1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja sin city heb ik ook gezien, enorm mooi gedaan! Echt pure kwaliteit(zoals drone al zei)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb gisteren Hitch met Will Smith gehuurd.

Zat in de videotheek eerst te twijfelen of ik hem mee zou nemen aangezien ik niet zo van romantische comedy's hou maar ben blij dat ik hem toch mee genomen heb.

Echt een hele leuke film waarin ik Will Smith echt goed vind spelen. Een keer weer met Will zonder wapens of flauwe grappen. De film is zelf niet te romantisch maar probeert ook niet elke keer om je te laten lachen.

Een aanrader voor iedereen zeker als je een film huurt met je vriendin :)

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb hem laatst lekker romantisch in mijn eentje gekeken :)
    ook leuk ! :d

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem sffs huren denk ik(als hij er is), lijkt me wel een grappige film!

5. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    net Sin City gezien, wel vette film, mooi ook.
    Vooral dat die hoofdpersonen het verhaal vertellen vind ik zeer goed gedaan, ontstaat een lekker sfeertje.
    Btw er zitte ook een aantal lekkere wijfen in :9

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eergister War van de Wereldjes gezien.

Erg goede film:) Alleen het einde....

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Constantine gehuurd net.. Wat een ongelofelijke boutfilm zeg!

8. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    madagascar gezien dat was echt een boutfilm,,
    alleen de pinguins waren grappig maar voor de rest vond ik het verhaaltje maar zwaar matig en de grappen al helemaal,,als dit van de makers van shrek af moet komen,,
    constantine vond ik redelijk goed,,
    goed verhaal alleen wel btje erg wazig,,
    mooie effecten en goede actie,,alleen van die actie was er dus veel te weinig aanwezig,, |:-

9. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    The Grudge: mijn oordeel=eng, maar oerslecht

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond The Grudge eng en goed. Verhaal is niet zo sterk, maar de film zelf vond ik zeer geslaagd. The Ring vond ik 10x niets, omdat de film me geen een moment kon laten schikken.
    Net even Reservoir Dogs gekeken, geen idee waar Quintin zijn titels vandaan haalt, maar ik vind het een ijzersterke film.
    Maar goed, meningen verschillen altijd. :)
    Het verhaal van Kill Bill vond ik erg goed, maar de film zelf kut. Hou niet van springveerwerk en zogenaamde odes aan oude films.

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  11. lordtien

Leuk Bevonden:
    0
    heb onlangs ook madegascar gezien, vond het wel een aardige film, maar het was niets bijzonders. De Pinguins en die 2 apen waren het leukste van de film.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb overlaatst mindhunters gezien: viel wel mee, maar niet van te zeggen heel goed.
    Aliens vs. predator heb ik ook gezien: Cool om 1 keer te zien, zitten wel ferme stukjes in.

13. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond mindhunters juist een hele goede film die mij ook erg heeft kunnen boeien. Al die mysteries gecombineerd met moorden spreekt mij wel aan. En ik ben overigens een grote fan van _O_LL Cool J _O_

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    LL cool J is wel cool ja, mindhunters was helemaal geen slechte film, maar sommige dingen waren echt wel te,...

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Er was naar mijn mening teveel actie, aangezien het zo'n goedkope actie scene's waren. Deze stukjes passen meer in zo'n Tombraider / The Mummy film. Films over de duivel moeten het naar mijn mening meer van het verhaal hebben, over hoe het in de Bijbel geschreven staat etc. Dit werd ook veel te weinig gedaan.

16. lordtien

Leuk Bevonden:
    0
    net klaar met het kijken van SW episode 3, fuck wat een goede film zeg, echt genoten mooie effects, goed verhaal, goed uitgewerkt, goed geacteerd (behalve "goede"anakin en padme). Ik vond het alleen een heel moeilijk moment toen de Jedi's verraden werden, ik wist natuurlijk dat het ging gebeuren maar de manier op greep me erg aan :'-( :'-(

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Order 66
    :'-(
    Geweldige film BTW.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb juist nog eens naar unbreakeble gezien, is wel een goede film vind ik, de meeste vinden van niet denk ik, maja whatever.
    (de beste films zijn toch nog altijd braveheart, pulp fiction, scarface, titanic eigelijk ook wel van cameron,...)
    ...er zijn er nog zooooooo veel

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Ik ben het wel eens met je, unbreakeble vind ik ook wel een goed film. En idd, er zijn ongeloofelijk veel goede films, laten we o.a. deze niet vergeten:
    Jouw lijstje +
    -Snatch
    -Blood In Blood Out, Súper verhaal! Hoort bij de onbekende-goede films. La Haine en Boondock Saints zijn daar ook 2 van.
    -Requiem For A Dream, top tripfilm, TOP! _O_
    -City Of God, ook deze kennen mensen die af en toe een filmpje kijken niet.
    -The Shawshank Redemption, goed verhaal, gaat over gevangenis.
    -The Green Mile, goed verhaal, gaat ook over gevangenis, en je hebt een shitload aan emotie bij het kijken naar deze film!

Maar goed, dit topic gaat over de recente films, dus daar ga ik dan ook ff over verder:
    Ik heb laatst Unleashed van Jet Li gezien, _O_ het paste echt heel goed bij Jet Li vond ik, dat hij zo een koelbloedige vechtersmachine is.
    Het verhaal heeft een soft en een harde kant. In het begin vecht Jet Li volop, maar naarmate de film meer gaat verdiepen in het verhaal, valt het vechten ook steeds meer weg. Ik vond trouwens dat het eindscène spectaculairder moest zijn, ik had het gevoel dat ik er helemaal niets aan de hand was en dat hij net als in het begin 'fftjes' moest vechten. Jammer, maar imo tóch een erg goed film.

Ik heb 8 kaartjes voor Kung Fu Hustle voor morgen om 21.55 gereserveerd, dat word echt ongeloofelijk lachen _O_ heb de trailer gezien, en hij was écht super grappig. Ik heb alleen de parodie op ,
    The Matrix, die ene scène met honderden Agent Smiths
    kunnen ontdekken. Ik hoop dat er veel meer inzit. Iig, ik ga m morgen --> vandaag bekijken, en ik zal hier wel posten wat ik ervan vond ;).

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gistere Hitch gezien met wil smith
    was best wel lagge
    maar ik vind het wel een beetje veel gaan over zijn eigen liefdesleven dan dat van zijn cliënten. maar uiteindelijk heeft het dan tog wel met elkaar te maken.
    maar al met al wel een leuke film. alleen had het wat grappiger gekund.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina