1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol ja, doen ze altijd een of ander bekende blondje in de hoofdrol met een paar miljoen in het contract. Wat zuigt hollywood toch fucking hard zeg

    Nee goh, mensen moeten de open wat wijder open doen en zien wat een gehypete film is en wat niet. De commercie van tegenwoordig is echt scheel, miljoenen aan promotie en hoppa je hebt weer miljoenen in de kas รก la Scary Movie. Maar goed, ik ga morgen naar The Prestige. Dat wordt dan mijn tweede tovenaarsfilm in korte tijd, van de week The Illusionaist nog gezien, kan wel een zeventje van af.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2007
  2. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    The Prestige vond ik wel dope alleen het einde was een beetje overdone
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    The Descent ofzo ff gecheckt, was wel een chille film ja niet dat ik bang onder mijn dekens zat maar toch wel eng.
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Op waargebeurde verhalen gebaseerd, helaas heeft de beste dictator wel bestaan (inclusief vliegtuiggijzeling)...
     
  5. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk onder andere naam enzo dan, want ik lees overal 'fictional protagonist' oftewel fictieve hoofdrolspeler

    Gistermiddag Yojimbo en 2001: A Space Odyssey gezien....twee klassieke meesterwerkjes, die nog steeds tijdloos blijken te zijn
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vond het wel meevallen... Het begon erg sterk, maar naarmate het einde werd het toch behoorlijk zwak. Ik vond vooral de "claustrofobische" scenes aan het begin erg goed.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pans Labyrinth _O_ Geweldig mooie film, erg apart ook..

    Wel grappig, in spanje namen mensen hun kinderen mee naar de bios omdat ze dachten dat het echt een sprookjes verhaal was.. Niet gezonde voor die kinderen 8) Focking rare wezens
     
  8. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een sprookjes verhaal, maar dan eentje voor volwassenen. Maar wat een meesterlijke film...waarschijnlijk mijn favoriete van 2006
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zoekt enge film nog 1 ja. :) Denk aan the descent etc iemand nog advies?
     
  10. basovich

    basovich Guest

    hannibal rising schijnt goed te zijn, maar dan moet je hem wel downloadn:eek: .. heb hem hier liggen maar nog niet gekeken zal binnenkort wel kleine review geven.
     
  11. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hannibal Rising schijnt niet zo goed te zijn volgens IMDB http://www.imdb.com/title/tt0367959/

    Ik heb van een vriend onlangs House of 1000 Corpses geleend, maar weet niet echt of die eng is. The Devil's Rejects (sequel van House of...) is namelijk eerder een actie thriller dan een horror
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    5.7/10 valt dan meestal nog wel mee hoor. En daarbij iedereen zijn eigen menig natuurlijk. Films die in de 5 bij imdb krijgen vindt ik vaak ieder geval nog wel vermakelijk.
    Origineel oid is een ander verhaal
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    De Hoofdrolspeler is die dokter en fictief. Idi Amin was helaas echt. Zoek maar na op wiki oid.

    fotootje van onze vriendelijke vrind [​IMG]

    Idd supermooie film. Niet helemaal wat ik ervan verwachtte. Ik verwachtte iets meer sprookje en wat minder gedoe in de realiteit.

    Nog steeds een beetje de vraag of de wereld van Ofelia nou echt was of niet.
     
  14. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij's niet echt. Stond zelf al in de korte samenvatting + alleen zij kan het allemaal zien. Het is een toevlucht voor haar om de wereld aan te kunnen.
    Ik had ook iets meer sprookje verwacht ^^
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  15. Towel

    Towel Guest

    Ik kan niks anders zeggen, vond het ook mooie film en verwachte ook meer sprookjesverhaal. Het sprookje wat verteld werd was wel erg leuk, en ook hoe het gecombineerd werd in de realiteit. Ook waren de fantasierijke personages wel erg leuk gemaakt !

    Zonet "A Good Year" gezien, leuk verhaal en zeer vermakelijk!

    Ohja over horrorfilms, als je exorcism nog nie heb gezien moet je die kijken. Onder de catogorie "downloaden" kun je deze nog kijke> Altered, rest stop, hannibal rising, pulse (poepfilm:)) enz kijken. Komen een hoop deze dagen dus review ze maar voor me:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2007
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja en het laatste stuk kan je opvatten alsof ze in de hemel is ofzo, iig weer bij haar ouders :)

    //edit Vanavond Night At the Museum kijken :D

    comedy
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IMDb zijn er nog steeds discussies over:p

    Er zijn wel een aantal dingen die realiteit en sprookje door elkaar gooien
    bijv. die stronk die Ofelia onder het bed van d'r moeder moet leggen zodat ze beter wordt. Die stronk zorgde ervoor dat de foetus doodging zodat de moeder kon blijven leven. Zodra de Kapitein dat ding weggooide werd die moeder meteen weer ernstig ziek tot de dood aan toe helaas pindakaas
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gisteren heb ik Hannibal Rising gekeken en ik moet zeggen dat hij me wel boeide. Anthony Hopkins miste ik, maar dat was te verwachten.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs Very bad things gekeken.
    Nah zeg, teeerring, welke zieke geest verzint zo'n verhaal?
    Drama, comedy, horror, alles door elkaar.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Night At The Museum

    Hmm wel aardig, maar weinig humor, en saai verhaal. Had er meer van verwacht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina