1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Scary Movie 2 is nog altijd de slechtste in mijn opinion. Scary Movie 4 was redelijk slecht, maar deel 2 was echt kut :p
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die was wel leuk.
    Ik heb bij deel 4 amper gelachen omdat het zo slecht was, ik moest eerder janken.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    1 was geweldig, 2 was echt te kut, 3 ging wel weer en 4 was weer kut. Wordt dus wachten op deel 5 :b:
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem ook gezien, zeker een aanrader. Die slakjes zijn echt briljant. :cool:
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Of als ie op een gegeven moment op die boot zit, 'Silent as a mouse' en dan laat ie die scheepstoeter afgaan. Ik lag echt dubbel.

    Gisteren Miami Vice gezien, wat een kutfilm zeg. Het verhaal was niet boeiend, ik had totaal niet de behoefte om mee te gaan denken wie wat had gedaan zal ik maar zeggen. Veel te weinig actie, te veel zoen/douche scenes en nauwelijks humor. Ik had een beetje Bad Boys-achtig verwacht (nee, ik heb nog nooit een aflevering van de serie Miami Vice gezien), met een beetje mooie beelden van Florida, zon, zee, palmboompjes, mooie auto's en vrouwen, goede dosis humor en goede actie maar dit vond ik echt niks.
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet veel te melden, maar dacht toch ff van nog eens over King Kong te zagen :D

    Heb King Kong the Extended Edition gezien en wil nog even zeggen dat mensen moeten stoppen met te klagen over de nieuwe King Kong. Ik zet het in een spoiler, omdat het wat oud gelul is eigenlijk.
    Ik ga akkoord de theatrical cut was te lang. Ze hadden de hele insect-scene en alles met jimmy misschien ook nog moeten houden voor de Extended Edition. De Extended Edition is maar 13 minuten langer nu, en het had veel beter geweest hadden ze met die scenes de theatrical een half uurtje korter gemaakt en de Extended daarmee langer gemaakt. Maar, het is nog steeds een excellente film. Ik heb misschien maar drie echte opmerkingen in totaal. 1. Hij was wat te lang, maar dat vind'k minder erg persoonlijk. Het is een film waar je wat tijd voor maakt.
    2. Hij is wat te over-the-top sentimenteel soms. Het hele Jimmy-gedoe is best cliché :p
    3. De special effects zijn bij de Bronto Stampede zo slecht als bij andere films. ^^
    Buiten dat is er echt niets mis mee. Het is een vermakelijke monsterfilm die brilliant in elkaar is gestoken met veel oog voor detail.
    De extras zijn ook cool. Het is geweldig hoe Peter Jackson de DVDs behandeld. Ik heb denk ik al over de 10 uur extras gezien van King Kong en het blijft vermakelijk. In tegenstelling tot vele DVDs is bijna alles bij Peter Jackson zijn extras vermakelijk. Bij de meeste films worden er gewoon zo veel mogelijk dingen in gestopt, bij Peter Jackson zijn de extras op zich waardig op de DVD te kopen. Heb DVD 3 nog niet bekeken en de film nog niet gezien met Commentary, maar dat komt nog wel snel.

    Voor de rest heb'k eigenlijk niets gezien. Ben Studio 60.... beginnen kijken (nieuwe serie), en dat begint wel goed. En ga nu de 3de show van Eddie Izzard insteken van m'n Izzard Live Box. 6x ongeveer 1u30 funny stuff :D

    This is a lousy post.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Blow (7,0)
    Hele aardige film over een anti-held die maar drugs blijft dealen...

    The Last Hangman (7,0)
    Aparte film, helemaal nu met de gang van zaken rondom Saddam Hoessein...

    Happy Feet (6,5)
    Zou beter zijn dan Flushed Away, maar ik vond Flushed Away toch grappiger...
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, compleet mee eens. Ik dacht dat het wel een aardige film zou zijn maar dat viel echt vies tegen. De originele Miami Vice was toch echt een stuk leuker (ok, nu is het niet meer van deze tijd maar de sfeer in die serie was top, ook de muziek).

    Vandaag de klassieker Blade Runner gekeken met onze eigen Rutger Hauer. Wel aardig maar het verhaal vond ik niet zo spannend. Wel mooi gemaakt voor die tijd (1982).
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Borat gisteren gezien xD wel meer dan 10x gestikt van ut lache denk net even wat drinken en kwam er weer iets grappigs voor. Zeker een aanrader :).
     
  10. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Flushed Away gezien....wat een slappe film zeg. Ook al heb ik het gezien om 4 uur snachts, het blijft flauw en de grappen lijken gerecycled (in ieder geval heel erg voorspelbaar...zelfs diep in de nacht)
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    The Illusionist (9,0)

    Was een super goede film over een Illusionist:cool:
     
  12. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ooee die wil ik graag zien.
     
  13. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem echt geweldig!
     
  14. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Zometeen The Departed kijken....Heb Internal Affairs al jaren thuis liggen, maar die heb ik (volgens mij) nog nooit gezien
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Het is niet de bedoeling dat we hier op het forum over illegale meuk gaan posten. Links aanbieden waar je illegale zaken kunt verkrijgen is dus al helemaal niet toegestaan. De volgende keer dat je een link aanbied of over illegale zaken praat kun je een OW verwachten -/- Kameo
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok weet ik dat ook weer bedankt:+
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heb gister mindhunters gezien, erg gave film :)
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd veel films gekeken:

    Borat;
    Cry baby;
    Ella enchanted;
    Pietje Bell 1 en 2;
    Flushed away;
    Lady in the water;
    Eternal sunshine of the spotless mind;

    Cry baby:
    Vage Depp film uit 1990, probeert grappig te zijn maar lukt niet helemaal.
    6.0

    Ella enchanted:
    Fantasy goedkoop sprookjes ding romantische komedie ofzo.
    5.0

    Pietje Bell:
    Af en toe wel gelachen en degelijke kwaliteit voor NL makelij.
    6.5

    Flushed away:
    Tegen mijn verwachting in heb ik toch zeker 5 keer hardop gelachen. Redelijk mooi gemaakt, en grappige slapstick humor + geinige personages =
    7.0

    Lady in the water:
    Verwachte hier veel van door M Night, en was niet teleurgesteld zoals velen dat wel waren. Vond het een erg mooie film met interessante personages die echt gaan leven. Behandelt ook nog een mini stukje filosofie en heeft ook nog wat spanning. Enige mindere vond ik de langdradigheid af en toe.
    8.5

    Eternal sunshine of the spotless mind:
    Jezus wat een film. Ik heb echt ademloos zitten kijken. Interessante characters met zeer interessante dialogen. Als je me vraagt waar hij over gaat zou ik zeggen: liefde, mensen en het leven :p.
    9.3
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Mission Impossible III: Misschien is het omdat ik al lang geen films meer heb gezien of omdat ik hollywood begin te onderschatten, maar MI3 was goed genoeg :p Het is niet de intelligentste film, maar ik zie de problemen niet ^^ Verhaal was ok tot goed (niet alles was even perfect), dialoog beter als de meeste popcorn films en de actie was cool. Ik ben geen actiefan en heb wel van de actie genoten. Vermakelijke film in zijn genre.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks tegen Cry baby!
    tamelijk oude film maar die film vond ik fantastisch toen ik 9 was of zo dus heeft echt historie bij mij :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina