1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jenny!!! :eek:
    Moet... zien
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Morgen maar eens kijken of The Weather Man bij de MM ligt. En dan volgende week maar eens Over The Hedge kijken. Pirates misschien ook nog, alhoewel ik daar absoluut geen hoge verwachtingen van heb.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :) Jenny in BH \o/
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dames gesproken: Bandidas (met onze Latijns-Amerikaanse schoonheden Penelope Cruz & Salma Hayek) in een warm en zweterig Wilde Westen...
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Met beiden het acteer talent van een druif.
    Nee dank je. :)

    Ik hou 't lekker bij Into the Blue met dit weer. :cool:
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, dat heb je dan wel weer goed gezien, qua talent... Maar ja, het is best een vermakelijk gezicht om 2 dames op een paard te zien galopperen, bezweet en dus met half-open shirts op weg om op een vrouwelijke manier een bank te overvallen...:9
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    mwoah film was niet echt van hoog niveau idd en dan erger je je al snel aan allerlei zaken die de goede punten overschaduwen :9
     
  8. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Pirates of the Carribean: Dead man's chest

    Zondag gezien in de bioscoop, vond het visueel een erg mooie film, goede en indrukwekkende specialeffecten verder zag alles er goed uit. Van de kleding tot de schepen. Ook qua humor zit je goed, zoals gezegd spreekt johnny depp het meeste aan. Ik vind dat de humor soms wat overdreven is, je denkt dan echt van 'wtf, dit gaat echt te ver'. Maar het is wel goed gedaan. Verder is de verhaallijn vrij dun, en je bent afhankelijk van je kennis van het eerste deel. Verder is het wel een leuk verhaal wat zoals gezegd goede mogelijkheden geeft tot visuele en verbale hoogstandjes. Al met al een goede film. Maar haalt het (natuurlijk) niet bij deel 1...

    Op het einde komt barbossa terug, weet iemand hoe die weer tot leven is gekomen? :confused:
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kom net terug van PotC 2. Ik hoorde al links en rechts dat hij niet zo goed is als deel 1, maar ik heb me absoluut vermaakt. Het is gewoon een rechtoe recht aan avonturenfilm. Ik vind het jammer dat het weer een "film gesplitst in twee delen" is. Maar ondanks het verschrikkelijke open einde doet de film zelf wel wat hij moet doen, entertainen. Sfeer, muziek, actie zat in mijn ogen in elkaar zoals het hoort. Maar misschien komt het ook omdat ik een zwak voor piraten heb. :+ Westernfilms bijv. hebben me nooit echt geïnteresseerd.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt positief!
    Ga er van de week ook naartoe, dus ben benieuwd. :)
    Ik vond deel 1 een hele vermakelijk film, het is dus goed om te horen dat dit ook bij deel 2 het geval is.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Net gezien: Syriana.

    Goede film! Geen happy end.

    Ligt redelijk dicht bij de waarheid denk ik.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Net The Deer Hunter gezien. Wat een prachtige film! Wat een oorlog toch met je kan doen...
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb volgende films gezien in de cinema de laatste maand:
    Cars: Vette animatiefilm, zijn altijd goed van hen! Echt wel de moeite om te zien, maar het is niet de beste, dat niet.
    Scary movie 4: Euh jah, sucktte!
    Superman: Ik had er niet zoo veel van verwacht, en eigelijk vond ik hem wel heel goed! Is ook een hele goede regisseur(x-men 1, 2, usual suspects(!),...) Deze film zou ik toch zeker in de cinema zien!

    En dan heb ik nog een deel klassiekers gezien, zoals:
    The good, the bad and the ugly
    Few dollars more
    Once upon a time in Amerika
    Once upon a time in the west
    Allemaal superfilms! Wat wil je, één van de beste regiseurs ooit bestaan: Sergio Leone!
    En ik heb ook nog een paar van Hitchcock gezien, waaronder Psycho. Wat me wel opvalt is, dat deze 2 regiseurs zoo ver voor hun tijd was. Ik bedoel, tegenwoordig gebruiken ze enorm veel zaken in films, wat zij toen al deden. Maarja, zij waren en blijven de masters!
    Maar Spielberg, Cameron, Jackson,... hebben ook al zeeeeeeer mooie dingen laten zien :)
    En nu ga ik naar Indiana jones kijken(heb de box voor mijn verjaardag gekregen) en morgen 2 en 3 :), hell yeah :)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oldies gekeken:

    Blood in Blood out, leuke film, matige acteurs (vooral die blonde hyper vent).

    Laat het wereldje van gang wars in de jaren 70/80 ofzo zien in LA en in de gevangenis.
    3 Neven gaan elk hun eigen richting (kunstenaar/bende leider/Marc. Police) maar blijven trouw aan elkaar door hun verbond.

    Scarface nog maar eens gezien, kan hem nog steeds niet echt super vinden. (jaja ik weet het, onvoorspelbaar maar waar:9)
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond PotC2 echt een geweldige film! gister heen geweest,
    en die eerste scene met die ' kraken' (dat ze echt bezig waren zeg maar) vond ik echt super indrukwekkend.. En blijf voor de grap eens zitten tot het allerlaatste einde :cool:
     
  16. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    The review you've all been waiting for:

    Pirates of the Caribbean 2: Deel 1 was brilliant, deel 2 was goed! Imdb heeft eigenlijk gelijk, als PotC een 8 heeft heeft PotC2 een 7,5 ofzo. Ze brengen wel veel uit deel 1 terug (zul je wel merken, zeker als je deel 1 zo vaak hebt gezien als ik), waar ik meestal niet mee akkoord ga, omdat je dan een beetje probeerd cool te maken door terug te grijpen naar iets dat al brilliant is. M.a.w. oude succes gebruiken voor iets nieuws (hetzelfde als gelicensede games).

    Maar, het voelde meer aan als een...saga (gebruik ik het woord wel correct? :p) als als een sequel. Daarmee bedoel ik zoiets als Star Wars (IV, V en VI). Maar ik ga wel akkoord dat het 2,5 uur is, en er eigenlijk weinig in gebeurt om 1 film af te ronden. Dat hadden ze beter mogen doen.

    Sommige humor is een beetje lame, maar Johnny Depp is goed genoeg om ervoor te zorgen dat het niet opvalt. Geef de "I love those moments"zin aan iemand anders in een andere film, en het zal je waarschijnlijk gewoon irriteren.

    Het einde:
    Ik had verwacht dat er iemand uit deel 1 ging van de trap komen, maar kon op een of andere manier niet aan Barbossa denken, dus dat was geslaagd. Later snapte ik waarom: Barbossa is dood! Wth?
    Ik heb het stukje na de credits niet gezien, ik wil hem nog eens gaan kijken en dan het stukje wel zien! :9

    Conclusie: Good enough! Als je deel 1 goed vond, zul je er wel van genieten. Maar een echte classic is het niet, gewoon een goed vervolg.
    (Bravo voor die Kraken! Niet dat de special effects zo denderend waren op zich, maar op één of andere manier was het gewoon cool, misschien omdat het zo origineel is)
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Aha, komt in augustus uit op dvd. Een zekere aanschaf.

    Gisteren overigens de Ultimate Edition van Silence of the Lambs gekocht en A Clockwork Orange. :thumbs:
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    What's Eating Gilbert Grape

    Wat een film zeg. Ik nam hem voor 2,50 mee samen met nog een film van Brad Pitt waar de naam van me even ontschoten is. (die film heb ik ook nog niet gezien) Maar deze film zeg... Oh, hiervoor had ik POC1 gezien, en toen ging ik deze film kijken. Dan zie je Johnny Depp van een hele andere kant:eek:.
    Maar wat een verhaal... emotie, ik moest bijna huilen op het eind. Een van de emotioneelste films die ik ooit heb gezien. Leonardo di Caprio had trouwens weinig moeite met het vertolken van zijn rol. Nooit geweten eigenlijk dat Johnny Depp zo'n oude knar was. Maar deze film is echt een aanrader. Een geweldig verhaal met drama/comedy all the way.
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Scarface

    Fock yeah. Deze film was focking stoer. GTA Vice nostalgie. Bruut, misschien nu niet heel erg origineel meer (verraad etc in zekere zin voorspelbaar), maar wel lekker rau en grof. Toppertje!

    Spongebob the movie
    Flauwe grappen, maar af en toe zeker lachen. Vooral de koppen die Patrick trekt zijn schitterend.
     
  20. basovich

    basovich Guest

    is er al iemand hier naar tokio drift geweest !?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina