1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok , bij deze deel 3 van Recente Films .
    Deel 2 had ondertussen al weer 1018 reply's .
    Het is de bedoeling om hier te praten over recente films .

    Voor oudere films kun je hier terecht .

    Hier nog de vorige 2 delen van deze topic :

    Deel 1

    Deel 2

    De laatste film die ik gezien heb is Ultraviolet . [​IMG]
    Deze film was leuk , maar niet echt een topper .
    Voor meer info over deze film , kijk hier .
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst weer eens een keer Mr en Mrs Smith gekeken. blijft een leuke film.. Veel actie, humor die ik wel leuk vind, en Angelina Jolie :cool:
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst 4 brothers gezien, echt een droge maar best coole film eigenlijk.

    ik ben ook naar de da vinci geweest, sommige dingen laten ze weg, sommige dingen komen erbij. maar dat is altijd met een verfilming, maar ik vond hem toch nog erg goed

    kent iemand de film spirited away? Dat is een mega goede anime
    bij iemand bekend?
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst Cars gezien. Is wel aardig, maar niet zo goed als eerdere Pixar films.
     
  5. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em dus ook gezien, vond em zwaar heersend! _O_
     
  6. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het verhaal zo standaard.......
    En ik heb ook lang niet altijd dubbel gelegen om de humor.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Blade 1, 2 en trinity gekeken. Leuke verhaaltjes.

    Wel steeds hetzelfde. Blade moet een soort eindbaas verslaan. klaar.

    Deel 1 vond ik het mooist
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Deel drie alweerr :b:
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut film... Maar Angelina:cool: Nee, het is zeker wel een leuke film. Ik wacht nu vooral op de 2e Pirates of the Caribien film. Is er nu eigenlijk al een preciese release datum?

    P.S. Deel 3 alweer!
     
  10. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst the butterfly effect gezien :eek: echt een goede film! niet zoon hollywood einde.
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 2 versies, eentje vermoord hij zichzelf aan de navelstreng eentje dan maakt ie ruzie met kayley in het begin dat ie haar ziet

    ik vond het wel een zwaaar goede film
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt een geweldige film! :thumbs: Als je deze film leuk vond, moet je ook Princes Mononoke kijken! Ook helemaal te gek.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet Spirited Away dringend zien, al lang van plan. Hopelijk vind ik hem in de bibliotheek (mag je een maand huren, nadeel: als hij uitgeleend is...:p)
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Helemaal mee eens! :D
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh gekk dat wist ik niet eens! wel tof, staat het alternatieve einde ook op de DVD zo ja dan ga ik het einde dalijk maar opnieuw bekijken ;) (ik heb alleen het 2de einde gezien)
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    butterfly effect:
    ik heb alleen dat 1e verhaal gezien, maar in het midden van de film zit ook een extra stukje geplakt. dat hij naar een waarzegger gaat. ik heb dat 2e verhaal niet gezien maar ik denk dat dat einde minder goed is

    ik heb laatst ook v for vendetta gezien en inside man. v for vendetta is een leuke film en inside man vind ik maar matig door het standaard verhaal enzo.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week The Fast & The Furious Tokio Drift gekeeken en de auto's zijn weer heelemaal te gek .

    Wat wel leuk is , is dat Vin Diesel weer terug komt als Dominic Toretto
    op het einde van de Film . Hopelijk komt hij ook terug in het volgende deel !!!

    Edit : En wat vind ik nu : Vin Diesel gaat Hitman spelen ?
    Zie : http://www.imdb.com/name/nm0004874/ of : http://www.imdb.com/title/tt0465494/
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beter iemand hadden ze in mijn ogen niet kunnen uitkiezen.. IMDB is wel betrouwbaar op dat soort feitjes..

    @ Borix, vond jij dat Inside man een standaard verhaal had? Vond ik juist totaal niet.. Het idee wat achter de kraak zat, hoe ze de kraak deden, vond ik een leuke afwisseling juist! En V for Vendetta is absoluut voor mij, de beste film van sowieso 2006. Als ik kippenvel krijg, van meer dan 3 scenes, is een film voor mij al geslaagd. En ik hou ook wel van die vechtscenes die in kunst veranderen..

    Gisteren begonnen met mijn Tarantino marathon, uiteraard met Pulp Fiction. Blijft een brute film. 's Avonds heb ik Kill Bill 1 weer aangezet, en die heeft, net als V for Vendetta, ook van die vechtscenes die gewoon als kunst in beeld zijn gebracht (dat gevecht met die yakuza bazin bijv.). Vandaag gaat Kill Bill 2 in de DVD speler, en eigenlijk zou ik ook Reservoir Dogs moeten gaan kijken, maar die heb ik pas geleden nog gezien. Maar als ik tijd heb, gaat Sin City er in, en daarna Jackie Brown. Die laatste heb ik al een hele tijd, maar nog nooit gezien..
    Zondag ga ik dan Four Rooms, en wat er nog meer tussen ligt, kijken.. Zo ff op IMDB kijken wat ik nou nog mis, volgens mij heb ik zijn films bijna compleet.. :9

    Edit:/ als je Pulp Fiction en Kill Bill 1 achter elkaar ziet, en je hebt goed opgelet, dan zie je een kleine verwijzing naar Pulp Fiction in Kill Bill!
    In Pulp Fiction besteld Butch (Bruce Willis) een pakje Red Apple sigaretten, en er is een enorme poster van die sigaretten in een scene in Kill Bill :D
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Imdb is niet zo heel betrouwbaar op zo'n feitjes hoor. Vaak niet zo snel ge-update, of geruchten als feit aangenomen. Maar echt onbetrouwbaar ook niet.

    Weer een game die film word, yeeey -_-
    Maar Halo ben ik wel benieuwd naar :p En de Warcraft-film ook eigenlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina