1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De afgelopen 2 dagen 3 films gezien.

We begonnen met Domino.
    Best een vermakelijke film, met veel aparte wendingen en bijzonder 'apart' gefilmd.
    Best de moeite waard, voor een keertje.

Daarna volgde Serenity.
    Scifi achtige actiefilm. Bijzonder veel droge humor en leuke one-liners.
    Deze vond ik toch wel behoorlijk veel beter als Domino.
    Best voor herhaling vatbaar. :)

En we sloten af met Edison.
    Ook deze was goed te doen. Alleen was het jammer dat Justin Timberlake een rol had.
    Waarom? Als je deze film kijkt, en je ziet Timberlake... Dan verwacht je iedere keer weer van die *N Sync moves.
    Verder wel leuk, voor een keertje. :)

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ook allemaal gezien.

Domino was idd "apart". Niet zooo boeiend.

Serenity.. geloof dat ik die idd ook wel vet vond (al weggezakt)

Edison, idd goeie film (Kevin Spacey blijft goed_O_). Alleen die Justin heeft maar een paar gezichtsuitdrukkingen:p

3. Victor

Victor Guest

In het boek kwam Sophie op het laatste haar broer tegen, was Sauniere wel haar opa en kusten ze. (Langdon en Sophie dan :+)

*Pwnt

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm ja, in de film wordt dat niet helemaal duidelijk (dat die jongen in de kerk die Langdon en Sophie ziet haar broer is)

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan hetzelfde als wat mij stoorde aan het einde ->
    In het boek haalt Robert het papiertje boven en leest wat er opstaat, dan glimlacht hij -> Teabing "You know where it is?!" en...

EDIT: niet dan ^^

6. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... leuk op DVD maar niet bioscoop waardig.

Ik heb deze week de volgende films gezien:

Running Scared
    Erg goede film. Alleen had de twist in de laatste 15 minuten niet gehoeven. Voegde weinig meer aan de film toe. Voor de rest een erg mooie film met veel actie en een goed verhaal.

Firewall
    Uitgekauwd verhaal... voor de rest wel een redelijke film, maar is niet de moeite waard om te kijken.

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Population 436 (7,0)
    Het verhaal is zowel origineel als behoorlijk scary. Was wel een aardige film, de moeite waard om een keertje te kijken...

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem zo ook zien (donderdag het boek uitgelezen) *) Dat van Sophie zag ik al op de posters, dat vond ik echt een rare keuze, want in het boek baalde Sophie juist van haar rode haar. En Langdon een bril? Dat had ik me eerlijk gezegd niet voorgesteld, maar het kan dat ik dat stukje over het hoofd gezien heb waar dat in stond. Anyway, ik stelde hem voor zonder bril, maar als er geschreven staat met bril hadden ze hem toch gewoon een nep bril kunnen geven? En dan maakt het niet uit of het Tom Hanks is.

Ben echt heel erg benieuwd wat ik ervan ga vinden, in het bijzonder omdat het boek echt nog heel vers in mijn geheugen staat.

9. Victor

Victor Guest

Ik vind Tom Hanks er sowieso niet echt als een echte kenner op het gebied van iconen door de geschiedenis geen uitzien. Hij heeft niet echt die intellectuele indruk over zich heen, die hij wel zou moeten hebben.

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Laten we het maar op een kwestie van smaeck houden. V for Vendetta is een redelijke film in mijn ogen...

...net als The Da Vinci Code. Ook een redelijke film.

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hij heeft dan ook een aantal jaar op een eiland vastgezeten met een Volleybal he. Dan krijg je wel een iets minder slimme uitdrukking op je gezicht ;0

Jawel, Cast Away weer eens gezien :)

12. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Wilson! Where are you buddy?!

:+

Is altijd weer zo vaag om die scene te zien

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je lijkt op je avatar, overal over miepen :+

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat jij het zo'n fantastische film vond, betekend niet dat iedereen het vond:) Ik vond V vor Vendetta een goede film, maar niet legendarisch.

Dangerous Waters: Shark Attack

Gister op TV. Tja wat moet ik er toch van zeggen. Een vrij nieuwe film, want van vorig jaar. Veel ga ik er niet van zeggen. Laten we het op een 'Mwoah'-film houden. Zeker geen zware onvoldoende ga ik er voor geven. Daarvoor heb ik iets te vaak ''Oh dat was best cool'' gezegd. Probleem is dat de film niet echt los komt en het vooral meer romantisch gezeik is, dan daadwerkelijke bloederige haaien-actie. Dat is wel jammer. Bovendien was het acteren matig door de vooral jonge acteurs en de special effects waren ook niet echt om van naar huis te schriven.
    Cijfer: 5+

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ja, V for Vendetta is fantastisch...:x

Doe mij maar Inside Men en Lucky Number Slevin. _0/

Zomaar nog 1 aanrader van mij; The Brotherhood of War. _O_

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren filmmarathon gehad:

Sin City: wreed, vaag, maar lachen.
    V for Vendetta: best goede film maar geen klassieker
    Eurotrip: gewoon flauw maar lachen
    Saw I & II: horror die niet spannend werd. Wel wreed
    Dodgeball: voorspelbaar, flauw: crap
    Hooligans: goede, geweldadige film met een boodschap. De beste van de avond/nacht/ochtend.

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Filmmarathons ruleren _O_ Ik heb er 12 juni weer een. Vond je Dodgeball niet leuk? Als ie op een gegeven moment met dat gereedschap gaat gooien, dat vond ik echt geweldig :) Of die opmerkingen van die vent; 'You wouldn't hit water if you fell out of a boat!'. Kon ik toch wel om lachen :+ Hooligans was bij ons vorige keer ook de beste, maar wel in een ander gezelschap. De Saws vond ik niet onaardig, I wel beter dan II... Sin City vond ik helemaal niks en V for Vendetta vond ik heel cool.

Iemand die iets van dit lijstje sterk af- of aanraadt trouwens? Niet over Get Rich or Die Tryin' beginnen, die blijft er sowieso in als comedy :+

- Domino
    - Fightclub
    - Edison
    - Get Rich or Die Tryin’
    - Three Kings
    - Ice Age 2
    - History of Violence
    - Constantine
    - Serenity

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er goed uit. Je moet idd een comedy ertussen hebben. Gisteren ook maar Eurotrip ertussen in gedaan na al dat serieuze gedoe kun je echt niet meer concentreren om 3 uur snachts :+.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

Pluk A History of Violence en Get Rich or Die Tryin' eruit en vervang ze door 2 betere films. :)
    Dan heb je een goed lijstje. :)

Maarja, smaak hè? ;)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit, Fight club, Domino en Constatine iig toppers alhoewel constatine en Domino soms een beetje langdradig zijn (dus wel een beetje irritant in een film marathon).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina