1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien en vond hem ook heel goed \o/
    Toevallig vandaag ergens de veronica gids gelezen, hierin worden ook reviews over films geschreven. En wat geven ze running scared voor cijfer 2 sterren uit 5 :emo: Vond heel het blad meteen ongeloofwaardig ;)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ah die pedo's idd ranzige gedachte ja, vooral die vrouw 8)
     
  3. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jij snapt t :)
     
  4. basovich

    basovich Guest

    vanavond johnny english:9..voor de 3e x ff kijken:).
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Hoi!

    Gister heb k de film "An Unfinished Live " gekeken met oa:robert redfort, jenifer lopez en morgan freeman_O_ ! Hoewel er niet zo heel veel gebeurd, vond ik het toch een amuserende en boeiende film. Aanrader voor jullie!

    Adios_0/
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gister weer voor de 2de x gekeken met wat maten, idd echt een supervette film! zitte echt toffe shots bij en idd die lui zijn echt te ziek, net goed dat ze ze
    NEERSCHOOT!!!
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Two For The Money, met Al PAcino en MAtthew McConaughey

    Wel aardige film, niet zooo boeiend.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Heb net The Sentinel gezien en ik vond het nogal een slappe film.Alles in de film was zo voorspelbaar en verre weg van orgineel
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo en hoe!!!
    Maar ze hadden gewoon boddy bags alles daar in het huis he!!! Echt te ziek hoor.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gisteravond Layer Cake gekeken met Daniel Craig (nieuwe James Bond speler ).
    [​IMG]

    Hele vette film van Matthew Vaughn (ook van: Snatch, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Mean Machine etc etc)

    Aanrader!
     
  11. basovich

    basovich Guest

    had hem ook gekeken paar weekjes terug, echt ranzig die pedos 8), vond hem niet echt heel goed maar wel leuke actie:).

    is dat die blonde van munich? want op de cover van jou film herken ik hem niet en hij zou james bond gaan spelen (die blonde van munich)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2006
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  13. mars15

    mars15 Guest

    Vanmiddag geweest naar The Hills Have Eyes. Toffe horror film zeg :) lekker veel bloed
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    21 Grams

    Mooie film, met veel flashbacks/flashforwards. In het begin loopt alles nog door elkaar maar aan het einde wordt het steeds duidelijker.

    1 man is excrimineel en heeft zijn leven verbeterd en is vroom geworden, maar rijdt op een dag 3 mensen aan....

    1 vrouw verliest haar man en 2 dochters in één keer door een aanrijding, wordt daarna geholpen door een andere man om wraak te nemen...

    1 man is ziek en heeft nog één maand te leven, tot er opeens een donor hart beschikbaar komt. Nadat hij dat hart heeft gaat hij opzoek naar de familie van die donor.

    :thumbs:
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    21 grams heb ik een paar maand geleden ook op dvd gekocht maar nog steeds niet gezien :eek: Moet ik deze week dan maar eens doen
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Poseidon

    Zeer matige rampen film, wel veel special effects en lawaai maar daar houdt het ook wel op :D
    Denk dat de totale tekst van alle personages wel op één a4tje past

    Film duurt ook maar 1,5uur
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik Poseidon goed vond (wel ngo vermakelijk though, grappig in onrealisme as well), maar ik vind 1.5 uur geen minpunt. Te veel films deze dagen denken dat ze episch zijn en over de 2 uur verdienen. Om eerlijk te zijn, vind ik meer als 2uur vaak ontmoedigend. Is een lange tijd dat je rekt voor een film (vooral op DVD) en kan gaan vervelen soms ook. Aan de andere kant zijn er films van 3uur die voorbij vliegen, maar te veel films zijn ijdel these days (kijk ook maar eens naar al die 2disc editions van crapfilms).
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee is verder idd ook niet erg, kan ik er tenminste 2 op 1 avond kijken 8).

    Trouwens ook weer eens trainspotting gekeken, blijft vaag :D Wel vet.

    Was wel grappig, op de ene zijde van de dvd staat de 4:3 versie en op de andere kant de 16;9.
    Ik snapte er eerst al niks van (Welke kant moet nou onder8))
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, heb ook trainspotting gekeken (eerste keer though), wist ook niet welke kant ik moest nemen. Ik heb 4:3 genomen, want toen ik op m'n Friends DVD keek, stond er 4:3. Vond Trainspotting wel aardig, maar Requiem for a dream beter.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    16: 9 is niet te doen om 't kleine tvtje welke boven staat, krijg je ook nog eens die breedbeeld balken erbij:9 zie je helemaal niks meer .


    Requiem for a dream zag ik ook bij de frs liggen voor €6 (2e voor halve prijs) ofzo, morgen maar ff halen. Kwam me ergens wel bekend voor.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina