1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    X-Men: The Last Stand (X-men 3 )

    Zeer relaxte film, vette special effects/cgi, leuk verhaal. En erg lekker geluid.

    Als vanouds dus :D
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Is een hele goede film

    Ik heb gister The Untouchables op TV gezien. Briljante film met Robert DeNiro en Sean Connery. Goed acteerwerk, goed verhaal met enigzins verassende wendingen. Cijfer: 8+
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Kill bill 1 voor het eerst echt goed gezien. Ik vond hem opzich wel ok, lache, al die odes aan andere films.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Weather Man

    Wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, maar hij viel me niet tegen!
    Ietwat vage film, beetje drama.

    Maar wel realistisch! Zet je aant denken.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    the weather man vond ik echt prachtig _O_
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Slaughtered Vomit Dolls aan het kijken.
    WTF is dit. :confused:
    Ziek, maar ook eerder saai en irritant (qua beeld/geluid).
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Vandaag Doodeind gezien, Heb hier meer geschrokken dan bij andere horrorfilms zoals The Hills have eyes. Zeker wel een enge nederlandse film ! goede keuze geweest

    vanavond naar see no evil
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    see no evil lijkt me echt vet!
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heeft iemand Zwartboek al gezien?? Lijkt me wel een goede film. Ga ik maybe morgen ff checken.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij niet..

    Gisteren trouwens Four Rooms gezien, van Tarantino. Die gozer spoort echt niet. Begin is heel maf, maar hij wordt opzich nog wel lachen ook. Maar het gaat echt totaal nergens over, zit geen verháál in echt.. Maar toch wel amusant uiteindelijk. Soms begin je echt spontaan te lachen omdat het nergens over gaat in die dialogen..
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hellraiser 8 zojuist gezien. Nog best een aardig deel.
     
  12. Towel

    Towel Guest

    See No Evil vond ik niet zo erg goed. Typisch zo'n amerikaanse "ren weg voor de engerd" film met jongeren in de hoofdrol. Nee, vind hills have eyes, descent en exorcism of emily rose toch bij de top horen van de horror van laatste jaar(en).:)
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Kom net terug van See no Evil.

    Wat een gruwelijke zieke film. Dit is positief bedoeld. Het is een horror film, maar helaas zal je haast nooit schrikken omdat je de hoofdpersoon al aanziet komen.
    Wel zijn de effecten zo erg, bijvoorbeeld met het uitsteken van ogen.
    Ik wist eigenlijk op de helft van de film dat die oma ook de stem was die je af en toe hoort
    .
    Het enige wat jammer is dat de hoofdpersoon ook begint te praten, deze hadden ze niks moeten laten zeggen.

    Maar de film is echt gruwelijk vreed
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2006
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik wil vandaag een film huren, en ik heb zin in een echt goede film ala se7en, fight club je weet wel dat soort films. Iemand tips?
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    beste nieuwe release is Running Scared. Misschien niet de spanning van bovengenoemde, maar wel vet, grof en wreed.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    en anders lucky number slevin
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Heb net Chaos gezien met Wesley Snipes, Jason Statham en Ryan Phillipe. Was op zich een redelijk vermakelijke vermakelijke film maar geen topper. Gewoon leuk om een keer "dom" naar te kijken.

    De film had een paar goede plotwendingen die je wel zag aankomen maar dat was gelukkig pas op het einde.
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal ook maar eens terug wat posten, is al te lang geleden om nog te weten wat ik allemaal heb gezien, maar hier zijn de laatste
    Equilibrium: nog coole actie, maar slecht gestolen verhaal. Christian Bale mag dan cool zijn, kijk gewoon Batman Begins of American Psycho. Of als je het verhaal wilt, kijk THX 1138. De fouten waren te storend.

    Slither: Valt wel mee. Is ongeveer wat ik verwachte, niet super, niet slecht, vermakelijk genoeg. Nathan Fillion though _O_

    Down with love: Best vermakelijk.

    American Psycho (goed, maar niet super, wil het boek lezen) en Batman Begins (_O_) nog eens.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2006
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hotel Rwanda: goede, indrukwekkende film. Zeker het kijken waard!
    Shawshank redemption: hoef ik vrij weinig over te zeggen, schaam je als je hem nog niet hebt gezien :9
    American Psycho 2: Staat zeker in mijn top 5 ooit.... slechtste films. Slechte verhaallijn, veel fouten, slecht acteerwerk, hele slechte muziek, neppe special effect, geen moorden te zien; niks goeds aan.
    Austin Powers (1) Smashing baby!
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Schaamt zich:{

    Edit: Ik kom er net achter dat ik die film wel gezien hebt, alleen de titel kwam me niet bekend voor:+
    Erg goede film ja\o/
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina