1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Sin City is echt nice, inderdaad
    The Punisher was gewoon niet goed...
    Charlie and the Chocolate Factory - _O_ Tim burton!!
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    The punisher niet goed? waarom?

    Juist blade 3 gezien, fuck man, die is pas slecht!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geh hé, het is Blade. Dat is bij voorbaat al slecht. Vind ik dan, heb 3 niet gezien, maar de andere wel. En die waren dus ook slecht...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond blade 1 enorm goed, blade 2 was al een stuk minder(ma was nog wel goed vond ik) en blade 3, jaa, dat is een heeeel pak minder!(en is belange niet meer goed)!
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Blade 1 was idd gewoon een pracht film, en daarna ging het gewoon achteruit. Beetje jammer.
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, wat was er nou goed aan The Punisher? Hij was best saai, alleen de buren maakten het leuk. De actie was niet echt spannend... Ik heb er gewoon niet ehct van genoten.

    Blade is een serie waar je van moet houden. Het is overdreven actie, en dat kan leuk zijn. Ik vind ze allemaal goed. Zelf de 3de, en heeeeeeeeel weinig mensen vinden die goed. Ik vond hem vermakelijk, maar dat kan ook zijn omdat m'n verwachtingen onder 0 lagen.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik de punisher in de cinema had gezien, was ik er volledig weg van. Ik vind het echt een geweldige film. Echt, coole actie in die film, zo geflipte actie,... maarja, ieder zijn voorkeur.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik vond The Punisher wel leuk.
    En ook Blade III vind ik wel iets hebben.

    Ik heb vorige week zaterdag overgens The Amityville Horror gezien.
    Erg goed geacteerd, vooral door de hoofdrolspeler Ryan Reynolds. (Ook Blade III)

    Aanradertje, op het einde na. :)
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Net Mister and Miss Smith gezien. Best grappige film, maar de actie is echt overdreven. Is wel jammer. Maar het is nog een goede film.
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Net naar de Sneak Preview geweest. We hoopte op Howl's Moving Castle... krijg je 'The Perfect Man' met Hilary Duff :mad: :'-( |:-
    Wat een ongelooflijke K-U-T film!!!
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb gisteren The Jacket gekeken, erg goed verhaal over een man die zijn geheugen kwijt is, en op een erg rare manier achter de feiten komt over bepaalde dingen. (Ja klinkt allemaal een beetje vaag, maar ik ga het verhaal niet verklappen uiteraard want hij moet nog uitkomen) Hij's in iedergeval erg goed vond ik, en er speelt ook nog eens een erg leuk meisje in mee. ;)

    [​IMG]
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar speelt ook die kerel bij mee, die in de pianist een oscar gewonnen heeft,zeker?
    En de film zelf, is het zoiets als memento?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De pianist heb ik nog niet gezien, maar volgens mij nu ik naar de voorkant van die film kijk is het dezelfde gozer ja. Erg goed acteer werk weer dan van die gast. En of het zoiets als Memento is, ja dat is het wel ja net als deze films ook erg de moeite waard zijn als je van dat genre houd. :) One Point O, The Machinist en 25aug komt dus The Jacket hier in Nederland uit in de bios en vast ook in België.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, hij speelt in The Pianist, The Village, PJ's King Kong
    Zij speelt in King Arthur, Pirates of the Caribbean (Keira Knightley)
    Anyway. Ik heb de trailer ergens in April gezien, beviel me niet zo erg... Even kijken wat IGN ervan zegt:p
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Keira is een lekker ding
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb eindelijk ook Saw gezien :)

    Wat een goede film zeg_O_,een aanrader voor iedereen
     
  17. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitchhikers Guide To The Galaxy -> KENKERGRAPPIG
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, echt he :) Ik heb meteen het boek besteld _O_ Boek lijkt me veel beter :p Jammer dat'k hem heb besteld eigenlijk, ik heb de 5delige editie gezien, maar kan'm neit kopen -_-
    Marvin, de robot, is geweldig, niet?
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    omg en jij hebt nog geen zelfmoord gepleegd. |:- _0/
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben Zaterdag naar Mr. & Mrs. Smith. Ten eerste: Ik MOEST Angelina Jolie zien. Zij is gewoon TE lekker :9 Altijd beter als een p*rno film :+ Maar ik vond het best een goeie film. Het verhaal was echt wal origineel en de actie was ook leuk. Er zat flink wat humor in. Alleen zo gaar dat in die organisatie waar mevrouw werkt werkten alleen maar vrouwen. Ook het stukje met die lift en in het restaurant waren erg leuk. Aanrader! Plus Angelina zit erin dus je moet wel!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina