1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    - Lucky Number Slevin (GOED, mooie sfeer, verassend, al oppervlakkig)
    - The Girl Next Door ( redelijk, onderhoudende film, maar geen topper)
    - 16 Blocks ( GOED)
    - Running Scared (GOED)
    - V for Vendetta ( GOED, langdradig, maar toch mooie stukken )
    - The Man ( weet ik niet )
    - The Great Raid ( redelijke film..wel aardig om te kijken )
    - The Hard Easy ( niet gezien )
    - Scary Movie 4 ( om 1 keer te zien, maar dan niet meer. beetje irritante film
    - The Matador ( trekt me totaal niet )
    - Mission Impossible III[/B]
    - (Firewall) ( prullenbak )
    - (Capote) ( valt erg tegen..je moet capote kennen om respect voor seymour's uitstekende acteerwerk op te brengen..anders is het een nee
    - (Ladder 49) ( ken ik ook nog niet )
    - (Coach Carter) ( leuke, mooie film.. maar zeker geen topper)
    - (Mystic River) ( hou ik persoonlijk niet van, maar wel aardig )
    - (Three Kings) ( ook wel redelijke film )
    - (Tsotsi) ( indrukwekkende film, maar weet niet of dat geschikt is om met stel te kijken.. wel mooi.. dus
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Prima film. Althans, dat vond ik in de bios. Heb gisteravond de dvd bij de MM gekocht. Mooie versie. Digipack in zo'n keepcase. Hele nette uitgave van wederom Universal Pictures. Dit weekend maar eens bekijken. Benieuwd of ik 'm net zo goed vind als destijds in de bios.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Superman Returns

    Verwachte er weinig van, maar viel nog wel mee :) Niet zo heel veel actie, maar dat schijnt in te zijn bij de superhelden films vd laatste tijd.

    Wel erg slechte special fx af en toe.. (greenscreen gloed enzo..:confused:)

    7
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Lucky Number Slevin juist een fantastische film; het eerste halfuur snap je er de ballen van en stukje bij beetje wordt het duidelijk en vallen alle puzzelstukjes geniaal in elkaar...
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Zo, ben terug van Borat,
    Was wel grappig, in de zaal zaten veel sparta spelers, waaronder Haris Medunjanin en Rachid Bouaouzan.

    De film is echt leuk, heel de tijd wel gelachen, net als bij jackass.

    Alleen heb ik een groot vraagteken wat er allemaal wel en niet gespeeld is,

    Zoals die boekenpresentatie van pamela anderson, moet haast wel afgesproken werk zijn geweest.

    Verder een topfilm
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog overleefd zonder beenbreuken ofzo?}:]
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    hehe ja
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    LNS is wel goed idd, maar zwaar voorspelbaar, want als je het einde niet kon voorspellen kijk je niet veel films denk ik (omdat het al zo vaak is gedaan). Maar wel leuke dialogen enz.
    Net Crank gezien, pff vermoeiende film zeg. Over het algemeen wel leuk, beetje vaag gemonteerd maar is soms wel mooi om te zien, helaas zijn de effecten stukken en stukken minder! maar dat kon ik wel door de vingers zien. Zitten ook wel coole acties in, waarvan er 1 tog erg eruitspringt...
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja ja, die in China Town zeker? ;)
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ben heel erg benieuwd naar Babel, iemand al gezien ?
    Is van dezelfde regisseur dat verantwoordelijk is voor 21 Grams, geniale film
     
  11. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Babel is een goeie film, vond het zelf wel meesterlijk hoe die verhaallijnen met elkaar te maken hadden. Is ook orgineel om 4 talen in 1 film te doen. Enige minpuntje aan de film is dat het een nogal langdradige film is. Verder gwn goede film.

    Gister Children of Men gezien..In 1 woord: MEESTERLIJK!!_O_
    Het verhaal is gewoon zo goed uitgewerkt, het is beangstigend om te zien hoe de wereld erover 21 jaar uit zou kunnen zien. Maar Children of Men is dus echt een aanradertje
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb Clive Owen nooit goed gevonden, maar ik vond die film al interessant. Genoeg motivatie nu :b:
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    children of men lijnkt me idd een topfilm! (al vanaf de zomervakantie, dat ik de trailer in de bios zag). Die wil ik dan ook zeker zien!
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik werd meegesleept naar Borat, ik had lage verwachtingen maar het bleek een hele vermakelijke film te zijn. :thumbs: Er zaten toch een paar hilarische scènes in. Maar jij vraagt je precies hetzelfde af! Wat is echt en wat niet?

    Die met Pamela Anderson kan niet anders, enkele scènes in New York waren dan weer duidelijk echt. Die studentenbus lijkt me ook nep, de antiekwinkel ook. De rodeo lijkt me dan weer wel echt. :x

    En dan die naakt-scène, die ging zo te ver. :D
     
  15. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het einde ook voorspeld, en ik vind de dialoogen een van de zwakkere stukken. Ik vind het ene wel cool, wanneer hij met zijn buurvrouw praat (behalve dan dat ze nogal wat toevallig zo'n raar type is). Ik vond het gewoon te proberen cool zijn, zonder context, anyway.

    Dungeons and dragons: Ik hou van fantasy, maar dit was vrij slecht :p Maar toch een beetje vermakelijk, omdat... er is zo weinig fantasy :p

    Bad Santa: Ik vond het altijd zo raar om te horen dat deze goed was. Geef toe, alleen de titel al, en the premise. Maar het is inderdaad vrij nice. Had wel een paar keer medelijden met het jongetje.

    The Birdcage: viel mee. Robin Williams :)
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Borat zojuist alweer voor de 2e keer gezien ( Ja 2 keer in de bios, en nee geen illegale kopie!) Het is precies mijn humor en ik zou de film bij wijze van spreken 10 keer kunnen zien en dan zou deze mij nog niet vervelen. Echt een top film! :)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gister jackass 2 en children of men gekeken, Jackass 2 was wel lache, lui zijn echt sick :D . Children of men, toch echt 1 van de beste films van het jaar! sfeer is zoo ontiegelijk goed! alleen vond ik het einde wat minder.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    oef children of men wil ik ook nog zien :D

    8/10 @ imdb
     
  19. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verdient hij zeker! volgens mij heeft deze film ook een record met zo weinig mogelijk shots, want mijn god! Sommige shots gaan onbegrijpelijk lang door! hoe ze het flikken weet ik echt niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina