1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 keer posten is nergens voor nodig

2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    weldra uit: DOA (the movie ;) met die aziatische van 2 fast 2 furious) en Over the Hedge (animation movie van de makers van shrek en madagascar)

zeker 2 films waar ik naar uit kijk deze zomer

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat onwaarschijnlijke kan ik wel begrijpen, maar daar ging het helemaal niet om vond ik. De komische scénes waren voor mij veel belangrijker, de actie was prima en zoals je zelf al zegt het acteerwerk ook. Dat het treurige er niet uit kwam vond ik helemaal niet erg, het was een gewoon een lekker vlotte wegkijker :)

4. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je je verstand op 0 zet, tja dan istie nog wel te doen, maar bij sommige plotwisselingen had ik wel zoiets van ehmm.. jaaa...

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

hmm vond ik juist wel een goede film. Sommige dingen kwamen idd wel voor in andere films, maar het idee opzich vond ik origineel. De special effects vond ik helemaal goed. Hele spannende film vond ik, goed geacteerd. Ondanks wat onwaarschijnlijke dingen, vond ik em heel boeiend. Ik zou em wel aanraden, iedergeval om een mening te vormen. Ik vond em iedergeval wel origineel en spannend. geen moment saai.

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    I totally agree. Ik snap niet dat mensen deze film geen ene donder aanvonden en 'm volledig afkraken...

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment reden ze door de stad en de enige auto's die voorbij kwamen waren M6'en, Chrysler 300C'en en Nissan 350Z'en. Er was niet eens moeite gedaan om het er 'toekomstig' uit te laten zien. Wel van die superdeluxe zwevende treinen maar gewoon auto's die nu ook rondrijden, zo moeilijk afgeplakt om ze er modern uit te laten zien. Er zaten gewoon van die debiele details in die op een gegeven moment gewoon de sfeer verpestte zal ik maar zeggen. En hoe weten die ventjes hoe zo'n vliegende motor werkt? Sommige dingen snapten ze inderdaad niks van, maar ze hadden wel wat beter uit kunnen werken dat je niks van de wereld begrijpt als je er opeens in stapt. Voor de rest was er echt heel veel gejat. Die scene dat die 'buizen' van de vrachtwagen vallen, al gezien in Bad Boys 2 met auto's... Elke keer kwam er weer wat dat was nageaapt...

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb van de week Deuce Bigalow European Gigalow gezien. Ik vond het toch weer een erg vermakkelijke film, netzoals deel 1.
    Vooral TJ is erg grappig.

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Da's juist de kunst, beter goed gejat dan slecht bedacht :)

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk...

Het was niet goed gejat. Het was praktisch hetzelfde en de hele film was gejat.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren Green Street Hooligans gezien.

Ik vond het best een goed film zeker omdat de setting voetbal/hooligans me wel boeit. De gevechten waren goed in beeld gebracht, ik had soms echt het gevoel dat ik er midden in zat. Verder vond ik Elijah Wood best goed acteren, zeker omdat hij nartuurlijk niet de stereotype hooligan(;)) is maar daar draait die film nartuurlijk ook over.

Voor mensen die verder niet veel met voetbal hebben is de film niet echt aan te raden omdat het verhaal verder niet echt speciaal is. Hooguit de vechtscene's zijn dan interessant

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Princess Bride: Ik las hierover op IGN, in de Top 25 Fantasy films, toen ik hem voor 5 Euro bij Free Record Shop zag staan, kocht ik hem dan toch maar :cool: En ik heb er geen spijt van. Het is een geweldig leuke film. Dat ik van Carey Elwes genoot door al eerder Men in Tights te hebben gezien zal er ook wel voor iets tussen zitten, maar deze film is echt een aanrader. Ik heb weinig te zeggen of bekritiseren. De dialoog is goed (met name het eerste duel), de humor is grappig en irriteerd niet, de acteurs doen het goed. :)

Pi: Ik heb hier veel goeds over gehoord van onze art-lover leerkracht Nederlands/Engels. Het is een goede cultfilm, maar... misschien neemt het nog wat tijd, maar brilliant vond ik hem niet. Misschien heb ik het ook wel even gehad met "brilliante" films en wil ik terug wat leuke films zien.

Chronicles of Narnia: ...Ik zal beginnen bij het begin. De eerste trailer, en de hype erbij hebben me er een zeker afschuw van gegeven. Toen kwam de tweede trailer uit, die ik stiekem aantrekkelijk vond. Ik hoorde van vrienden dat hij goed was, en... hij was ook leuk. Tuurlijk, de kinderen zijn irritant en niets bijzonder (Lemony Snicket was hierin aantrekkelijker), vooral die Edmund kon ik niet uitstaan. Maar och, dan kom je in zo'n magische wereld, met een vriendelijke, lieve bok ( :p ), en een kinderlijk leuk verhaallijntje. De samenhang van de verschillende stijlen in de film vond ik misschien wat... irritant? maar ik heb er eigenlijk wel van genoten. Liam Neeson (Geen idee waarom, maar ik vind Liam Neeson geweldig) had een vertrouwend goede stem voor de Leeuw (ook al hoorde ik vaak 'Your parents' death was not your fault' -> quizvraag, welke film?).
    Mooie beelden, minder coole kinderen in minder coole uniformen op een iets coolere veldslag. Coole dieren.
    Be and child and enjoy it :)

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    als er iemand is die zijn fantasie de vrije loop kan laten gaan ben ik het wel, maar CON vond ik gewoon vreselijk. De kinderen waren zo slecht (met nadruk op de 3 oudste) dat ik de film niet goed kon waarderen. De leeuw voelde idd vertrouwd aan maar dat is dan ook echt het enige wezen wat een beetje natuurlijk overkomt. En het veldslag was ook kant en klare bull-shit en er was niks spectaculairs aan vond. Ok mischien ben ik net iets te kritisch, het verhaal is nou eenmaal het eerste echte sprookje wat als High-budget film word verfilmd (zover ik me kan herrineren) dus mischien moet ik idd naar mijn staat teruggaan van toen ik 10 was, maar ik vind nog steeds dat dit geen GOEDE film is!

14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het zo stellen. Ik wil eigenlijk geen echte kritiek geven op mensen die CON niet goed vonden. Ik begrijp de meeste standpunten, alleen heeft het mij veel minder gestoord als ik verwachte. De kinderen irriteerde me minder naar mate de film verderging (onverschilligheid misschien). Wat me wel het meeste stoorde was de veldslag. Ik vond de kostuums vooral niet cool (en de legertenten... nou jah, ik had meer het gevoel van "circus is in town" als van "war is ahead"). Maar ik vond de manier dat vechten in beeld gebracht werd goed voor een.. nou jah "kinderfilm".
    Over de wezens. Tumnus (bokketje:p) vond ik heel vriendelijk overkomen. De bevers hetzelfde. De wolven vond ik cool. Het kwam me niet lame over, maar allemaal wel prettig. De omgevingen vooral vind ik toch een sterk punt.
    Ik heb naar Narnia gekeken met weinig verwachtingen, en met relaxe gedachtes. Hoe moeilijk het ook is voor me, minder kritisch, en meer als tijdsverdoening. Misschien kijk je later ooit nog eens naar Narnia, of veel later eens op TV, en met veel lagere verwachtingen, geniet je er misschien veel meer van :)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hem onlangs ook gezien en had precies hetzelfde gevoel als jij bij de gevechten.
    De vechtscene's zijn goed en het verhaal zit ook goed in elkaar!

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is het verschil, ik ben er heen gegaan met hoge verwachtingen en daar voldoet die film gewoon echt niet. daarom probeer ik mijn verwachtingen meestal niet te hoog op laten lopen, dat is dit keer niet geluk :p

17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Four Brothers (5,5)
    Ik vond het een matige film; een amper te volgen, vaag verhaal en veel actie met weinig inhoud. Aardig om een keertje te kijken, maar meer echt ook niet.

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    The Descent Wat een bagger film, stelletje krijzende wijfen die een grot 'beklimmen' en dan vage wezens tegenkomen. Vage film, te traag, gewoon saaaai *gaaap* wat een troep zooi. Geef em een 2, een 2 omdat er 2 mensen waren die tenminste nog es iets deden. Wat een kut eind ook van een film..

2/10

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Afgelopen weekend Munich gezien en ik moet zeggen dat ik me oppertebest heb vermaakt. Alles klopt aan de film Wat kwaliteit betreft deed het me zeker aan Spielberg's meesterwerken, Saving Private Ryan en Schindlers List, denken.

8/10

20. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige week Walk The Line gezien, hoewel ik eerst m'n bedenkingen had heb ik toch genoten van de film. Hij was niet echt spectaculair enzo, maar ik zou hem best nog een keer thuis op een dvd'tje willen kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina