[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je die film niet grappig genoeg? Die scene waar die dikke gaat dansen is toch gewoon hilarisch! Ik vond juist dat die film vol zat met grapjes.
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jah dat nog wel
    maar veel anderen waren er niet
    alleen als hij die dikke helpt
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zijn inderdaad heel goede films! Ik heb ze allemaal gezien behalve City of God.
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ge wel dig _O_
    wanneer ik thuis ben zal ik uitgebreid over praten, _O_ kung fu hustle


    /edit:
    Zo, ik ben thuis!

    ( geen spoilers )

    En O M G, hoe grappig een film kan zijn _O__O__O_
    Ik heb nog nooit zoveel gelachen in een bios tijdens een film, deze overtrof dan ook de meeste films die ik heb gezien.

    Kung Fu Hustle is een film ala Crouching Tiger Hidden Dragon. Maar dan niet zo overdreven (qua zweven).
    Hij begint heel goed, met een soort intro voor het echte gebeuren, waarna het verhaal zich langzaam aan tot het einde toe werkt. En het einde is erg goed, met het juiste muziek en de juiste afsluiting voor het verhaal.
    Qua vechten vond ik dat deze film de naam met trots mag dragen: Kung Fu Hustle, echt geweldig vond ik het _O_. Met de chinese soort van fantasie en effecten erin. En het was heerlijk om ernaar te kijken.
    Er zitten heel veel dingen in van,
    The Matrix
    Alleen ik denk niet dat dit was bedoelt om het af te kraken/parodie (?), maar ik zie het meer als een soort inspiratie.

    Ik heb in ieder geval nog nooit zo veel gelachen, ik zat bijna letterlijk op de grond, en ik heb er een ongeloofelijke buikpijn van gekregen! _O_

    Hij komt dan ook in mijn lijstje van mijn topfilms te staan. Ik zal de dvd ervan zeker kopen en er nog heel vaak naar kijken!

    AUB, GA KUNG FU HUSTLE KIJKEN!
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Sin city is idd een erg toffe film geworden. Liet mij ook wel denken aan Max Payne, ook met zo'n stem wat t verhaal beetje verteld. Wel goed nieuws dat Rodrigez en Miller al bezig zijn met 2de deel.
    Zal wel al genoemd zijn in dit topic, maar vond SAW persoonlijk ook wel een toppertje.
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Max Payne lijkt eerder op Sin City. De strips van Sin City bestaan al veel langer. *)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja, ik wilde hem ookal gaan kijken, leek me echt een heerlijk film, het punt is alleen, dat ze hem hier in de buurt niet draaien. :'-( We hebben hier in Alkmaar en omstreken 2 bioscopen, De Metro in Heerhugowaard en De Harmonie in Alkmaar wat een uber crappy bioscoop is... En ze draaien hem dus in geen van beiden... :{
     
  8. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Alkmaar zei je?
    Gewoon dagje Amsterdam doen, naar de Centraal Station, en vanaf daar hoef je maar 2/3 haltes te reizen met de tram. Klaar je bent er.
    Alkmaar is echt zo ver nog niet ;)
    Maar idd, erg k*t dat ze m daar niet draaien :{
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja I know, het is opzich wel te doen, alleen word het wel een erg duur uitje voor een film dan. Trein, tram, entree en dan ook nog het gebruikelijk zuipen. Wat hebben we toch een zwaar leven hè :cool:
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.
    Voor die film ga ik vanmiddag even reserveren :cool:.
    Leek me al geweldig.
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Zeker doen Wessiej, en het lachen is vooral sterk op 1 moment, dan lig je gewoon non-stop plat van het lachen _O_
    Té melig gewoon :cool:

    @ Pascal: Lopen ipv tram lukt ook hoor ;), aangezien je toch door de Kalverstraat moet, is ook nog eens mooi meegenomen. Duurt maar 10 minuten mits je het echt op wandeltempo doet.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb net Hide and Seek gezien met Robert DeNiro, Dakota Fenning en Famke Janssen.

    Ik vond de film zelf zwaar tegen vallen.Het verhaal boeide mij niet echt.Het was zeker de eerste 75 minuten redelijk saai en insperatieloos. Toen kwam er wel een goede plotwending met een redelijk goed einde wat de film dan achteraf gezien wel weer goed maakte.

    Als je dus de plotwending weet raad ik het niet aan om deze film te zien, weet je de plotwendig niet is het een film met een goed einde maar moet je er wel eerst 75 minuten bij wakker zien te blijven :+
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Weer paar dvdtjes gekocht:

    Gister Se7en gekeken, lekkere thriller.

    Vandaag ff L.A. Confidential kijken, schijnt ook goed te zijn.
     
  14. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    iemand van jullie sahara al gecheckt,,?
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren Hero met Jet Li gezien. Wel een gave film, zeer vette vechtscenes en een toffe sfeer, alleen het verhaal is een beetje rommelig. Verder is ie zeker de moeite waard, mits je van martial arts houd.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb van het weekend ook nog Blade:Trinity gezien

    Was er op zich wel positief verrast van want Blade 2 vond ik echt een superslechte film. Blade:Trinity was dan wel lang niet zo goed als de eerste Blade (_O_) maar ik heb me er wel mee vermaakt. Gewoon een film om dom naar te kijken , zeker de actiescenes waaren wel de mooiete waard :)
     
  17. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Harold and Kumar, slappe humor, soms wel grappige dingen in, is als je stoned ofzo bent vast geweldig
    Mean World, wel aardig, niet geweldig, speelt een leuk meisje in
    The Butterfly Effect, goede film, soms wat langdradig maar stoort niet
    Scence of a Woman, goede film, goed geacteerd van al pacino, soms saai, maar een goed einde die alles goed maakt
    Y Tu Mamá También, goed script, maar wel erg veel seks voor een 12 jaar en ouder film (stoort niet hoor) gewoon goede film
    Matchstick Men, toffe film, alleen de plottwist drong niet goed bij me door en begrijp em nog steeds neit helemaal
     
  18. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Die film heet scent of a woman, oftewel geur van een vrouw. Ik vond et een goeie film, maja je moet er wel van houden!
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Heeft iemand The Ammytiville Horror al gezien? Zoja, hoe was die?
     
  20. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Confessions of a Dangerous Mind, kijkt lekker weg, leuk verhaal, niet briljant maar een goede film
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina