1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    The Last King Of Scotland (7,5)
    Sterke film met goed acteerwerk, maar toch iets minder dan verwacht. Of m'n verwachting was te hoog... :)
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen dat lekkere wijf; Have you seen my car?
    I've seen the backseat *knipoog*
    No, I mean like the whole car.

    :lol: Toen kwam ik echt niet meer bij..

    Maar bedankt voor de info, wel geinig om een keer te huren met vrienden dus.
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Goodfellas is inderdaad een topper. Tommy DeVito vond ik dan ook weer meesterlijk acteren.
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gister weer een keer snatch gezien, blijft toch ook echt een geweldige films, vooral al de accenten die erin zitten.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb Clerks 1 gezien, maar das niks voor mij. Ik denk niet dat die film met vrienden kijken (wat waarschijnlijk met drank gepaard gaat), niet echt geschikt is.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    KICK!!!!

    Laatst 'See no evil' gezien.. Beetje matig verhaal maar was wel grappig hoe hij al zijn ogen eruit rukt.
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick. Zojuist The Good Shepherd gezien. Man wat een film, heel erg lang en traag maar toch. Ik vond het echt een goede film en echt hulde voor het acteerwerk van Mat Damon die gast is echt goed. Je moet wel het één en ander afweten van de geschiedenis in de Koudeoorlog mits je deze film gaat kijken, anders is het enigszins verwarrend. :)
     
  8. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Pan's Labyrinth gezien. Een spaans film uit 2006. Ik keek hem met drie vrienden/vriendinnen en ik was de enige die dit echt een goede film vond. Ondanks mijn enthousiasme heb ik ze nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen. De film is een mix van verschillende genres: horror/ fantasie en oorlog. Het speelt zich af in de spaanse burgeroorlog en tegelijkertijd is er een meisje dat uitverkoren is door een onderrijk uit de natuur om daar prinses te worden, (of eigenlijk ze heeft de ziel van de prinses die lang geleden de mensenwereld bezocht en in het meisje wil terugkeren) maar om dat te worden moet ze eerst een aantal opdrachten uitvoeren. Vooral de visuele stijl vond ik erg indrukwekkend.
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Staat op mijn verlanglijstje.

    Meest recente film voor mij is Blood Diamond. Prima acteerwerk. Verhaal is cliche. Mooie natuurbeelden. Een aanrader.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    "Watch out for ze Germans, Tommy"

    Toen kon je me echt opvegen:D
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Een lijstje van een aankomende olympiade, het moet een mooie mix worden tussen nieuw/klassiek en humor/actie. Iemand nog tips of aanmerkingen?

    - Jackass Number Two
    - Gladiator
    - Clock Work Orange
    - A Beautiful Mind
    - The DaVinci Code
    - Donnie Darko
    - Monty Python and the Holy Grail
    - Click
    - Stay
    - Children of Men
    - Scarface
    - A Fish Called Wanda
    - Trainspotting
    - Lock, Stock and To Smoking Barrels
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi Fight Club er tussen, in plaats van de Davinci Code, want die is echt langdradig.. Fight Club is een hele goede film voor zo'n olympiade..
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik wilde net ook zeggen dat je DaVinci Code er uit moet gooien. Fight Club is idd een goede vervanging of anders misschien Se7en/The Usual Suspects etc
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip, ik ben zelf de enige geloof ik van het groepje die de Da Vinci Code al heeft gezien en ik vond hem ook niet super. Fight Club en The Usual Suspects hebben we al een keer in een olympiade gehad, Seven hebben we denk ik allemaal wel gezien maar die zou wel kunnen.. Bedankt iig.
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Running Scared is ook een leuke vervanging!
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Donnie Brasco, ik ben zó weg van die film.
    _0_
    Een film á la godfather. Gaat over een FBI agent die zich in het mafiacircuit vermengt. Waar gebeurd verhaal btw.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    snatch, v for vendetta, resevoir dogs, shawshank redempiton allemaal hele goede films die je er nog bij kunt zetten.
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Een tip van mijn kant. Allemaal wat euro's lappen, seizoen 1 van The Sopranos kopen en kijken die hap. De beste `olympiade` die je, je kan wensen.
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ideeën hebben we ook met Prison Break en 24 gehad.. Komt er misschien nog wel eens van :)
    Thanks voor de tips, ze zijn zó goed dat ik ze allemaal inderdaad gezien heb ;) Stonden eerst ook op de lijst, maar dit is wat er is overgebleven na wat schrappen.
    Klinkt goed, nog niet gezien. Thanks!
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ok. Donnie Brasco is zeker een aanrader. A Bronx Tale al gezien? In de geest van Donnie Brasco, maar iets lichter verteerbaar. Hotel Rwanda. Aanrader. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina