 6

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Cypher+het verhaal ging opzich nog wel??????

OMFGUZ _O_
    Like... volgens mij toch juist meesterlijk gedaan hoor. Het plot heb je nevernooit kunnen raden. Wedden?

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    *zucht* het is al laat 8) ik kom daar later op terug, maar deze film past in het straatje van One Point O en die vind ik toch persoonlijk stukken beter!

4. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Mja maar dat vind ik dan geen argument om Cypher een laag cijfer te geven :D
    Als Cypher een 10 is dan is One Point O in jouw geval een 15. Geef Cypher dan tenminste geen 6 8)
    Ik bedoel.. zelfs Eurotrip heeft hierboven hoger gekregen _O_

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha okeej okeej maar wie geeft EuroTrip dan ook een hoger cijfer als een 6 :D dat kan toch haast niet, maargoed ik vind zelf dat Cypher zoals ik al zei kwa verhaal het opzich wel goed doet. Maartoch stiekem vergelijk ik dan een beetje films met elkaar die heel veel op elkaar lijken kwa sfeer, verhaal enz. snap best dat je films het beste kan beoordelen als je dat niet doet, maartoch ik had wat meer van verwacht sorrie :mad: Iedereen gooit op zijn/haar manier met cijfers maarja...hehe een heel verhaal dit maargoed ik ga me cijfer niet verandere :p

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Tssk.. dan niet.. :cool:

Mja.. maar als al die cijfers niet eens een verhouding hebben hier mag iedereen stoppen met beoordelen :cool:
    Zo heb je er ook niets aan he..

En je mag best vergelijken hoor. Punt is dat ik zelf One Point O nog moet bekijken. Als het idd een films is in de trant van Cypher zal ik dat a.s.a.p. doen!

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ja man. Ik denk, dat ik em misschien met een paar biertjes op wel leuk zou vinden, maar met een sobere kop trok ik em gewoon niet.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kwa sfeer lijkt One Point O er idd op, het verhaal is alleen een stuk anders. Cypher deed me ook wat denken aan DarkCity weet niet of je die ook al hebt gezien die is ook wel okeej namelijk! :) Maar One Point O moet je zekers checken, en nu ga ik me bed opzoeken hehe

9. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leon the Professional

Geweldig, een Huurmoordenaar die een meisje "12 jaar" gaat opleiden tot huurmoordenaar. Leon "Jean Reno" weet zich uit vele situaties op een geweldige manier te redden, erg goede actie film. Daarbij vind ik Jean Reno ook een erg goed acteur. Zoals uit de film Wasabi.

Hij staat dan ook niet voor niks in de imdb top 250: #66

Ik raad hem jullie aan, dit is niet zomaar een "schiet in het rond" actie film, maar een met verhaal.

Ik geef hem een 9..

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb maandag Chronicles of Narnia gezien. Ik vond het toch een erg leuke film. Ik had van tevoren niet zo'n hoge verwachting ervan, maar ik vond hem toch erg tof.
    Misschien vind ik hem zelf wel iets leuker dan King Kong?! Laat ik het zo zeggen, ik had na CON een beter gevoel dan na King Kong te hebben gezien.

Gisteren heb ik The Island gezien. Ook dit vond ik een leuke film. Apart verhaal, toffe film.

Vorige week heb ik Madagascar gezien. Netzoals de andere animatiefilms (Ice Age, Shrek, Incredibles etc) weer een vermakelijke film.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    CON beter dan Kong?? :eek: ok, king kong was niet de film waar we allemaal op hoopte maar dat was CON al helemaal niet. Verschrikkelijk acteerwerk en allemaal beetje chaotisch in elkaar gezet. Bij King Kong was de actie erg goed, de effecten vielen vaak tegen (maar dat is dan ook het enige wat vij CON naar mijn mening beter was). Wat bij King Kong mij een slecht gevoel gaf was dat het einde zoooooooo ontiegelijk, overdreven, niet normaal lang was. En daarom was ik fftjes blij dat de film was afgelopen. Maar King Kong slechter dan CON, neej da gaat echt niet!!! :p

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ik zeg dat ik na het zien van CON een beter gevoel had dan na het zien van King Kong. Bij King Kong had ik een twijfelachtig (tegenvallend) gevoel, terwijl ik bij CON een gevoel had van, tsja, best een toffe film.

In King Kong zatten aardig wat saaie stukken en sommige stukken duurden te lang. Samen met de slechte animaties die wel eens voorkomen is dat mijn grote kritiek op King Kong.

13. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Prachtige film! Ik heb in december toen ik in Londen was maar de Engelse versie op dvd gekocht, aangezien de R2 dvd met Nederlandse ondertiteling nergens meer te krijgen is. In ieder geval niet voor een fatsoenlijke prijs.

14. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Super vette film, is toch dat de familie van het meisje wordt afgeslacht en
    dat ze dan bij die Leon intrekt!

Altijd het plantje mee nemen als ze gingen verkassen :p

15. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Sin City - 7
    Eén van de raarste films die ik ooit gezien heb, het sloeg nergens op en het verhaal zat in 3 losse delen aan elkaar. Desondanks, veel zwarte humor en veel moorden wat hem toch wel de moeite waar maakte.

Open Water- 6,5
    Stelletje word in het water achtergelaten en dobbert dagen op zee, tot dat er haaien komen... Film maakt gebruik van een soort Homevideo camera en bouwt een uur op naar een moment/het moment, en dat krijgt je dan niet te zien.

16. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ARE WE THERE YET-met ice cube in de hoofdrol....7,5
    GINGER SNAPS 3-aardige film maar weerwolven zien er weer zo nep uit:mad:....7

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond Sin City juist erg goed omdat het weer iets anders was, niet die doorsnee zooi. En de acteurs waren ook echt goed, het leek of je echt naar strip zat te kijken ipv naar een film. mja, je moet er van houden.

en over opwen water dat vond ik dus een enorme boutfilm! het was zogenaamd een waargebeurd verhaal. Het enige wat ze weten is dat die lui achter zijn gebleven neit dat er kwallen, haaien en al die zooi kwamen. In het begin was hij best spannend maar daarna was hij echt te slecht! en waarom hebben ze geen fatsoenlijke camera gebruikt. Als je het met een flut camera maakt, maak het dan zoals de blair witch of zo.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, open water sucks !!!!!!!!! Ik had die film voor 5 euro in de winkel zien liggen. En aangezien hier in Belgie(toen die in de cinema was) toch behoorlijk wat reclame van was, dacht ik hem maar te kopen(normaal koop ik altijd films waar ik 100 zeker van ben als ze het waard zijn). In ieder geval, na 5 min kijken werd ik zooooo zot het!!! What the fuck was dat??? Toen heb ik doorgespoeld om te zien of er wel ooit iets cools in zou komen,maar pffff, niets ook niet, een heeeel goedkoop shitfilmpje is dit!!!!
    cijfer: 1/10 ! :mad:

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, Sin City zo'n laag punt??? Daar kan ik echt niet bij...Ik vond de film helemaal kloppen met de strips. Het had echt een strip gevoel, doordat het een zwart/wit film is met soms accenten met kleur. Ik vind het acteerwerk ook erg goed, ik vind het de beste film van het afgelopen jaar.

20. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk niet dat je een score mag geven als je de film eigenlijk niet gezien hebt. Ik heb zelf Open water nog niet gezien, maar je kijkt een film ten minste een half uur - de helft.

Underworld herbekeken. Ik hou van de stijl, echt meesterlijk. The Goonies alleen maar beter de tweede keer :9.

Finding Forrester: Ach, goed genoeg voor een TV-film. Sinds Indiana Jones is Sean Connery geweldig voor zo'n rol, en maakt hij de film leuk.

Lord of War:
    Goede film. Nicholas Cage is echt een geslaagde keuze voor deze rol.

A Fish Called Wanda: Deze film is erg geliefd, ook al (eerste keer kijken overtuigd misschien niet altijd) vond ik hem zelf niet zo schitterend. Een leuke goede film wel, maar daar blijft het bij. Toch twee keer echt echt goed gelachen.

Being John Malkovich: Er is een ietswat vage lijn tussen brilliantie en gewoon stomheid. Being John Malkovich behoort tot de brilliante kant. Ik vond het een hele goede film. Hij is nog aan het bezinken, dus ik kan nog niet zeggen of het een film is die me bijblijft of niet, maar het zit er zeker wel in. Het begin van de film vind ik vooral zijn sterkste kant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina