1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hij gaat Get Rich or Die Tryin kijken als comedy. Dus als vermaak over hoe slecht hoe wel niet is ;).

2. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij vertellen of de volgende 2 films wel of niet leuk zijn en waarom wel of niet?
    Ik wil misschien of naar silent hill, of naar de davince code.

Maar ik heb het idee dat de davinci code een langdradig verhaal is of misschien dat ik het verkeerd heb.
    Waar gaat het verhaal precies over, heb het boek niet gelezen.

En bij silent hill, er zijn niet echt hele goeie recensies over dus mijn vraag is ook wat jullie van deze film vinden.

Of is misschien iemand er al heen geweest.

gr danny

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Da Vinci Code --- Lang, maar niet langdradig, er gebeurd echt veel. Lees anders kort waar de film over gaat. Best een goede film, geen klassieker maar ja.
    www.imdb.com en dan zoeken.

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    A History of Violence kan er inderdaad altijd nog uit...

Jij snapt het 8) We hebben vorige keer zo gelachen om Ice Cube in Torque... I wanna know who killed my brother! Haha, één gezichtsuitdrukking de hele film lang, zo slecht :+

5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb afgelopen week 3 fimsl gezien:

Silent Hill
    Als fan van de serie vond ik dit een goede verfilming, de sfeer klopt precies, je ziet de bekende characters en het verhaal is net zo vaag als in de games. De special effects zijn echt geweldig gedaan, vooral de transformatie van Silent Hill naar de hell is prachtig weergegeven. Daarnaast zitten er nog wat leuke stukjes in de film voor de fans zoals de camerastand (net als in de game) en het begin van de film is net als het begin van Silent Hill 2. Ik vond het een prima film.

X-Men 3: The last stand
    Ik lees al jaren de X-men comics en heb me altijd vermaakt met de films, deel 3 doet er nog een stapje bovenop. Wat extra superhelden, Jean Grey op volle kracht en wat extra superschurken en je heb X-Men 3. Deze film is een verlengde van de vorige films en je moet er niet meer van verwachten. De SFX zijn erg mooi gedaan maar ik heb het al eerder in andere films gezien. Al met al heb ik me prima vermaakt met de film, er zaten wat kleine verassingen in maar sommige helden/schurken vond ik niet goed uitgewerkt zoals Iceman die er als een modepopje bijloopt en Pyro. Ze hadden veel meer met deze rivaliteit kunnen doen. Famke Janssen en Ian McKellen spelen beide wel prima in deze film en ook al heet de film "the last stand" denk ik dat we nog wel een deel 4 in de toekomst kunnen verwachten.

Da Vinci Code
    Ik heb nooit het boek gelezen en heb de hele hype rond het boek en de film nooit begrepen. Ik ben naar deze film gegaan zonder enige verwachting en kwam er helemaal verbaasd uit. Het is echt een vertellende film en je moet elk moment opletten anders mis je bepaalde dingen, er komt heel wat geschiedenis in de film voor (wat ik altijd vet vind) en de complottheorieen zetten je aan het denken. Ik vond het een erg goede film maar geen klassieker.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Three Kings moet je er zeker in houden. Goede film.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het eens met wat je zegt, maar dat is juist wat in het boek wél goed is gedaan. Tuurlijk moet je altijd opletten, maar in het boek gaat het niet zo snel (nee ik lees niet langzaam). In de film had ik de hele tijd het gevoel dat je opgejaagd werd omdat de film anders te lang zou worden, en dat gaat ten koste van het verhaal. Er had zoveel meer uitgediept kunnen en mogen worden, en de pauzes die genomen hadden kunnen worden werden ook niet goed benut. Het ging voor mij veel te snel, en ik kwam dan ook teleurgesteld thuis. Wat ik helemaal erg vond, was dat Silas geen rode ogen had, en Sophie geen rood haar. Ook was Teabing niet dik, en in het boek wordt daar nog over gegrapt door Langdon.

En waar is de eerste cryptex, met als code Sofia gebleven? En waarom vinden ze de graal in de roslin chapel, waar iedereen al heeft gezocht? Dat sloeg echt nergens op, je zoekt iets, en je kijkt niet achter het bordje private, behalve Langdon en Sophie, want die zijn zo briljant slim dat het daar ook kan liggen, daar had nog niemand aan gedacht :confused:. Wat ook flauw was? Dat grapje dat Sophie op het water ging lopen.. Haha :{ . Waar was trouwens de broer van Sophie gebleven, en waarom was haar opa opeens niet haar opa, zeg gewoon dat ie z'n naam veranderd heeft.

Al met al vond ik de film als film een vermakelijke actiefilm, maar daarvoor was ik niet naar de bioscoop gegaan. Van mij hadden ze het boek in 2 delen mogen knippen, en 2 films van elk 3 uur maken. De twee-eneenhalf uur die deze film mocht duren was gewoon te kort, en daarom zijn de meeste achtergronden en dialogen eruit gehaald. Ook is duidelijk te zien dat deze film echt voor de mainstream kijkers is, niet om echt diep over na te denken, wat het boek wel had. Balen dus

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

Vonk nog best een aardige film. Alleen is het truukje al vaker gedaan.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vond alleen de actie scenes goed.
    En dan vooral die met de shotgun. :)

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb laatst Hoodwinked gezien. echt een lache film gewoon met een paar maten kijken met wat bier erbij, dan is hij nog leuker. Gewoon erg lachen om het verhaal van rood kapje zo te zien!

11. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, want ik heb 'm nuchter gezien en werd het na een tijdje wat saai, veel van hetzelfde :)

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ah ben je er zo één :+

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    X-men 3: The Last Stand

Had niet verwacht dat het allemaal zo zou lopen. Best een aardige film, maar wel dingen die ik dus gewoon niet verwacht had in het verhaal =P

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, maar ik vond het wel allemaal passen met de film, zeer goede film voor mij:).

Gisteren Tim Burton's ED WOOD gezien. Goede film! Kan ook niet anders, Tim Burton film:cool: . Wat ik zeer vet vond in deze film is dat alle personages net zoals in het echt zijn, ze lijken er precies op, ze doen exact zoals de personages,... Echt niet normaal. Ook die kerel die Dracula gespeeld heeft, die is gewoon net hetzelde als die van vroeger, zoek maar eens op. En Johny Depp,... acteren zoals altijd super...:)

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    American Pie 3
    Jippie! Mijn favoriete teen-age movie deel 3. Niet natuurlijk dat deze films bijster goed zijn, maarja als je, zoals ik, dit laatste deel drie nog niet heb gezien, dan is hij toch verassend leuk. Heerlijke flauwe en ranzige humor wat we van American Pie gewent zijn. Toch is het nieuwe er langzamerhand toch vanaf. Maarja veel valt er niet over de zeggen. Leuke film om knetterlam samen met je vrienden te bekijken
    Cijfer: 7-

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Crash

Goede film, helaas ook maar al te waar.

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Chaos, Jason Statham, Ryan Phillippe, Wesley Snipes

Prima film, lekkere plot wendingen en complotten, explosies etc.

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Gisteren Blow gezien. Film gaat over een simpele dealer in Amerika die na een aantal jaren een gigantisch coke imperium opbouwt met hulp van oa Pablo Escobar. Op een gegeven moment wordt hij echter verraden. Het is gebaseerd op ware feiten. Er zit een lekker vaartje in de film. De acteerprestaties van Johny Depp en Penelope Cruz zijn, als vanzelf sprekend, dik in orde. De film mag zeker niet in de schaduw van Scarface of Carlito's Way staan, maar desondanks heb ik me goed vermaakt.

19. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik daarnet lekker naar de Bios geweest ivm excursie bleek ineens dat ik naar Poseidon moest in plaats van X-Men III The Last Stand..Poseidon is niets anders dan een 13 in een Dozijn film, veel van hetzelfde en altijd maar weer de standaard cliches van een rampenfilm. Het enige wat echt opvalt in deze film (afgezien van de kreupellige Kurt Russell), zijn de meesterlijke special effects

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Star wars

Zojuist episodes 4,5 en 6 gezien van star wars(de oudere film). Ik wilde altijd al eens die hype rondom star wars zelf ondervinden. En heb ik hem zelf ondervonden, en ik moet zeggen, stond me best wel aan. Zeker voor de jaren 70 zijn dit enorm spectaculaire films(ook qua effecten, vergelijk maar eens...)
    Dus zeker de moeite waard vind ik. Nu ga ik de nieuwe star wars films nog eens bekijken:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina