1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de plotwendingen niet verassend, maar vond hem wel goed. Ik heb hem altijd al op 2 weten staan.

    Crouching Tiger, Hidden Dragon:
    Ik wou dat ik hem leuker zou vinden, maar (Waarschijnlijk omdat ik op ondertittels moet steunen, en niet zo heel goed kon volgen) buiten de vechtscenes, vond ik hem wat saai. House of Flying Daggers is tot nu toe (in mijn mening) de beste EDIT: Aziatische film in dat genre.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706

    Chinese :+
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? hah, altijd geleerd dat de enige coole dingen van Japan kwamen, en nooit van China (Zephyrus :9)
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik denk dat we heel erg van smaak verschillen humorke, want Crouching Tiger Hidden Dragon vond ik juist weer een van de beste.. en house of flying daggers wat minder.

    voor mij is het nog altijd:

    1: Crouching Tiger Hidden Dragon
    2: Hero
    3: House of Flying Daggers
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog vrij nieuw in het hele aziatische gedoe ^^ Moet nog smaak ontwikkelen daarin :D
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik maak geen grapje, hoor
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik geloof je wel, bedoelde het niet op die manier. Nam gewoon bijna blindelings aan dat al het coole van Japan zou komen ^^ Ik twijfelde wel even toen ik die...bar? zag. Want zo was er ook 1 in Jade Empire, dat Chinees is.
     
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Running Scared (8,0)
    Het verhaal gaat helemaal nergens over, maar de actie is toch wel zo keihard en wordt zo mooi in beeld gebracht, dat het zeker de moeite is om 'm te zien. Maar let dus wel op: 18+ :)
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gaat nergens over? Dan snap je de film niet helemaal denk ik...:9

    Gisteravond Million Dollay Baby gezien, wat een film!

    Erg goed geacteerd, mooi verhaal, goed onderwerp (vooral 2e helft). Aanrader!
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Vanmiddag ook maar even Running Scared kijken :)

    Hoe is trouwens de nieuwe Superman?
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    haha.. nja maar ik bedoelde ook met eerder.. jij vind King Kong prachtig, ik vond het niks :p.
    Verder zijn die asian films wel cool, komt geloof ik dit jaar weer een nieuwe uit. Ben titel vergeten. Lees op mijn werk weleens Empire..zo'n amerikaans filmtijdschrift..
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Azumi ofzo? kan dat? Eentje die al een tijdje uit is, maar nu maar pas in amerika.

    The Blair-witch Project: Oh my god, I hear my friend who's been missing for a while, let me first get my camera and stuff, and I'll be on my way. Een van de films waar ik zeker van was dat ik het te eng zou vinden. Heb hem smorgens bekeken omdat we te moe waren na de andere films. Het ochtend-zijn zal veel doen, en het niet alleen zijn ook (maar elke remotely scary movie zal ik wel een beetje eng vinden alleen. Bang om bang te zijn is het ergste :9) Hij was wel vrij deftig. Goed geacteerd, goede dialoog, overtuigend allesinds. Geen oscars hier, maar als je het verglijkt met de doorsnee scary movie. De kracht zit'm in het "echt" te laten lijken. Ook al is het blijven filmen een beetje onrealistisch met tijden (zie titel). Toch komt het minder "echt" over, als dat ik had gehoopt.

    V for Vendetta blijft _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik heb hem wel alleen zitten kijken in de avond, maar ik vond hem uitermate saai. :+

    En is die nieuwe Aziatische film misschien Fearless met Jet Li?
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net American Pie Presents Band Camp zitten kijken. Prima film.
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Jarhead gezien, de onbegrijpbare acties van Desert Storm worden goed belachelijk gemaakt, echt super :)

    Ook V for Vendetta nog gezien, best een goede film maar ik vind dat grauwe sfeertje in combinatie met dat domme masker een beetje vaag, dat maakt het minder realistisch.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Die Fearless is echt een dope film. Niet super goed maar de actiescenes zien er erg gelikt uit. Het is gebasseerd op een waargebeurd verhaal dus zit er ook een verhaal in. Weliswaar simpel en flinterdun maar ach het ziet er gewoon strak uit!!

    1: Crouching Tiger Hidden Dragon
    2: Hero
    3: House of Flying Daggers

    Hier kan ik me wel in vinden. Alleen heb ik nog liever de echte oldskools:

    Enter the Dragon, Iron Monkey, Big Boss en dat soort shit!!
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zou ik niet zo zeggen. Lijkt me juist helemaal niks.

    Matrix Revolutions

    Gister eindelijk eens Matrix Revolutions gekeken. En in tegenstelling van wat veel andere zeggen, vond ik het echt een prima film. Tuurlijk speelt het zich weinig af in The Matrix, maar dat heeft me echt helemaal niet gestoord. En het laatste gevecht met Agent Smith was ook zeer fraai. Ik vind het wèl een volwaardig slot van de Matrix trilogie.
    Cijfer: 7.5

    O Brother, where art thou?

    Al twee keer eerder gezien, maar het blijft een erg leuke film. Een leuke komedie, met een goed verhaal met verassende wendingen. George Clooney speelt een erg goede rol in de film, evenals John Turturro en John Goodman. Een film van de makers van The Big Lebowski, dus je kan wel hetzelfde soort humor verwachten als hier. Echt een topfilm
    Cijfer: 8+
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kwestie van smaakverschil denk. Ik hou wel van dat soort films op zijn tijd. Maar zo vind ik The Matrix weer helemaal niks. :)
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens iemand die de Matrix ook een waardige trilogie vindt :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Uiteraard. ;)

    @[2k]: Naja American Pie 1-3 vond ik wel leuk dus...:cool:

    Vanavond twee goede films op:

    - Romeo and Juliet
    Het verhaal van Romeo en Juliet in een modern jasje, maar met behoud van de oude teksten. Zeer aparte stijl, daardoor een fraaie film. Wat ook fraai is, is natuurlijk Claire Daines (!!!) en minder fraai is Leonardo.
    - Pleasantville
    Tragikomedie, te zien op de Belg. Nerd en zijn populaire zus komen terecht in een serie uit de jaren 50. Aparte maar leuke film. Met spinneman Tobey McGuire.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina