1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand al V for Vendetta gezien?

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Komt naar mijn weten toch pas de 30ste in de bios? En dáár komt zo'n film toch echt het best tot zn recht ;) Op imdb zijn ze erg lovend, ik ga hem zeker wel checken.

3. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    idd,gisteravond laat gekeken,en hij was heel goed......ben blij dat ik hem gekocht heb_O_

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de DVD van Najib Amhali , Most Wanted gekeeken .
    Heb de heele DVD blauw gelegen van het lachen .
    Egt een topper . _O_

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanacht geen Godfather zitten kijken omdat ik er vanmorgen bijtijds uit moest.
    Wilde vanmiddag nog de dvdbox kopen bij FRS op het station, maar zag iets met 'widescreen only' (maar dan andere term voor only). Begon te twijfelen en heb hem toch maar niet meegenomen. Haal hem later wel als ik zeker weet dat het ook gewoon zichtbaar is op normale tv's.

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    A History of Violence (8,0)
    Erg aparte film, maar juist daardoor goede film. En er zitten een paar meesterlijke vechtscenes in, zeker de moeite waard!

Fun With Dick And Jane (7,0)
    Een echte Jim Carrey film, maar niet zo oppervlakkig als de meeste van zijn films. Heel wat echt leuke grappen met een aardig verhaal, ik heb me wel vermaakt :)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren (ondertussen eergisteren) The Usual Suspects gekeken (nee, had ik nog nooit gezien :p )

Maar wat is dat een ongelofelijk goede film.. echt een meesterwerk, maar dat wisten de meeste van jullie vast en zeker al .. :D

8. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag ga 'k naar V for Vendetta, lijkt me egt zo'n vette film:eek: }:]

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me ook een zeer brute film:cool: . Ben alleen nog geen 16 jaar, ouders maar eens lief aankijken:).

10. :')

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zojuist de Transporter 2 gezien. Erg vermakelijke film. Er zitten vooral veel gave actie / vechtscenes in. Jason Statham kan een aardig potje knokken.
    Erg geslaagde actiefilm.

13. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    mee eensO-)

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, superfilm!!!_O_ _O_

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    V for vendetta gezien. _O_ Damn wat een film _O_ Nu al een van de beste films van het jaar.

Actie, spanning, special effects, een ijzersterk verhaal. Alles is gewoon top aan deze film.

16. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb Hostel gezien. Vond het totaal niet richting horror gaan, maar meer naar een absurde, lugubere thriller. No thanks.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mooi,

ga vanavond naar de bios :)

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ook gezien inmiddels. Goeie film inderdaad. Van mij had er alleen wel iets meer actie ingemogen, maar ja das persoonlijk he.

V is een mooie character imo en ik geloof dat de schrijver van de comic er niet zo blij mee was dat er weer een van z'n strips zou worden verkloot op het witte doek, maar die hoeft zich deze keer niet druk te maken vind ik. Goede film!

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    juist ice age 2 gezien _O__O_ Wooohooow, ga die film zien ,want je lacht je kreukel!!!(eekhoorn)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Inside Man. Erg goed verhaal, weer eens wat anders dan de normale 'ik-beroof-een-bank-en-ik-eis-een-vrije-uittocht' film. Op 1 moment vond ik het wat langdradig, maar dat gevoel was binnen no-time weer weg. Was een lange zit, maar was het absoluut waard.

Einde was een beetje krom, open, maar niet genoeg over voor een 2e deel. Wat deze film ook niet nodig heeft. Heb volgens mij nog nooit een film van Denzel Washington (een van mijn favoriete acteurs) gezien, die een 2e deel kreeg.. (wie helpt mij uit de twijfels? :p )

Moet V for Vendetta ook nog zien, ben daar ontzettend benieuwd naar :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina