1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    War of the Worlds gezien
    Geweldige film _O_
    Alleen wel een slap einde maar gewoon de film was magisch.
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er met m'n ex vriendin naar toe geweest. Toen hadden we nog niet, daarna wél, dus grappig dat je dat zegt. :) :p Nu is het inmiddels al weer uit maar toch..... Idd een aanrader voor iemand met een meisje.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren Amityville Horror(the) gezien. Was me eigelijk wel goed bevallen, in de eerste helft zaten er een paar ziekelijk(en geflipte stukken) in. Echt wel cool om te zien. Maar je moet er ook niet te veel van verwachten, de meeste zaken heb je al in andere horrorfilms gezien, maar toch vond ik deze heel goed.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gisteren in Hilversum ook de premiere (naja voor H'sum dan) gezien van Amityville, ik kende de andere delen wel maar damn deze film is echt een aanrader de hele film lang is idd geflipt. Eindelijk weer eens een topper in het horror genre. _O_
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren Hitch gekeken. Een erg leuke, grappige en vermakkelijke film!
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vond hem zelf heel slap. Een verhaal van niks, en slechts een aantal keren echt grappig.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond hem wel grappig hoor. Het is natuurlijk een verhaal van niks, maar dat is ook niet zo belangrijk bij een comedy.
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    net saw gezien, guwelijke film......en het einde dat verwacht niemand
    _O_
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb overlaatst nog een paar films gezien:
    Hitch: viel wel mee, om eens te zien, wel grappig
    Good Fellas(had ik al gezien): Blijft enorm goed
    Pulp Fiction(had ik al enorm veel gezien): Is gewoon de Bomb!!!
    Anacondas: Gewoon typisch en dus slecht!
    City of God: Was wel redelijk goed, alleen het had een andere taal mogen zijn, niet normaal soms hoe ze praten.
    ...
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had van de week city of ghosts gehuurd ik had er nog nooit van gehoord, dus ik verwachte er al niet teveel van, maar het was toch best een goede film, waar ik me een avondje mee vermaakt heb.
     
  11. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom? Ik vond het echt een geweldige film!
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    The Amityville Horror lijkt mij zo slecht. Ik zag de trailer toen ik naar Sin City ging, zo cliché.
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijstje van films die ik heb gezien de laatste tijd (zowel bios als videotheek)

    Hide and Seek Enorme boutfilm, niet eng, nooit spannend en extreem voorspelbaar.
    Cellular Super film, alles zit super leuk in elkaar, de film heeft gewoon alles.
    Der Untergang Was wel even slikken, Adolf Hitler is echt enorm goed na gedaan, maar sommige stukken waren wel extreem hard (Goebels familie gif inbrengen). Ook snap ik de kritiek wel een beetje dat mensen hierdoor sympathie kunnen kweken voor de massamoordenaar.
    Man on fire Leuke film, stoere actie en een goed verhaal. Denzel op zijn best _O_
    The Grudge Wat een bout film, voorspelbare troep en gewoon helemaal nergens eng, om te huilen.
    Anaconda Wel leuk als je er helemaal niks van verwacht, zaten wel wat mooie beelden in (anaconda die langs iedereen zwemt in het water van bovenaf gezien, dat zag er heel stoer uit).
    Sin City Bah, een van de slechtste films die ik ooit heb gezien, dat mensen dit mooi vinden, ik vond het helemaal niks.
    Mindhunters Ik had er nog nooit van gehoord en hij viel me 100% mee, leuke actie en onvoorspelbaar tot het laatste eind.
    Blade 3 Trinity Wel grappige actie film, alleen had ik nergens het idee dat ik iets speciaals aan het kijken was. Snipes is natuurlijk heel stoer en heeft wel wat vette acties, maar eigenlijk niks speciaals.
    S.W.A.T Ik had hem nog niet gezien, leuke film in ieder geval. Samuel speelt leuke rol, misschien wat erg voorspelbaar, maar wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :{ :eek: |:-

    Geen smaak jij. :+
     
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mhaw, andere smaak :+
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    tja iedereen zijn mening: ik vond hide en seek ook een bout film, maar dat vond ik ook weer van cellular en Sin City vond ik zker geen slechte film was baanbrekend, Man on fire vond ik echt GEWELDIG!! die gevoelens worden zo goed verbeeld!
     
  17. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    ook pas gezien
    zeer coole film
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik vond het ook wel een goede film,maar ik vond dat het op sommige momenten me een raar gevoel gaf, ik weet niet juist hoe ik het moet uitleggen, vond de film over het algemeen wel goed, dat wel, maar niet super.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist batman gezien, wat een machtige film!!! Niet normaal, lang geleden dat ik nog zo een goede film in de cinema heb gezien.
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    War of the Worlds, Sin City en Madagaskar zijn mijn meest recente films. Heb van alledrie genoten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina