1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zaterdag ook naar toe geweest, maar ik vond het de slechtste uit de serie. Hij is in ieder geval een stuk minder. Er zitten natuurlijk leuke stukken in maar te veel van hetzelfde.

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren nog eens naar the crow gekeken. Ik kan nog altijd niet begrijpen dat Brandon Lee tijdens de opnames doodgeschoten is. Hoe kan dit? De hele crew is daar, dat moet toch gecontroleerd zijn geweest,... pfff, what the fuck he. Ik vond het zo klote van Bruce Lee, en dan zijn zoon ook al. Gelukkig is de dochter nog oke...

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gister naar V for Vendetta geweest. Topfilm. Echt een meesterlijk verhaal. Zat goed in elkaar, alleen soms kon ik het niet helemaal volgen. Maar nu al een van de betere films van 2006. Dat is zeker.

Cijfer: 8

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, een 8..

Mensen: Neem in je hoofd: de beste film die je ooit hebt gezien, dan 10 keer zo goed, en dan nóg beter dan je denkt.. :cool:
    Als ie moeilijk te volgen bent, ben je gewoon dronken :+
    (wat bij heer Mtthz goed mogelijk is.. :cool: )

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Vond jij hem met je fantastische taalkunde zo makkelijk dan? ^^ (I'm just kidding, Ik snap je welà
    Ik neem aan, ik ben maar 16, maar het lijkt me sterk dat het maar een gewoon te volgen verhaal is voor volwasennen.

V for Vendetta kan niet tippen aan de beste film die ik ooit gezien heb. Ondanks ik hem heel sterk vind, en zeker hoog prijs.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ben geen taalkundige, maar met een beetje gezond verstand kan je de meeste zinnen wel aan elkaar plakken :p
    Ik ben 17 (A)

Ben ik trouwens wel benieuwd naar jou beste film.. mijn beste was kiezen tussen de Matrix 1 (verhaal = _O_) en Three Kings. Dusja, daar kwam ie wel overheen :p

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Matrix 1 is inderdaad wel schitterend. Three Kings heb ik nooit gezien :mad:
    Mijn beste film? Ik heb er ook twee

The Lord of the Rings: The Two Towers. Ik hou nu eenmaal van fantasy, en vind dit echt prachtig.
    Jurassic Park 1: Dit is al sinds ik 6 was een van mijn favoriete films geweest, en dit zal een grote rol spelen, maar ik vind het gewoon een geweldige film :)

Op alleen dit kan je natuurlijk weinig uitgaan, dus toch maar en honorable mention (die dat er dichtbij zitten, of ik gewoon heel goed vind).
    Pirates of the Caribbean, Star Wars: The Empire Strikes Back, Gladiator, The Truman Show, Donnie Darko, The Princess Bride, Eternal Sunshine of the spotless mind,.... en tussen deze vele goede films mag V for Vendetta binnekort waarschijnlijk staan, maar moet een film twee keer hebben gezien om hem echt te kunnen beoordelen.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    the two towers? beste lotr film? dat vond ik juist de slechtste. ik heb niet echt 1 favo film ik heb meerdere zoals: Man on fire, Fight club, the matrix, lotr:tfotr, en ik vergeet er natuurlijk een paar.

9. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ben gisteren ook naar V for Vendetta geweest.

Ik moet zeggen dat ik hem ook geweldig vond! Vond het verhaal niet zo goed in elkaar steken maar dat zal wel komen omdat ik niets weet van de strips.. Trouwens, helemaal op het eind zie je die gast met de koran in zijn kelder nog tussen al die mensen staan! Foutje van de broers ;)

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Het was een leugen van V remember? ;)

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Onlangs Inside Men en Ice Age 2 gezien.

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :) Geen idee wat precies gelogen was.. Had V dus die gasten ingehuurd? Ik dacht dat hij uiteindelijk zei, dat hij haar gewoon eerder te pakken had dan die andere gasten

13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    jaja, klopt ook, alleen hij begon op een gegeven moment dingen te vertellen om Evey zover te krijgen, waaronder dus dat hij vermoord was

14. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Okay ik heb m :) tnx

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zo'n grote filmkenner en Three Kings nog nooit gezien?:eek:

Ik heb zelf niet echt een ranglijst van mijn favoriete films, maar wat ik wel geweldige films vind:

The Matrix, Jurassic Park, The Green Mile, O Brother where art thou, Godfather, LOTR Trilogie, Blair Witch 1, Pirates o/t Carabian etc etc.

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ach "kenner",
    Ik kan er wel meer noemen die ik dringend moet zien :p
    O brother where art thou heb ik nog niet gezien (ligt hier wel klaar :) ), ook The blair witch 1 heb ik niet gezien. Wil ik wel zien. (niet alleen :) )
    Jaws, binnekort hopelijk ook
    Braveheart, maar ook niet zo'n grote intresse
    en the Godfather moet'k nog eens zien, want ik herinner me er niets meer van
    ...

Heb geen nieuwe films meer gezien denk ik. How to loose a guy in 10 days wel op tv. Best ok, een tv-film, meer niet, maar vermakelijk genoeg om een avond te vullen.

Owja, King Kong weer op DVD, en al zijn extras 8) Ik heb nog steeds respect voor Peter Jackson. Tuurlijk, King Kong is al minder als Lotr, beetje te veel CGI, maar dan wel met een vermakelijk resultaat. Het is een leuke monsterfilm, een leuke clichéfilm, een leuke klasieke film. Hij is inderdaad wat te lang, maar ik weet niet wat weg te halen, en zal de Extended Edition (er is sprake, er was geen commentary track, en geen deleted scenes, dus ;) ) wrs wel kopen. Lekker kijken met luide surround in het donker. En een intermission zoals in de bios :) Leuk toch?

17. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net inside man gezien , maar ben in slaap gevallen . :{

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dus niet gezien 8)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Die moet je zeker niet alleen kijken, anders val je meteen in slaap. Wat is dat een saaie boel.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    meh zijn zo veel goede films, heb van de week Analyze this en Analyze that weer gekeken. geweldige humor:p

owja laatst naar Kiss Kiss Bang Bang geweest. Damn wat een film zeg :D echt zwarte humor in die film en soms kwam ik niet meer bij van het lachen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina