1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Straatjongeren, bleh, voetbal, gah - haat'k :p geweld, geen fan van.
    Zie eig niets in Hooligans, alleen Elijah Wood spreekt me aan. Zal hem misschien ooit eens kijken, maar nog niet gauw. Andere dingen nog te kijken.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wahahha ok, niet jou type film merk ik al. Je hoeft niets met voetbal te hebben (kheb er echt totaal niks mee en vond het toch een erg goede film). maar ik heb die film juist bekeken ondanks Elijah woods. En als je niet van geweld houd is het ook echt geen film voor je, best lomp soms. Ik geniet er echt van, klinkt mischien sadistisch maar dat had ik ook met fight club, lekker rossen en soms ziet het er echt PIJNLIJK uit en dan kan ik niets anders zeggen als... ...heerlijk }:]
    (ik hou niet van die onzinnige horror films hoor van die films waar de tieners omste beurt worden vermoord (je zou ze kunnen laten stikken met een draadloze telefoon als je begrijpt wat ik bedoel ;) ) in die films voel je het ook niet).

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou wel van onzinnige horror :p Is best grappig. En ik vond Fight Club geweldig. Ik ben ook sadistisch, man, die gast in Saw is meesterlijk.

Maar heb het niet voor street fights ofzo, four brothers ook, spreekt me niet echt aan. Maar ik zal hooligans miss ooit wel enes kijken :)

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens. Vond Underworld 1 beter dan deel 2. Tis opzich wel weer leuk, maar haalt et niet bij het eerste deel, die had veel meer sfeer etc

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    underworld vond ik zoiezo een kutfilm maar 2 was al helemaal gay..

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond naar X-Men 3: The Last Stand. I can't wait! :)

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren naar The X-Men Marathon geweest. Ik had ze nog nooit gezien dus ik dacht, laat ik m'n meisje een plezier doen en toch maar gaan, aangezien ik niet zo'n fan ben van comic verfilmingen en dingen die zover buiten de realiteit vallen. Toch heb ik er vanaf het midden van deel 2 van kunnen genieten, maar dan grotendeels door de visuele kant van de films. Vooral het 3e deel is een genot voor het oog. Alleen jammer dat Nightcrawler niet in deel 3 zit 8)

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hollowman 2

1 woord: hmpz

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vroegâh de tekenfilmserie uit den treure gekeken en vond het erg stoer dat er nu 'echte' films uit zijn gekomen. Omdat ik de characters van tekenfilmserie al kende, maakte dat de films des te leuker. En nummer drie ook, want een Henry McCoy (Beast) was/is een X-Men in de tekenfilmserie...

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meet Joe Black was ook een goede film, alleen de duur van de film he. Kan natuurlijk ook komen omdat het sowieso een lange dag was geweest, en ik rond het tweede uur van de film al een beetje half slapend op de bank lag en beetje zat te hopen dat de film zou eindigen zodat ik kon gaan maffen8)

En Hooligans....Ik denk toch dat het je wel zal bevallen. Dat je het van tevoren niet zo kan boeien maakt denk ik niet uit. Het lijkt me sowieso erg fascinerend om al die dingen te weten te krijgen over de reputaties van de ''firms'' in Engeland. Maar de keuze is geheel aan jouw;) Bovendien als je hem toch niks aan vind, de film duurt maar 100 minuten dus zoveel van je tijd zal ook niet verloren gaan8)

Three Kings al gezien overigens?

Ja als ik hem zou beoordelen als komedie zal het wel een voldoende zijn geweest:p

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond naar De DaVinci Code.. boek nooit gelezen.. muziek van de film is iig al eng goed, dus dat zit wel goed (OST gevonden :+)

12. Victor

Victor Guest

^ Hetzelfde als hij, heb alleen geen OST en heb het boek wel gelezen :p

13. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Gister naar Inside Man geweest, vind het moeilijk om er een oordeel over te geven. Vond het overall wel een goede film maar het miste op de een of andere manier de genialiteit van een echt goede bankroof.
    Denzel Washington viel vond ik ook wat tegen, of had gewoon een irritante rol ..

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Briljante film met een even zo briljante Denzel Washington. Man, man, man, wat kan die man acteren. Een genot om hem aan het werk te zien. Absoluut een van de beste films van 2006. Misschien wel de beste van 2006 die ik tot nu toe heb gezien...

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist X-men the last stand gezien. En echt, de vetste van de 3, zelfs hoog boven de 2 vorigen! Echt een vette film met verassende elementen(zeer verassend, onverwachte dingen,...). Ook zitten er grappige stukjes in, en het zit gewoon enorm goed in elkaar, hoe de film ook begint, wat aan elkaar vast hangt, echt vet! Cijfer: 9!

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het voor een gedeelte met je eens, maar je hebt duidelijk V for Vendetta nooit gezien :+

Net terug van The DaVinci Code. Erg goede film, zoals ik al zei, heb ik het boek nooit gelezen, en een vriend van me wel. Hij miste bepaalde punten, waarvan ik dus totaal geen weet had, wat in mijn voordeel heeft kunnen werken. Maar het is zeker een goede film, zat goed in elkaar, geweldige cast, mooie plotchanges, alleen de plaats waar ik zat was kut :cool: (helemaal vooraan, zaal was vol, en wij laat met reserveren :x )

17. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel goede films de laatste tijd! :eek: Vorige week MI 3 gezien, wat gewoon een erg goeie actiefilm is. Je kan veel zeggen over deze film, maar genieten is het zeker weten! Het is echt puntje stoel bij sommige stukjes.

Ook een aanrader: lucky number slevin. Niet echt super bekend ofzo, maar echt een lauwe film die me echt greep. Vooral die ontknoping!! :9 Nog niet gezien? Kijken!!

18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens! Fantastisch slot van een mooie trilogie met goede uitwerkingen van characters, sterke plotwendingen en heerlijke actie!

19. Victor

Victor Guest

Da Vinci Code
    Goed, leuke aanvulling op het boek, maar ik miste die paar leuke momenten in het boek waardoor het zo leuk bleef om het te lezen. Het einde was wel veranderd, jammer genoeg.

En Tom Hanks is niet goed, Robert Langdon moest een bril hebben :mad: Daarnaast had die Sophie rood haar, in de film niet...

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Einde veranderd? Huh, leg dat eens uit?

//

Gister Eight Below gezien, best mooie film. Zeer getrainde sledehonden _O_

best zielig 8)

Laatst bewerkt: 26 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina