1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    idd vond er ook niks aan, ging toen naar die film met hoge verwachtingen, veel mensen waren er lovend over maar ik vond hem zwaar tegenvallen.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vond 'm erg leuk. :)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou net zeggen, ik vind Miami Vice toch ook een hele toffe film.
    Heb vandaag Lucky Number Slevin (de special edition) voor maar een tientje gehaald. Ga hem er zo eens even ingooien, ben benieuwd aangezien ik veel positieve dingen over de film heb gehoord.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Miami Vice echt bizar slecht, saai, en langdradig! Kan me meestal wel vermaken met een film, maar ik vond Miami Vice echt te erg! Is ook de enige film, volgens mij ooit, die ik voortijdig heb afgezet 8)
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Net Pan's Labyrinth gezien en DAMN, wat een extreem goede film... ik zag er eerst een beetje tegen op vanwege al die spanjaarden maar het kon uiteindelijk niks schaden.

    Dit is echt zon film die je op zo veel manieren kan beleven dat ie het waard is om nog wel is een keer te kijken :D
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen, kijk ik vond het verhaal matig, teveel shots van boten die rondvaarde, geen 1 greintje miami vice stijl, collin farrel vond ik in die film ook erg slecht, Jamy fox speelde wel goed. mja, smaken verschillen ;)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Pulse
    15 februari komt hij uit hier in de bios! Ik denk dat dit nu al 1 van de meest scary films van 2007 gaat worden. De film is gebasseerd op de Japanse voorganger, maar doet nu eindelijk het eens op de goede manier. Want de meeste films die uit Hollywood komen halen het niet bij hun Japanse voorgangers. Maar deze komt erg goed in de buurt, want er zitten echt geweldig vette scenes in. Zeker de moeite waard om te gaan zien. Dus na al die in mijn ogen slechte films als The Ring, The Grudge en Dark Water is er eindelijk eens een Amerikaanse remake die wil de moeite waard is. (das persoonlijk uiteraard)

    [​IMG]
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zou mogen kiezen tussen al die Japanse horrorfilms zou ik One Missed Call weleens in een remake willen zien :) Dat vind ik echt een vette film.
     
  10. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Man of the Year (5,0)
    Damn, wat een slechte film. Robby Williams moest zo veel mogelijk in beeld zijn en zo veel mogelijk grappen maken, 't verhaal er omheen doet er niet toe, en da's te merken. Dat een cabaretier een verkiezing wint, okay, kleine kans, maar zou kunnen gebeuren. Maar dat een wildvreemde daarna zo maar naar 'm kan toelopen om wat te vragen, nee, da's echt volstrekt onmogelijk!
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb genoten van Smokin' Aces :b:
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja die site ken ik idd erg vet gemaakt, maar toch de film valt best mee van wat er op IMDB word gezegt. Maargoed het is allemaal natuurlijk een persoonlijke menig. Christina Milian speelt erin maar echt veel last heb je niet van d'r aangezien ze geen grote rol erin heeft, en het is altijd beter dan dat er Missy Elliot in speelt. :+
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Heb die ook van de week gezien, goede film ja! Lijkt beetje als sprookje voor meer volwassenen. Naja, top film!:) :)
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Deja vu: 7. Films met tijdrijzen kloppen nooit.. Ook deze niet. Denzel Washington speelt de rol wel tof. Verder gemiddeld goeie film imo.

    Blood Diamond: 8. Goeie film vind ik. Actie en drama wisselen elkaar goed af en Leo speelt goed vind ik :) Ook die donkere gast speelt erg goed (hij speelde toch ook in Gladiator? "We will meet again...., but not yet..").
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kloppen nooit omdat je niet kan tijdreizen zeker 8) Want binnen de theorie van de film zat het goed in elkaar!
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwah vind ik dus niet ;)
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    AAAh die site was echt tering freaky! :D
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Haha inderdaad, echt een wrede site
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    The Shawshank Redemption

    Wat een film!!! _O_ echt geweldig, de humor, drama, en het einde _O_ echt in lange tijd niet z'n goede film gezien. morgan freeman zet ook weer een geweldige rol neer. had tot kort geleden nog nooit wat van deze film gehoord, maar na dat ik zag dat hij op imdb een 9.2 heeft besloot ik hem toch eens te kijken. echt een aanrader ookal is hij niet recent.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina