1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Big Momma's House wil ik niet eens zien. V for Vendetta was een hele goede film. Te veel actie is storend, en in veel films onnodig.

Ik ga woensdag he Da Vinci Code zien. Het boek was goed. Nou jah. Ik vond de geheimein schitterend, en het verhaal vrij hollywoodachtig, maar cool :p Ik kan eigenlijk begrijpen waarom vele intelectuelen en echte lezers er zo problemen mee hebben, maar ik heb er van genoten. Vooral omdat het gwn mijn genre is qua thriller. Religie bv :p
    John Cleese moest Teabing wel spelen, maar goed. Ik hoop echt dat ze niet te veel tekst uitlaten en actie bijplakken, want dan halen ze het sterkste eruit. Nu al zie je hollywood's ingrijpen. Gebruik van PC voor de schilderijen (gah, bekijk de trailer), "...that if revealed, it could devistate the very foundations of christianity" is vervangen door "...that if revealed, it could devistate the very foundations of mankind."

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Big Momma's House 2 is best leuk hoor :D

Verfilming van De Ontdekking vd Hemel vond ik ook best aardig gelukt. Boek is natuurlijk beter (uitgebreider) maar films was zeker vermakelijk. Ik twijfel er ook niet aan dat The Davinci Code ook mooi zal zijn.

Woensdag naar de davinci code? Donderdag is toch pas de premiere?

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.imdb.com/title/tt0208003/
    http://www.imdb.com/title/tt0421729/
    Some people disagree :p Niet dat IMDB altijd gelijk heeft, maar meestal, vind'k ze wel betrouwbaar. Maar mijn eigenlijke reden is dat het gewoon mijn humor niet is. Ik hou niet van zwarte humor (zwarte mensen humor bedoel'k dan :p) Scary Movie bv, soms is het grappig, maar grotendeels erger ik me eraan.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net Dark Blue gezien .
    Goede Film met Kurt Russell .

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Da Vinci Code: Een goede verfilming van een boek. Een maar ok-film op zich. Ik heb me nooit veel gestoord aan de film. Maar 2 of 3x moest'k denken "nee, waarom veranderd, waarom zo?", dus dat is positief. Respect voor Ron Howard, maar... het boek is beter. Het past beter in boekvorm. Je voelt je meer "involved" in de geheimen, je kan stoppen en verder lezen (de flm was namelijk best lang, ook al is er weinig weggelaten, en daarvoor respect), je kan informatie laten bezinken,...

Film was best ok, maar vond hem niet schitterend ofzo. Lees het boek gewoon.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mij ma heeft alle boeken van Dan Brown hier liggen. Toch maar eens DA vinci code lezen dan:). Dan kijk ik de film wel op DVD binnen een 8tal maandjes ofzo...

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    ? Morgen is toch pas de première?

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in België ;):)

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wereldwijde?
    En anders heeft hij vast op een andere manier de film bekeken als je mij begrijpt.:cool:

edit: @ Humorke, draait hij overal in België?

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Officiele release is hier 17 Mei, dus ik neem aan overal jah.

EDIT: 19 mei in de meeste landen zelf ;)

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Voorlopi geen al te beste recensies :)

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Sta ik niet zo verwonderd van. Film voelde een beetje nutteloos aan, naast het boek. Maar ik vond sommige dingen, sommige flashback-achtige dingen wel cool. De laatste eigenlijk vooral. Maar... weet niet.. Qua verfilming stoorde hij minder, maar ik vind het woord "nutteloos" de beste manier om hem te beschrijven. Maar weet niet hoe het is voor mensen die het boek niet hebben gelezen. De Hype is natuurlijk het ergst.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Lucky Number Slevin

Een bijzondere film. Anders dan ik verwacht had. Verhaal had ik alleen redelijk snel door, maar desalniettemin een erg vermakelijke film :)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet die film waarin een hele stad is ontruimd, en dan apen zon ziekte hebben verspreid?

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    18 days later?

16. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    28

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    outbreak :)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben net terug van MI:III

Vond het nogal een kutfilm. Veel verhaal moet je van dit soort film's niet verwachten maar dan verwacht ik wel dat de actiescene's tof zijn. Dit was dus echt niet het geval.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren The Da Vinci Code gezien.

Misschien was niet iedereen positief over de film, maar ik vond hem best tof. Erg knap om zo'n lang en detailleerd boek te verfilmen, de grote lijn van het boek volgt de film erg goed. Bovendien zijn de personages en locaties precies zoals ik mij had voorgestelt. De codes kraken ging in de film wel heel snel, dus dat leuke element uit het boek ging een beetje verloren. Het verhaal was ook goed te volgen voor mensen die het boek niet hebben gelezen.
    Geen klassieker, maar wel een goede film. Ze moeten alleen het toegangskaartje goedkoper maken (9€)

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ik vond het juist wel een vette film. Beter dan deel 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina