1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Tears of the Sun was eigenlijk bedoeld als Die Hard4 maar dat liep anders :)

    eergister The Faculty gekeken, wel grappige film met aardig wat bekenden (Josh Hartnett, Elijah Wood, Famke Janzen, Usher) :)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Serieus? Heel ander soort film. Bruce is daar geen politieman, zijn vrouwtje zit er niet in, speelt zich heel ergens anders af.
    Vaag.

    Die Harder was ook weer leuk :D Grappig dat ze zelf de draak steken met de overeenkomsten tussen de twee delen.

    Vanaaf Die Hard With A Vegeance kijken!
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Op dit moment de AH filmweken. 2 Kaartjes voor de prijs van 1.
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    No shit sherlock

    ik had die zwart wit oude film reclame nog niet gezien
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ja, lachen he?

    Misschien kan je er samen met je mama heen? :)

    2 voor de prijs van 1

    Je weet toch.
     
  6. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo vanavond weer eens Crash gezien. Sublieme film zeg, zet je gewoon echt aan het denken over hoe je zelf met vooroordelen en stereotypen dagelijks bezig bent.
     
  7. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem teveel van toeval aan elkaar hangen en te overdreven. Goede film opzich wel, maar meer is 't ook niet. Geen subliem meesterwerkje ofzo.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Die Hard 4 had officieel Die Hard 4: Tears of the Sun moeten heten maar aangezien het wachten op Die Hard 4 nog te lang duurt hebben ze de subtitle maar voor een aparte film genomen (Tears of the Sun dus)

    Dus alleen de naam was bedoeld voor Die Hard 4 en niet de film zelf
     
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    The Sentinel (2006) gezien. Erg vermakelijk met lekkere actie en verhaal. :)
     
  10. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met toeval te maken, gaat erom dat de personages met elkaars vooroordelen geconfronteerd worden door bepaalde situaties die hun vooroordelen veranderen of juist weer versterken. En ik zie niet in wat jij overdreven vindt in deze film, film is zeer realistisch.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Was inderdaad een hele vette film, begin vond ik niet zoo, maar opeens werd hij echt indrukwekkend!
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt een film die goed gevonden wordt door mensen met weinig filmkennis, nofi. De film staat bol van clichés. De rijke huisvrouw die haar werkster ineens waardeert, de racistische politieagent die een zwarte vrouw redt en de wereldverbeteraar die er eentje dood schiet vanwege vooroordelen. Bah. Niks origineels of kunstzinnigs aan. Zette me ook totaal niet aan het denken ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had hem met vrienden in een melige bui gekeken, en dan let je iets minder op de gedachte etc, maar wat dan wel opvalt is dat het een beetje over the topp is. Ok, er is veel rasicme, maar zo veel... Ben het eens met Drone. Maar misschien moet ik de film eens rustig in mijn eentje kijken.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Crash ook niet meer als maar "ok". Lijkt me meer dat mensen die willen goedvinden, omdat het anti-rascisme is. Geef mij maar American History X _O_

    ff zien, is al lang geleden dat'k gepost heb...
    Hot shots 2: leuk om met vrienden in een melige bui te kijken :)
    Hostel: ok, wist trouwens niet dat ze in amsterdam allemaal duits praten ^^
    Scary Movie 4: Geef het niet graag toe, maar was nog tof (met een vriend in lachbui). Had zijn goede momenten, en zijn slechte. Het pijn doen van de hoofdpersonages is overdreven.
    Kiss Kiss Bang Bang: Coole film! Vermakelijk.
    Everything is Illuminated: Mwah, vond er niet zo veel aan. Misschien vind'k hem beter bij een tweede keer kijken (meestal wel), maar denk het niet.
    Wolf Creek: ok, paar coole scenes, oninteressante personages,te lang begin (hadden het interessante personages geweest misschien niet).
    Inside man: Hier had'k toch meer van verwacht. Het beloofde een "perfect bankrobery", dus ik dacht een geniaal verhaal. Nope, good story telling, only ok story. Had het voorspeld, en vond het verhaal meh. (Misschien door te veel 24 te kijken :p)
    Keeping Mum: Grootste nadeel is dat de trailer, tagline, poster een meh-hollywood-film beloven, en het eigenlijk een deftige meevallende film is. Enjoyable.
    New Police Story:Nog coole dingen in. Muziek is wel tof, maar past niet bij de scenes.

    Ben er vast nog vergeten, deze waren alleen de afgelope dagen ^^
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb sinds vandaag een Pathe Unlimited ( wie nog meer ) ?

    En ga morgen gelijk naar de film, waarschijnlijk smiddags en savonds

    wil dit lijstje bekijken, sommige komen binnen een maand nog uit

    1 The Sentinel
    2 The Wicker Man
    3 Fearless
    4 Adrift
    5 Lady in the Water
    6 Lage Raho Munnabhai
    7 Brick
    8 See No Evil
    9 Zwartbroek
    10 Honour of the Dragon
    11 My Super Ex-Girlfriend
    12 World trade Center
    13 Snakes on a Plane
    14 Afblijven
    15 Pirates of the Caribbean: Deads Man
    16 Miami Vice
    17 You, Me and Dupree
    18 The Davinci Code
    19 Doodeind

    Heb er echt zin in.

    Ben eigenlijk 5 jaar lang niet naar de bios geweest :p
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Snakes on a plane lijken mij zoon ruk film! niet normaal, mja. Lady water is vrij goed, leuk verhaal met geweldige personages en leuke plottwists (minder mysterie als bij al zijn voorgaande films maar daar kan ik hier wel overheen kijken). Er zit ook 1 geniale scene in waar hij eigenlijk tegen elke film criticus zegt: Up yours! geweldig!
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Weinig filmkennis... LOL (ik kijk zo'n 300films per jaar)

    Denk dat jij er niks van gesnapt hebt. Maarja smaken verschillen.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gister Running scared gekeken. Tering wat is dat een vette film zeg. Van het begin tot eind zat ik geboeid. En vroeg ik me af hoe dat jochie geraakt kon zijn en door wie. Vette plotwendingen hoor. En damn die mensen met die speelkamer!! Echt te ziek.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    Ben net geweest naar Sentinel, The
    een leuke actie film
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    House Of The Dead vanmiddag gekeken. Wist dat ie slecht was, maar zo slecht, damn.
    Vanavond doc over Walt Disney gezien (geen film, maar goed). Best interessant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina