Ik ben het wel eens met je, unbreakeble vind ik ook wel een goed film. En idd, er zijn ongeloofelijk veel goede films, laten we o.a. deze niet vergeten:
Jouw lijstje +
-Snatch
-Blood In Blood Out, Súper verhaal! Hoort bij de onbekende-goede films. La Haine en Boondock Saints zijn daar ook 2 van.
-Requiem For A Dream, top tripfilm, TOP!
-City Of God, ook deze kennen mensen die af en toe een filmpje kijken niet.
-The Shawshank Redemption, goed verhaal, gaat over gevangenis.
-The Green Mile, goed verhaal, gaat ook over gevangenis, en je hebt een shitload aan emotie bij het kijken naar deze film!
Maar goed, dit topic gaat over de recente films, dus daar ga ik dan ook ff over verder:
Ik heb laatst Unleashed van Jet Li gezien, het paste echt heel goed bij Jet Li vond ik, dat hij zo een koelbloedige vechtersmachine is.
Het verhaal heeft een soft en een harde kant. In het begin vecht Jet Li volop, maar naarmate de film meer gaat verdiepen in het verhaal, valt het vechten ook steeds meer weg. Ik vond trouwens dat het eindscène spectaculairder moest zijn, ik had het gevoel dat ik er helemaal niets aan de hand was en dat hij net als in het begin 'fftjes' moest vechten. Jammer, maar imo tóch een erg goed film.
Ik heb 8 kaartjes voor Kung Fu Hustle voor morgen om 21.55 gereserveerd, dat word echt ongeloofelijk lachen heb de trailer gezien, en hij was écht super grappig. Ik heb alleen de parodie op ,
The Matrix, die ene scène met honderden Agent Smiths
kunnen ontdekken. Ik hoop dat er veel meer inzit. Iig, ik ga m morgen --> vandaag bekijken, en ik zal hier wel posten wat ik ervan vond .
Laatst bewerkt: 14 jul 2005