1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Inside Man is lichtelijk briljant. Waarschijnlijk de beste film die ik in 2006 in de bios heb gezien. Goed, bepaald geen alledaags, plot en fantastisch acteren van Denzel Washington.

    Gisteren naar Cars geweest en me wederom uitstekend vermaakt. Pixar blijft de koning. Prachtig hoe je de auto's als mensen gaat zien en hoeveel karakter ze onder de motorkap hebben. Uiteraad zijn de beelden sapperdeflap. 7+

    Vanavond maar eens Oldboy gaan kijken.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ga lucky number slevin kijken, beter dan inside man ;)
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Heb ik gezien. Ook een leuke film. Goede dialogen. Hangt een cool sfeertje in de film. En natuurlijk Bruce Willis. _O_

    Maar Inside Man blijft toch mijn favoriet.
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, net United 93 gezien, maar dat is toch wel een heel indrukwekkende film. Zeker de moeite waard!
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    ik heb find me guilty gezien, een soort op waargebeurd verhaal gebaseerd rechtbank-komedie verhaal over een maffia familie met Vin Diesel in de hoofdrol.

    Vond het een beetje saai verhaal, maar zaten wel leuke stukjes tussen. En Vin speelt wel aardig.. als cijfer zou ik het een 6-je geven ofzo.

    ga vanavond denk ik lucky number slevin kijken.. leek me wel leuk.

    laatst ook Mr and Mrs Smith gekeken. Boven mijn verwachting was deze echt leuk om te kijken. Mooie actie, origineel script, goed acteerwerk.. en vooral de soundtrack is heerlijk. dat is wel een 7,5
    niet fenomenaal, maar gewoon zeer onderhoudend en leuk.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2006
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Oldboy is misschien wel de vetste film uit m'n collectie. Einde is misschien een beetje over the top, maar mijn god do I love that movie.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Cars (8,0)
    Een echte Disney film, met fantastische Pixar animaties. Weer erg knap hoe ze auto's als mensen tot leven kunnen toveren. En het zou geen Disney film zijn zonder een happy ending en een moraal :)
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Net The Fast and the Furious Tokyo Drift gezien, maar dat is wel een hele vette film :D.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nou... tis wat je een hele vette film noemt. Hij was best aardig maar zeker de slechtste van de drie delen, einde is meesterlijk wel jammer dat de laatste race minder boeit als de eerste.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Cars vond ik ook best wel vet, heel erg mooi gemaakt :) Alleen een beetje te lang 'saai' stuk middenin merkte je wel aan de kinderen, ik zat er met m'n broertje... Misschien woensdag naar Over the Hedge, ik ben wel benieuwd...
     
  11. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zo ik wist niet dat deze al in de bios draaide? :confused:
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    ssssssttt ;)

    Hij gaat binnenkort in premiere in NL.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ah dus lekker naar een crappy cam kwaliteit gekeken, zonde man :confused:

    Net U-571 Nog maar eens gekeken, met lekker volume. Donders wat een lawaai tijdens de dieptebommen :D

    Vanaaf InsideMan kijken
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    mwah, kwaliteit was nog wel redelijk goed te doen, maar dit is toch maar tijdelijk. Als de dvd uitkomt staat ie meteen bij mij in de collectie ;)
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pas Van Helsing weer gezien. Een paar jaar oud, maar toch even mijn mening geven.

    Van Helsing

    Matige film. Een verhaal dat opzich wel geinig in elkaar zit, maarja...Om Wolfman, Dracula, Frankenstein en Mr. Jekyll and Mr. Hyde bij elkaar te voegen, wat vier totaal van elkaar losstaande characters zijn, moet je toch wel met iets beters aankomen. Leuke effects, maar niet realistisch genoeg om maar enigzins eng te worden in de film. Wel zijn de vampiers in Van Helsing harstikke cool, moet ik toegeven. Maar waarom is Van Helsing eigenlijk geen Nederlander. In 'Dracula' van Bram Stoker was Abraham van Helsing een Nederlandse arts en vampierjager. Dat kan ik er niet in terugzien. En waarom speelt de film zich zo vroeg af, terwijl Dracula en Frankenstein later zijn geschreven. Als je er een goedlopende film van wil maken, mag je daar best aan denken. Het is dat Kate Beckinsale (\o/) er nog in speelt, dat redt de voldoende nog.

    Cijfer: 5.5
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.742
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Die film verdient echt niet meer dan dat, zou zonde van je geld zijn.

    Wanneer komt trouwens PotC: Dead men's chest hier in de bios?
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Net Over the Hedge gezien. Geweldige film :D. Na het tegenvallende Cars is dit weer een echte topper :). Grappig, jammer dat het af en toe wat cliche is, maar heb me er zeer mee vermaakt.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ok vanmiddag dus Inside Man gekeken. Had er toch meer van verwacht. Beetje standaard film, maar niet slecht. 7+
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga miss zaterdag ofzo naar over the hedge. Lijkt me wel een leuke film:+
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Underworld gezien :cool: Geweldige film!
    Niet erg veel diepgang in mijn ogen, maar de gevechtsscenes zijn om bij te kwijlen


    en niet alleen dankzij kate beckinsale en haar mooie pakje ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina