1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Vond het einde juist vetter. Ik wist echt niet wat dat meisje van plan was, hoewel ik haar keuze daarna wel goed vind.
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Idd super mooie film

    //edit pagina terug, la vita e bella dus
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb eergister ff lekker filmpje gekeken:

    The pursuit of happyness,
    Vond het echt een hele goede film, acteer werk was echt helemaal geweldig van will smith en dat kleine jochie dat erin speelt. je leeft echt helemaal mee, en ziet gewoon hoeveel geluk je eigenlijk zelf hebt, als je kijkt naar hoe zwaar sommige mensen het daar hebben. zeker een aanrader.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kleine jochie...is Will Smith zijn zoon;) De film is gebasseerd op een waargebeurd verhaal van een man die nu miljardair is!
     
  5. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en die vent zie je in de laatste scene voorbij lopen :)
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen maandag Honour of the Dragon gezien met Tony Jaa. Wat is hij toch een geweldige martial artist. :thumbs: Vond de vechtscènes hier nog indrukwekkender dan in Ong Bak.
     
  7. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    de originele titel is Tom Yum Goong.....
    deze film heb ik al een hele tijd inmiddels al 2x gezien ofzo vette martial arts alleen ik vond Ong Bak een beter verhaal hebben
     
  8. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Little Miss Sunshine: Hele goede film. Emotioneel, realistisch, grappig,...
    Had het eigenlijk niet verwacht. Alhoewel vele mensen het wel zeiden op internet, beloofde de trailer niet zo veel. Het is wel een aparte film, en misschien een beetje love or hate it, maar als je van iets serieuzer/realistischer houd, moet je hem zeker eens bekijken. Maar als American Pie je lievelingsfilm is, laat je deze misschien beter terzijde (Grapje? :9)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    gisteren weer Gladiator gezien. Was al een tijd geleden dat ik die voor het laatst gezien heb, maar ik blijf het echt een geweldige film vinden. Geweldige muziek (alhoewel Hans Zimmer hieruit volgens mij wel wat heeft zitten kopieren voor Pirates Of The Carribean), geweldig acteerwerk en erg mooie sets. Kan nog wel een tijdje doorgaan, maar zal het wel ff samenvatten: Superfilm! (Alsof jullie dat nog niet wisten :+)
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Red vs Blue Seizoen 1-3 :)

    Geweldige films. Het begon als kleine webisodes maar ze hebben het achter elkaar geplakt tot 1 film voor de dvd :)

    geweldig!

     
  11. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik heb hem vorige zomervakantie of ergens rond die tijd ook een keer gedownload onder de naam Tom Yum Goong (Engelse titel was wss nog niet eens bekend toen). Toen ik hem op DVD zag afgelopen maandag dus maar meteen gekocht en nog eens gekeken. :) Vind idd het verhaal van Ong Bak ook beter.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    What's eating gilbert grape ;) Geniale film ja!
    Ik heb hem op dvd, is een multidisc samen met nog een film van Brad Pitt (nog niet gezien en ik weet de titel ook niet) maar ik heb die film voor 2,90 euro gekocht.:+

    Maar als je zo naar die lijst van Di Caprio kijkt... Ongelooflijk man en dan heb je ook nog de film the beach die ik ook echt briljant vind. Hij is echt heel druk geweest de afgelopen jaren geloof ik. En kijk wat voor films erdoor kwamen ze hebben volgens mij bijna allemaal een prijs ontvangen.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren Happy Feet en A Persuit of Happyness gezien

    Beide erg goede films! Vond het "dramatische" in Happy Feet de sfeer een beetje onderuit trappen, maar verder een goede film, en de 2e greep me erg aan, ben sowieso wel een fan van Will Smith in drama rollen (al heeft ie die niet heel veel)
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil happyness nog steeds zien. Kent iemand hier deze film?
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Wat is het nou Happyness of Happiness, Will Smith heeft het mij nog niet duidelijk kunnen maken lol
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Officieel dacht ik met een I maar misschien heeft de Y een link in de film of zo.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    blood diamond: Ook een goede film. goede rol van di caprio, speelt het dialect echt geweldig. verder zit er ook genoeg diepgang, actie en emotie in.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gisteren ben ik naar Rocky Balboa geweest. Leuk verhaal, maar niet echt goed uitgewerkt.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    1 post boven je :+
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteravond A Persuit of Happyness gekeken. Het is trouwens echt met een y (dus verkeerd gespeld), waarom wordt al snel in de film duidelijk...

    Ik vind het een mooie film met erg goed acteerwerk van Will Smith en zijn zoontje, zeker de moeite om een keertje te zien!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina