1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Punisher met o.a John Travolta _O_ Echt lekkere aktie film.

    Reservoir Dogs, Scheen een goede film te zijn (cijfer 8 op imdb!) Maar wat vond ik hem KUT Geen ene bal aan. Terwijl ik Quinten Tarantino meestal toch best te doen vind.
     
  2. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmzz ik vind een 8 nogal laag
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag naar Madagascar geweest met m'n broertje :cool: Best vet! Leuker dan Shark Tale maar helaas (natuurlijk?) minder dan Shrek, hij is van de makers van allebei...

    Ik wil eigenlijk nog wel naar Saw, Batman Begins en Sin City trouwens, lijken me alledrie best wel vet :)
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moet je de normering van andere films op imdb zien. Streng:p


    Maar wat vond jij dan leuk aan Reservoir Dogs? Tarantino gebruikt altijd ontzettend veel bloed, altijd dezelfde sfeer. Hij schijnt rasistisch te zijn (niet dat dat wat uitmaakt voor zijn films, maar ik krijg af en toe het gevoel dat hij het laat doorschemeren).

    Altijd dezelfde opbouw van films (tijd sprongen etc).

    En het verhaal vond ik vrij magertjes. "Wie is de dader" Totalle verwarring. Abrupt einde... tja
     
  5. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    als je racistisch bent breng je geen ode uit aan grote japanse namen als sonnie shiba of grote chinese filmproductie namen als the shawbrothers en maak je ook geen verfilming over jackie brown.... lijkt mij hoor.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister The Forgotten gehuurd.

    Het is dat ik het einde al wist, omdat een vriend van me z'n waffel niet kon houden toen we er een trailer van zagen.

    Vermakelijke film met een aantal goeie schrikmomenten. :)
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net terug van Madagascar.

    Hij was leuk :)
     
  8. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 'The Village' gezien. Viel wel mee. Best een mooie film. Alleen vond ik het jammer dat die beesten allemaal maar schijn waren. En het einde was echt te GAAR voor woorden. Zou hier een vervolg op komen?
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god heb batman begins gezien, wat een brilliante film. De manier waarop ze een superheld hebben neergezet, is ongelofelijk geloofwaardig en realistisch. Mensen die Batman altijd cheesy vonden zullen na het zien van deze film hun mening drastisch veranderen. Kijken die hap NU!!
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb gisteren Team America gehuurd.Opzich wel een leuke film maar ik had toch iets meer verwacht.Was geen slechte film maar ik hoef hem niet nog een keer te zien.

    De seksscene was trouwens wel droog :D
     
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    net eindelijk naar war of the worlds geweest, en mensen wat een goede film.
    prachtige effecten, goed verhaal (wel een beetje standaard)
    en het einde is best verassend maar wel een beetje abrupt.
    ook mist de film de hele tijd iets kleins. een bepaald gevoel dat je gewoon niet kan omschrijven. wel vond ik de aliens weer heel goed, niet zo`n creatie a la dreamcatcher ofzo :D
    de film was dus heel goed, maar je moet niet de beste film ooit verwachten.
    gewoon vette actie vette effecten een coole ontknopping alleen een beetje abrupt..
     
  12. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    haha war of the worlds is het "standaard" verhaal waar alle andere sience fiction op is gebaseerd :+
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Was er ook heen, maar het beeld viel mij toch wel zwaar tegen. Het is ook geen speciale Imax zaal maar gewoon een normale bioscoop zaal. Scherm is wat groter maar zeker niet van de beste kwaliteit die ik gezien heb. Daarnaast wordt Batman Begins ook niet op het volledige doek geprojecteerd. Voorin is in de pathe Imax het beste. Geluid is wel super trouwens maar over het algemeen was ik niet zo heel erg onder de indruk. :)

    [​IMG]

    Dit verwacht ik van Imax :)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb mee eens ik vond hem ook klein ... maar ik was tevreden over het geluid ... ach ik ben al eens in een imax theater in engeland geweest ... en die is stukken beter
     
  15. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Team America, heel matig
    Madagascar, wel vermakelijk als je er niks van verwacht
    Batman Begins, wel aardig, het eerste gedeelte saai/kut/er gebeurt niks
    Sin City, in 1 woord: geweldig
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarnet war of the worlds gezien..

    Het begin voor de pauze is echt een 10 waard.. het einde voor mij (een mening dus) een 2.

    Maar wel een aanrader. Mooi gedaan hoor.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag middag, ehm vandaag dus, om iets rond 16:00 war of the worlds (THE ORIGINAL) OP SBS6.
    Ik zal em ieg gaan kijken :).
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb vanavond even een flash testje op me website uitgevoerd om een trailer op je website te tonen. En daar heb ik de nieuwe trailer van Nightwatch voor gebruikt, deze horror/ fantasy film ziet er erg goed uit. Hij komt deze zomer uit als het goed is.

    Kijk voor jezelf. :)

    Klik HIER.
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net Sin City gezien, oh mijn god wat was dat een leuke film... deed me ergens aan denken en wist niet wat het was, tot net;

    Het doet me denken aan Max Payne. ook zo'n stripstijltje met heel veel actie, grof geweld etcetera. Vooral dat de hoofdpersonen zo erg tegen zichzelf praten en je hun gedachten kan lezen, is erg cool en doet me ook errug aan Max Payne denken.

    deze film mag gerust in mijn dvd collectie zo tof was die.


    heb eergister btw Resident Evil Apocalyps gezien, kutfilm...
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Sin City net gezien. Pure kwaliteit, geweldige film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina