1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Déjavu gezien met Denzel washington en hij was verassend leuk. Begin was een beetje inkomen/ saai, maar naarmate de film bezig is wordt ie toch erg spannend. Denzel maakt de laatste tijd toch wat aardig beste films dacht ik zo met Inside men en nu deze weer. :)
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Man on Fire al eens gezien? Die moet je eens checken van hem. _O_
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ook van Ridley (of Tony, weet nu ff niet) Scott. Een van de beste films van Denzel, geweledig idd _O_
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Denzel is sowieso een geweldige acteur, elke film doet hij met ontzettend veel klasse. John Q, Training Day, Man On Fire, Dejavu, etc etc
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Courage under Fire:). Niet erg bekende film..

    Gaat over een oorlogsheldin (Meg Ryan) die overleden is in Irak (Golfoorlog1), ze zal binnekort de eerste vrouw zijn die de Medal of Honor krijgt, dat is de hoogste onderscheiding in Amerika. Denzel Washington is een Generaal (volgens mij) die moet onderzoeken waarom Meg dood is gegaan en of ze de medaille verdient. Goede film met weer een goede rol van Denzel!
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Saw III

    Dit wordt weer een slapeloze nacht ben ik bang, wat een gruwelijkheden in de nieuwe Saw film. Het eind laat doorschemeren dat er nog een deel 4 aan zit te komen, en ik kan eigenlijk nu al niet wachten.

    Ik had wat negatieve geluiden gehoord wat betreft het verhaal, maar de dubbelspellen en de geheimen aan het eind verrasten mij best wel. En er was natuurlijk veel bloed :)

    Al met al een waardige opvolger van de eerste 2 delen

    Cijfer: 8+

    Gelukkig dat Saw een reeks is waar de delen elkaar snel opvolgen: Deel 1 is in 2004 verschenen, en nu, begin 2007 zitten we al bij deel 3. Ik hoop dan ook op deel 4 tegen het eind van dit jaar.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verheug je maar niet teveel op Saw4 want dat word ben ik bang helemaal niks, het is niet van dezelfde schrijver en niet van de zelfde regiseur dus...
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En Jigsaw zelf is dood, dus nog 1 'mooie' dood, en de rest zal ruk zijn.
    Want zoals hij zelf zei, was er nog 1 'test' voor Jeff.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb vanavond step up gezien, en hij viel me in alles mee. Had eigenlijk helemaal geen zin om deze film te kijken, maar vond hem toch best leuk om te kijken.
    Cijfer: 7
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel jammer, maar wie weet wordt het toch een goede film. Anders hoeft natuurlijk niet slecht te zijn ;)
    Ja, en ik hoop dat die heel uitgebreid is en dat dat gewoon de hele 4e film is. In deze eerste 3 films draait het eigenlijk ook maar om 1 test per film die het grote geheel vormt.

    Ik ben benieuwd in ieder geval, en zal hem zowiezo wel gaan kijken
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    |Hij was idd lekker ranzig 8)
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog steeds Hostel eens gaan kijken en The Devil's Rejects, omdat die me gruwelijk lijken. Ik hou niet zó van horrorfilms maar deze moet ik gewoon zien denk ik... Heeft iemand ze al gezien?
     
  13. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zou the devil rejects kijken is een goede film en ik raad je dan aan om eerst house of 1000 corpses te gaan kijken.
    Hostel vond ik behoorlijk tegenvallen.
    Als je echt brute shit wil kijken raad ik de Texas Chainsaw Massacre Beginning (Unrated) aan.
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Hostel ook gezien, en ik hou ook niet zo van horror.. En ik vond het ook niks. Heel weinig verhaal, de film bestaat alleen maar om wat gruwelijke dingen en 1 idee te laten zien.
     
  15. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb recent nog Harsh Times gezien met Christian Bale en godverdomme wat is dat een goede film ik heb geen zin om heel het plot uit te gaan leggen dus check voor meer info ff imdb.com
    Het is van de makers van Training Day
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die al te huur?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nee, promo dvd zwerft wel rond
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    TCM(original, TCM(200:cool: en TCM: the Beginning.. zijn aanraders. Heb de eerste 2 wel gezien alleen the beginning nog niet kon hem nergens zien, maar Jerry Bruckheimer is de producer dus moet wel goed zijn:)
     
  19. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hostel vond ik een enorme tegenvaller. Tot de pauze was het voornamelijk een saai verhaaltje, maar er hangt wel een soort naar sfeertje omdat je weet wat gaat komen. Ook veel suggestie en dergelijken, maar als het dan uiteindelijk komt stelt het helemaal niet zoveel voor. Tweede helft vond ik wel vermakelijk, maar echt top was het niet. De sfeer is wel continu naar, met nare kleuren en apart camerawerk en geluid, waar ik toen in de bios niet heel goed tegen kon. Werd niet heel misselijk, maar voelde me wel naar. Saw 3 was op dat gebied veel smeriger, maar daar deed het me niet zoveel. Die draaide wat meer op de smerige momenten, terwijl hostel wat meer opbouwt en sfeer maakt. Maar echt goed doet hostel dat nou ook weer niet.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister Snakes on a Plane gezien.

    :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina