1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Natuurlijk blijft het altijd een kwestie van smaak, maar nadat ik de film had gezien, had ik een vreemd gevoel aangezien ik het verhaal zo luguber en eng vond,in de positieve zin (dit moet maar eens echt gebeuren). Het hele idee van de hoeren en betalen van martelen was angstig. Hierdoor heb ik me ook niet gestoord aan het slechte acteren. De martelingen zijn imo niet de hoogtepunten maar een onderdeel van de film. Duidelijk voorbeeld van een film waarbij niks toedoet alleen de ranzige dingen is Jackass, want daar zit echt niks achter.

    Amerikaanse comedy's blijven natuurlijk in trosjes komen, maar kan er nu ook nie echt wat leuke opnoemen. Click was vermakelijk, maar niet meer dan dat.
     
  2. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook Click gezien, ik vond hem erg goed. Het verhaal was erg origineel en sprak mij wel aan. Niet zo heel erg veel grappige stukken maar genoeg om de film leuk te houden. Ik heb ook X-Men 3 gezien. Deze vond ik minder dan 1 en 2 maar zeker niet slecht. Leuke actie en speciale effecten en Famke in de hoofdrol :)
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    van t weekend Running Scared gezien. Wat een ontzettend goede film! _O_
     
  4. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    hihi met die puk op dat eishokey veld was relax:9
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    mijn god..ik doe het je niet na _O_ meteen in de top 5
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm vreemd ik vond hem beter dan 2 (niet dan 1 though)
    Famke in de hoofdrol maar gekk! wat voor een Famke! 8)
     
  7. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister dan eindelijk ook Xmen - The last stand gekeken. Ik vond het een goed vervolg op zijn voorgangers. (zowel 1 als 2 ook erg goed).
    Wel jammer dat mystique als de proffesor snel uit de film waren.. Maar Juggernaut en een vechtende Beast maken erg erg veel goed:thumbs:
    Toch mis ik nog een paar mutanten, maar misschien wat voor de komende xmen films(prequels?)

    Vandaag lekker relaxt wat afleveringen van Rome zitten kijken, oke is dan wel geen film, maar wel een van de beste serie's van de laatste tijd.

    Vanaaf ga ik denk ik the Da Vinci code kijken, verwacht er wel wat van, ben benieuwd
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het grootste gemis in de hele X-Men reeks, vind ik toch wel Gambit.
    M'n alltime favo karakter...

    En Juggernaut... een mutant... Breek me de bek niet los. :mad:
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Lost in Translation gezien, fantastische film en sfeer. Je moet er van houden :)
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wolverine, Magneto en nog een aantal krijgen hun eigen film ( 2008 ), daar zullen vast nog wel een aantal nieuwe "bekende" mutanten in voor komen.

    Vanaaf Cars kijken, ben benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Afgelopen zaterdagavond naar Jackass Number Two geweest in Grand Theatre in Amersfoort.

    Wat een geweldige film zeg. Heerlijke lompe en vooral domme acties.
    Aan het eind van de film met zere kaken van het lachen de zaal uitgelopen.

    Heerlijke film. :cool:
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Cars

    Begin was niet echt cool (nascar race, incl reclame slogans en veel geflits van logo's etc) Beetje té amerikaans.

    Maar de rest vd film was best vermakelijk :D

    7/10
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Fast and the Furious: Tokyo Drift (4,0)
    Erg matige film zeg, en wat een slechte hoofdrolspeler, die gozer heeft echt een stem van "ik heb het verstand van een garnaal, maar zie er leuk uit, dus daarom speel ik deze rol". Alleen toch wel leuke auto's zitten erin... :)
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond je de film niet erg druk? Ik had na het kijken van de film echt zoiets van: "hehe, eindelijk wat rust". Kan ook aan mij liggen hoor ;)
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Net Click gekeken, ik dacht eigenlijk eerst dat het gewoon een comedy à Bruce Almighty was maar Click had eigenlijk toch best veel diepgang. De switch van comedy naar het drama stuk is goed gedaan en ik had echt een gevoel van naar een drama film te kijken op dat punt. Gelukkig liep het allemaal nog goed af.

    Al met al was het alles en meer waar ik op gehoopt had. Ik geef Click een 8 :)
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vielleicht ist er ein Deutscher?
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Green street hooligans eens gekeken.

    Ik vond het opzich wel een vette film, maar er zaten ook een aantal dingen in die ik zwaar minder vond. Zoals het overbodige drama dat helemaal niet wordt toegelicht en dan op eens weer te voorschijn komt. Alsof de film niet helemaal kan kiezen.

    Waar de film wel keihard in slaagd is het vertalen van het hooligan club sfeertje naar het witte doek. De actie scene's zijn mooi gefilmd en laten erg goed de chaos van een straat gevecht zien. Al met al een beetje een dubbele film.

    7/10

    /salute
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja dat bedoelde ik een beetje met dat begin, maar het midden tot bijna het einde waren wel redelijk rustig
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de film Red Dragon gezien. Vond hem zeer vermakelijk. Maar nu is er ook een Silince of the Lambs, en Hannibal lector. Wat is eigenlijk de volgorde van de films? En zijn er ook meer?

    En kan iemand mij het einde eens verklaren van Red Dragon, op het einde zeggen ze tegen Hanibal dat er een meid is van de FBI, en dat stopt de film :9
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oud naar nieuw:

    Manhunter 1986 niet met Anthony Hopkins
    The Silence of the Lambs 1991
    Hannibal 2001
    Red Dragon 2002

    Wat de volgorde van verhalen is weet ik niet (gewoon verschillende verfilmingen dacht ik)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina