1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gister ook geweest (In Amersfoort). Zeer goede verfilming.

Het kraken e.d. ging idd wat snel af en toe, wat het "magische" er een beetje afhaalde. Maar ik heb me geen moment verveeld.

Ben blij dat ze het boek heel duidelijk aangehouden hebben. Alles was bijna precies zoals ik het me voorstelde tijdens het lezen .

Cijfer: 8.5:thumbs:

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, ik vond het het beste deel tot nu toe.
    Een zeer vermakelijke film, ik begrijp sommige critici ook niet.
    Eveneens over de Davinci code. Volgens mij is dat ook een aardige film.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat vond je dan zo vermakelijk?Ik had nooit zo iets van "Wow dit is vet, dit heb ik nog nooit eerder gezien".

Maarja smaken verschillen, deel 1 vond ik echt goed deel 2 & 3 zijn echt een heel stuk minder.

edit//Da Vinci Code lijkt mij ook wel leuk. Denk dat ik die volgende week wel ga kijken (of X-men3 )

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  4. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Met aktie films heb ik de laatste tijd een beetje een probleem.

Doordat ik er al zooooo veel heb gezien, krijg ik nu bij het zien van een andere zoiets van, dit ken ik nu allemaal onderhand wel. Het gaat gewoon vervelen:confused:

Films die me nu erg aanspreken zijn films zoals,

The Butterfly Effect/ KPAX/ The Jacket enzo :D

//edit net Underworld: Evolution gezien. Net zo vet als deel 1 :D

Laatst bewerkt: 20 mei 2006
  5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Deuce Bigalow European Gigolo gezien .
    Wat een slechte film . Echt heele flauwe humor . |:-

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nou kvond deel 1 toch wel stukken beter, deze was wel goed maar ik vond 1 echt brilljant!

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Deel 1 erg goed, vooral qua stijl, maar deel 2...bleh, vond er niet echt iets aan.

8. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook dit weekend gezien en dat is idd echt een bagger film. Nu verwacht je natuurlijk al niet zoveel van zo'n film maar dit valt zelfs tegen als je er niks van verwacht.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Enkele films die ik de laatste tijd heb gezien:

Meet Joe Black
    Een goede film. Brad Pitt speelt vrij goed de rol als Death, maar de absolute uitblinker in deze film is natuurlijk Anthony Hopkins. Het verhaal zit goed in elkaar, soms iets tè zoetsappig (Tja een romantisch drama hè), maar verder een goede film. Maar waarom in vredesnaam zo lang. Om half 9 begonnen, om 10 voor 12 pas klaar (Inc. Reclames). Dit haalt de impact van een goede film compleet weg, omdat hij onnodig lang is. Maar al met al...goede film.
    Cijfer: 7+

Jaws 3
    Inderdaad ook geen recente film, maar dit mag wel even onder een kritische blik geworpen worden. Alleen vraag ik me af of deze film zichzelf af en toe wel serieus neemt. Het verhaal is nagenoeg slap en kut, acteren lijkt soms teveel gevraagd en de haai..... God bewaar me.
    Natuurlijk. Je kan van een film uit het begin van de jaren 80 geen hoogstandjes meer verwachten uiteraard, maar je kan toch zeker wel enige progressie verwachten ten aanzien van de eerste Jaws. Dit ziet er belabberd uit, met als dieptepunt een 'computer'-geanimeerde haai die een groep onderzoekers aanvalt. De onderzoekers schreeuwen het uit voor een haai die niet eens beweegt als hij aanvalt. Bovendien hebben ze beelden van een echte witte haai afgewisseld met een of andere papier-maché haai die meer op een gemuteerde paling lijkt dan op een haai. Verder is het einde kut in het kwadraat. Waar mensen na de eerste Jaws doodsbang waren om het water in te gaan, zullen ze na het zien van deze film weer lekker ronddobberen. Wàt een aanfluiting voor de filmindustrie
    Cijfer: 2-

Hooligans
    Vakantiegeld, dus maar meteen een film kopen die ik nog altijd moest zien. Dus gisteravond bekijken. Na 100 minuten film ontwaak ik weer uit een soort van trance. (Green Street) Hooligans heeft mij zeker verbaasd. De recensies waren niet altijd even goed voor deze film, dus met niet al te grote verwachtingen start ik de film. Elijah Wood, de voormalige Hobbit, vult zijn rol van Amerikaanse voetballeek goed in, die uiteindelijk in de hooligan scene terecht komt van West Ham United. De overige acteurs vullen hun rol ook zeer goed en realistisch in. Ik was bang dat de film tè Amerikaans zou worden, maar dat viel reuze mee. Lekkere rauwe film met goed verhaal en goed einde. Topfilm, en aan te raden als je wel wat met voetbal hebt. Als je een voetballeek bent, dan zal de film waarschijnlijk een mindere impact hebben. Maar een zekere aanrader.
    Cijfer: 9

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, stond de TV aan gisteravond, Mtthz? _O_ Jaws is echt geniaal! _O_ nog nooit zo gelachen om een horrorfilm 8)

Ik heb net Dirty opgezet. Ik zat daarna op IMDB te kijken, en daar schrok ik me de tering. Kreeg een ontzettend slechte review van iemand..
    En dat terwijl ik het een geweldige film vind! Ik had gisteravond al fragmenten gezien (zat bij vrienden en die film stond aan), en die stukjes vond ik al gaaf, dus ik gevraagd of ik hem ff mee naar huis mocht nemen. Dus net aangezet.
    2 Corrupte agenten moeten wat zaakjes oplossen. Een beetje een warrig verhaal, maar daar hou ik altijd wel van. Ja, zeker een aankoop waard.
    Minpunten waren misschien het te overdreven gangster gedrag van Cuba Gooding en het feit dat het corrupte agenten idee al best vaak is gebruikt (denk aan Training day). Desondanks een hele fijne anderhalf uur.
    Cijfer: 8

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ik vond het ook een zeer matige film. Erg onrustig allemaal.

12. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ik had deze week toevallig ook deze film gekeken en vond het een ZEER goede film ook, zeker een aanrader !!

Zoals hierboven is omschreven klopt het idd. Heb de afgelopen maanden niet zo'n goede film gezien *en heb er heel wat gekeken de afgelopen 4 maanden*

Zeker kijken dus !! :)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    T was onrustig idd, maar dat vond ik er goed bij passen..

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gisteren begonnen in het lezen van The Da Vinci Code omdat vrienden mij hadden aangeraden eerst het boek te lezen voordat ik de film zou zien (ze wilden gewoon niet met mij naar de bioscoop :'-(). Ik ben nu op de helft, maar ik zie wel in waarom de film niet goed ontvangen kan worden door de critici.

De critici verwachten namelijk dat als ze de film zien, dat ze dan het boek 'zien', maar met The Da Vinci Code is dat niet mogelijk. Zo veel denkwerk in een film gooien is niet goed voor het tempo, en zal alleen de echte fans aantrekken. Desalniettemin lijkt de film me erg leuk, alleen niet hetzelfde als het boek.

Ik ga weer even verder met lezen _0/

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Film is een soort samenvatting van het boek in mijn ogen. Tijdens het lezen wordt je net wat verder meegesleurd in het verhaal dan tijdens het kijken vd film.

Boek lees je echt in 2 dagen uit :D Net als het Juvinalis Dilemma, ook zo spannend :D

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het grappig toen ik het ontdekte. Ik had het namelijk niet gemerkt dat hij zo lang duurde. Ik kan begrijpen dat het kan storen, maar het moet voor mij goede timing zijn geweest. Ik vond hem niet aanvoelen als hoe lang hij duurde. Vond het een leuke film.

Da Vinci code heb ik me al over uitgesproken.
    Al die goede commentaar over Hooligans :) straks wil ik hem nog zien. Maar het lijkt me gewoon echt mijn type film niet. Als het verhaal / setting je niet boeit, is het al een beetje verpest. Ook al kan ik meestal wel genieten van films die niet echt mijn genre zijn, als ze goed zijn. Toch...

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Vrijdag naar de bios geweest en de Da Vinci Code gezien. Vond het wel een aardige film, maar om eerlijk te zijn was het wel de minste bioscoopfilm van 2006 die ik tot nu toe heb gezien. Dit heeft overigens meer te maken met de goede kwaliteit van die andere films. Alles bij elkaar geef ik hem een -7

Hooligans vond ik overigens niet zo geweldig. Ondanks dat ik gek op voetbal (lees: Ajax) ben. Dan zijn documentaires gewoon zoveel beter.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen vrijdag ook naar Mission Impossible III geweest. Vond het wel een vette film, in tegenstelling met wat andere hier vertellen. Actie, zonder te moeten nadenken over ingewikkeld verhaal en daar houdt ik wel van.
    Ik vond hem het kijken zeker waard, de popcorn was al na een kleine 40 minuten op. 8)

19. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon kijken:D Voetbal boeit mij niet echt, en toch vermaakte ik me best met de film :D

20. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 dagen geleden aeon flux gezien...

wat een ruk film het is alsof na the matrix echt nog weinig goeie actie films met een pakkend verhaal uit zijn gekomen.

het is alemaal snel snel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina