1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze nog goed gevonden, de rest is idd dom gelul, maar ja. Idd, back on topic... sorry, heb nog niets.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Maar de punt van zijn verhaal is dat het een kut film is en daar kan ik hem niet echt ongelijk in geven :)

    Als je de paar leuke actiescene's weg denkt blijft er eigenlijk niets over, zo weinig verhaal in een film heb ik volgens mij nog nooit gezien
     
  3. basovich

    basovich Guest

    speelt hij nou alleen in die film?
    soort nutty professor ofzo?
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Blood Diamond moet volgens mij nog in de bios komen, heb 'm op een andere manier gezien... :)

    Leo vond ik trouwens goed in de film, maar Djimon Hounsou nog beter. Hij speelt Juba in Gladiator, die donkere man waar Maximus veel mee vecht en ook een paar keer wat zegt. Goeie acteur met een hele mooie, rustige uitstraling en expressie, naar mijn mening...
     
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, maar Mel Gibson heeft veel zelf gedaan. Veel eigen geld in gestoken, zelf geschreven, zelf geregisseerd. En Mel Gibson is een beetje 8), voor de rest is er niets aan.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    ikzelf vond Apocalypto wel een heel leuk en vermakelijk stuk film..

    ok het verhaal is best wel crappy maar gewoon de hele sfeer enzo maakt dat ik het best een bijzondere film vind, is een keer niet 1 uit een dozijn :)
     
  7. Lyon15

    Lyon15 Finished the Fight!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    you see you see!!! :thumbs: Mellie FTW
     
  8. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Little Miss Sunshine, rare maar hele goede film zonder echt een bijzonder verhaal ..desalniettemin vond ik het erg vermakelijk! 8,5/10

    The Prestige, een dope film met veel plot twists al is het soms een beetje overdone 8,5/10
     
  9. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn prestatie was juist zo goed omdat die Leo naast zich had. Het zijn allebei prima acteurs en met Blood Diamond hebben ze een meesterwerkje afgeleverd. :)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ze zullen het allebei wel goed gedaan hebben want ze zijn ook allebei voor een Oscar genomineert ;)

    Zal Blood Diamond een dezer dagen ook eens gaan kijken :)
     
  11. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond naar Blood Diamon

    Gister heb ik Nacho Libre gezien, erg vermakelijk en erg grappig, daarna heb ik nog snel even The Departed gezien wat ook gewoon een hele goede film is. Vooral Jack Nickelson is in The Departed erg goed.. En ik wist trouwens niet dat Leo DiCaprio zo goed kon acteren :p
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hij kan het wel, maar doet het alleen nooit. :+
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    4 goede rollen heeft hij gehad... Blood Diamond, Aviator, Titanic en die ene film waarin hij zo'n geestelijk gehandicapte speelt die een moeder van rond de 200kg heeft (weet de titel niet maar is wel mooie film..).
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Catch me if you can en The Beach vond ik ook wel aardige film's :)

    edit//Gangs of New York was ook wel leuk
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  15. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    La vita รจ bella (9,5)
    Geniale Italiaanse film over "a Jewish man has a wonderful romance with the help of his humour, but must use that same quality to protect his son in a Nazi death camp."
     
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook in The Departed was hij heel goed. :)
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind het trouwens wel vet dat we het ook over oudere films hebben, maar past een andere topcititel daar niet beter bij? Of mag je het alleen over recente films hebben?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Recente films kun je van 2 kanten bekijken. Recent als in "nu in de bios" of recent als in "heb ik net gezien" ;) Volgens mij was er wel ooit een thread over de wat oudere films

    btw Borat is voor een Oscar genomineerd :lol:
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja echt lelijk, ik keek net door het lijstje op IMDB. Jammer dat PotC niet zoveel nominaties heeft.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net Hard Candy gezien, erg mooi geregiseerd en begint erg verbluffend maar zwakt helaas behoorlijk af, vooral in geloofwaardigheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina