[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    :lol:
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt geen fan van 50 Cent hoor.. Ik ben gewoon geen filmkenner, ik kijk een film niet om te checken of het wel goed geacteerd is, ik kijk voor het vermaak, en als een film dat doet, vind ik het een goede film..

    En Tim, ben je nou echt zo sneu dat je iemands mening uitlacht? Respecteer een ander eens kneus..
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  3. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem ook wel leuk en ben helemaal geen fan van 50 cent
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ach iemand uitlachen is een groot woord. Je moet toch ook wel eens lachen als iemand in jouw ogen iets grappigs/onzinnings zegt ;)

    Maar no hard feelings, wilde je niet kwetsen :+
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben nog wel een beetje verdrietig.. :'-(


    8)
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net Snakes on a plane gezien, echt niet vreselijk slecht of, erg goed in zijn soort (rampenfilms). een ervaring die je lang niet te serieus moet nemen, leuke oneliners van Samuel. Soms toch net iets te over de top, maar ik heb me wel vermaakt.
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    The Machinist: Goed. Heeft wel een interessant verhaal en is scary op zijn manier. Erg goede sfeer eigenlijk. Diepe film, maar ik prefereer wel Fight Club (weet neit waarom ik ze vergelijk :p weinig verband tussen ^^)

    Get Shorty: Meh, average vermakelijk, vooral door Travolta. Best uitgebreid verhaal voor hollywood though.

    Dogville: erg lang, erg raar, erg goed. Ik vond hem wat te lang, persoonlijk, maar zou niet weten hoe hem in te korten.
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar het wordt geromantiseerd natuurlijk. Ze hebben dat ongeluk van hem niet nauwkeurig geanalyseerd en nagedaan lijkt me..

    Dan hoor ik duidelijk tot de eerste categorie :)
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Slither
    Heerlijke 'gore' horror film.

    Ghost in the Shell: Standalone complex solid state society
    Een film die zich afspeelt in het standalone complex verhaal lijn (laughing man, individual eleven). Tja, GitS he... Moet je een paar keer zien om het te snappen. (ik dan)

    Snakes on a plane
    Bak popcorn er bij en je vermaakt je wel :)
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Snakes on a plane :lol:, heb hem niet eens afgekeken, alleen tot dat ene stukje waar ze met zn allen naar de eerste verdieping moeten
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een bagger film is dat zeg, was er in de bios naar toe geweest ( gewoon een zaal binnen lopen na dat je eigenlijke films af is gelopen) en wat was hij dramatisch, het is echt 0 procent eng, en de zogenaamde humor is ook van z'n laag niveau dat ik bijna in tranen uit barste. en sommige stukken zijn misschien wel smerig maar zien er dan weer te nep uit.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    best vermakelijke film hoor :p
    geen topper te noemen, maar idd hoe shcaap het zegt, pak een bak popcorn en vermaak je, zet hem wel even weg bij de"zuig het gif er uit" *wrom is er geen misselijke smiley 8) * scene!
     
  13. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Slither best vet, maar ik vind die Nathan Fillion ook zo'n dope guy...Captain Reynolds :D
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Exactly :9
    Slither moest ook niet eng zijn, het is een komedie in een horrorsetting. Humor verschild van mens tot mens. Ik vond hem ook niet super, maar ver van slecht. Nathan _O_
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    The Pursuit of Happyness

    _O_ Mooie drama film met Chris Gardner (Will Smith) die op zoek gaat naar een gelukkig leven. Hij en zijn vrouw (die bij hem weggaat) en zijn kind proberen hun schuld de baas te worden. Op een dag besluit hij dat het mooi geweest is en gaat op zoek naar een nieuwe baan, ookal heeft hij nooit een studie gedaan.

    7.4/10 @ IMDB

    [​IMG]

    Vanaaf crank kijken :)
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb een paar dagen geleden into the blue gezien, en hij was best vermakelijk. aardig verhaal, aantal leuke wendingen in het verhaal.
    Leuk om een keertje te kijken, maar niet vaker dan dat.
     
  17. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat ze met opzet happiness verkeerd schrijven
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt het in de film voor, en schrijft dat kleintje het zo.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister naar SAW III geweest. Vond hem wat tegenvallen, hij was minder dan II en I.
    Als je I en II niet gezien hebt, zul je raar opkijken bij stukjes, omdat er paar stukken uit I en II in voorkomen, als flashbacks weliswaar. Die herken je dan niet.
    Eigelijk meer een verplicht nummertje als je I en II wel gezien hebt.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister ook Saw III gezien. ik vond 'm erg goed, en vooral lekker ranzig.
    Het plot was ietswat voorspelbaar, maar daar kijk je natuurlijk geen horrorfilm voor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina