1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    toch knap, een dubbelpost maken met één verschil onder ge-edit te hebben.. alhoewel als je snel bent je je post nog kunt editen zonder dat het er komt te staan. mja haal er dan een weg ofzo..

ik overigens the New World gekeken gisteren.
    was wel een aardig verhaal, mooi gefilmt en best intressant.
    alleen op sommige momenten een beetje saai, ik had liever meer van de clash tussen culturen gezien. maargoed in algemeen leuk om te kijken.

cijfer: 7/7,5

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  2. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    2 verschillen ;)

3. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Shawshank Redemption: Net gekeken. Decent film. Vind hem wel heel goed, maar Nr.2 (op IMDB) ga ik niet mee akkoord. Soms wat voorspelbaar, maar dat kan gewoon toeval in mijn gedachten zijn.
    - He's not gonna let you testify, he's gonna have you shot.... BANG... see!
    - Oh, he's not gonna have hanged himself, he's gonna be gone....see!
    - So, he's out, but no sign of how...oh, wait, check behind the poster! check behind the poster!... see!

Waking Life Interessante film. Het rotoscopen word nogal hooggeprezen, maar ik vind het toch een keer of twee gewoon irritant. De rest is heel mooi, dus ik ga niet te veel klagen. Maar het probleem is, er zijn veel personages in deze film die een interessante mening hebben, maar misschien toch de helft van hun, snapte ik gewoon totaal niet waarover ze het hadden. Het zou leuk zijn moesten meerdere mensen hem hebben gezien en misschien een topic starten erover ^^

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Into the blue Goeie zomer film. Matige film, maar wel leuk om es een keer te zien, vooral met dit weer. Alleen krijg je het nog warmer bij de aanblik van Jessica Alba:) ;) Ze krijgt een 9,5 en de film een 6,9:b:

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als ik de trailer zo bekijk lijkt mij er niet veel aan. Wel jammer want deel 1 was een van de betere film's in de afgelopen jaren

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Pirates o.t. C.: Dead Man's Chest gezien, en vond hem eigenlijk nogal tegenvallen. Niet echt verrassend en spannend meer, alles wat het 1ste deel had miste dit deel. Jammer, want hij had heel leuk kunnen worden. De film duurde 2.5 en daarin lukte het de makers niet eens het verhaal af te ronden...
    Toch was hij wel leuk om naar te kijken. Ik geef 'm een 7.5.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet wel dat PotC bedoeld is als trilogy, right?
    Dus het verhaal 'afronden' zal pas aan het eind van deel 3 gebeuren. :)

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat snap ik, maar ik vond het gewoon jammer dat ze 2.5 uur nodig hadden om een half verhaal te vertellen dat eigenlijk in een paar zinnen samen te vatten is...

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga er vanavond heen, heb er zin in :D

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hij had nog langer kunnen duren hoor, al hadden ze alles laten zien. Bijvoorbeeld hoe Jack het opperhoofd van dat kampje met 'Rimboemannetjes' werd.

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Edison Force:

flinterdun actieverhaaltje met veel grote namen, maar de characters zijn niet intressant doordat je je met niemand echt kan identificeren. Ze hebben wel een rol, maar hoe waarom of wat blijft onduidelijk; gaat dus puur om de actie.. en die is opzich wel te slikken, ware het niet dat het verhaal zo ontzettend op cliche's berust. Zielig rolletje voor Justin Timerlake waarvan ik wel meer had verwacht dan. Wel erg goede LL Cool J weer _O_

cijfer: 6 (je)

13. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    POTC2 is een toffe film, of hij het red bij 1 ben ik niet helemaal over uit.

Ik vond het jammer dat er minder briljante quotes waren als in deel 1, toch wel een afwezig puntje. Zijn uitdrukking is wel weer goudwaard, hoe hij rent alles _O_. Ik vond davy Jones niet super uitgewerkt, hij had niet dat touchje wat hem echt apart maakte. Hij had het pijpje maar verder geen tof accent ofzo. Hoe het ook wezen mag: Ik heb met tranen in de ogen gezeten van het lachen . Het is een super film die gezien moet worden

hij krijgt een 8 van mij

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben net terug en ik vond Dead Men's Chest behoorlijk tegenvallen. Johnny Depp was welliswaar geweldig en ik heb hier ook vaak om gelachen maar het verhaal vond ik, mede om dat het open ended is, behoorlijk zwak. Ook had ik zelf wel wat meer echte actie/vecht scenes willen zien.

Hopen dat deel 3 wat beter wordt qua verhaal

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben er binnenkort ook van plan heen te gaan met een maat, maar is het verhaal vergeleken met deel 1 echt zoveel zwakker en is er zoveel minder actie dan in deel 1?

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Film heet Edison

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Edison Force is ook juist.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het verhaal is flinterdun en kan in een paar regels worden samengevat en qua actie was het imo allemaal wat minder spectaculair.

Maar Johnny Depp maakt heel veel goed in deze film imo, als je deel 1 goed vond zou ik er gewoon heen gaan want het is niet zo dat deze film bagger is voor mij was het net niet wat ik er van verwacht had

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    tjah het is een geweldige film :) maar moet me toch aansluiten bij Tim. Johnny Depp _O_, gewoon gaan kijken :).

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    met ondertitel force ja.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina